Mulla on huono omatunto, jos en ehdi lapsen kanssa leikkiä ja lukea päivän aikana

Vierailija

teen normaalit kotityöt - laitan ja tyhjennän tiskikonetta, pyykkään, imuroin pikaisesti keittiötä. Ja päälle vielä lapsen syöttäminen ym. hoito, johon humahtaa yllättävän paljon aikaa. Ja yhtäkkiä lapsi meneekin jo päikkäreille tai iltaunille. Käymme toki ulkona, vähintään kerran päivässä. Siellä lapsi leikkii leluillaan tai potkitaan palloa, silitetään kissaa. Mutta sisällä ei juuri ehditä yhdessä leikkimään! Vaikka olen hoitovapaalla!

Kommentit (4)

Vierailija

enkä nyt mitään hirmusiivouksia päivässä tee, muutaman minuutin kestää. Juttelen kyllä ja näin, mutta pitkäaikaisia leikkejä ei juuri ehdi. ap

Vierailija

en osaa olla siitä aidosti kiinnostunut.

mun mielestä leikkimistä ja lapsen kanssa " hössöttämistä" tärkeämpää on ylipäätään olla lapsen kanssa kotona vrt. esim. päiväkotihoitoon.

ainahan sitä joku rako ilmaantuu ja ehtii jonkun sadun lukea. ja meillä lapsi on tosi paljon mukana kaikenlaisissa kotihommissa. kokkaa, tiskaa, pyykkää, siivoo ihan mielissään!

lapsi on nyt reilu 3 v ja olenpa huomannut että sillä on ihan mieletön mielikuvitus. osaa leikkiä itsekseen! keksii kaikenlaisia juttuja. joskus haluaa että tulen esim. " automatkalle" mukaan tms... mutta ei vaadi että mun pitäis koko ajan olla vieressä ja leikkiä mukana.

tuntuu helpolta lapselta nyt kun vertaa joihinkin muihin lapsiin jotka tarttee koko ajan sitä hössöttämistä kun niiden kanssa on aina hössötetty.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat