antibioottikuurille?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

kolmatta viikkoa poskiontelotulehdus riehuu, huomena aika taas lääkärille, huuhdellaan ja kaiketi antibioottikuurin saan.

mulla on leikattu " röörit auki" ja nasonexia käytän säännöllisesti, huuhdeltu on jo kolmesti kolmen viikon aikana. ei tunnu auttavan.

olen kroonikko, vaiva on riesana joka syksy, talvi, kevät. kesä oireeton antihistamiinien syönnin vuoksi, tosin viime kesä poikkeus... kun ei raskaana olevalle suositella allergialääkkeitä suun kautta.

onkos muita antibioottikuurin saaneita?

Kommentit (3)

Vierailija

Mulla poskiontelotulehdusta kesti reilut kolme viikkoa (on ollut aikaisemmin tosi usein, mutta nyt ei moneen vuoteen). Toinen kuuri kefexiniä tuntuu nyt helpottavan + nasonex iltaisin 2suihketta. Eka kuuri oli 3x500mg ja tämä toinen 2x750mg.

Kefexiniä voi käyttää raskauden aikana, se lukee jopa tuoteselosteessa, yleensä siinä kun on että ei ilman lääkärin lupaa tms. Eli on siis ihan ok raskauden aikana kun lääketehdaskin sen myöntää. Raskauden aikana voi myös käyttää flixonase nenäsumutetta, kertoi mulle alan spesialisti, se kun ei mene verenkiertoon.

Eli Kefexin on ok, kuulemani mukaan myös amoksisilliin, mutta sille olen allerginen.

Toivottavasti sulla pian helpottaa, tosi ikävä vaiva!!

t. Tuuliina 21+6

Vierailija

Yhden kuurin olen syönyt, oli pitkään pientä ärsyttävää nuhaa ja poskiontelontulehdus siihen päälle. Tuntui hetkeksi helpottavan, mutta nyt taas yskittää ja ääni on käheä. Mukavaa olla uusi, vastavalmistunut opettaja, saan kyllä noilta kullanmuruilta kaikki mahdolliset pöpöt :I. Kollega töissä juuri lohdutteli, että kun olen ollut noissa hommissa 30 v. niin mikään ei enää tartu :). Että sitä odotellessa!

Vierailija

muistat vaan teroittaa lääkärille, et oot raskaana!! Joskus tuppaavat unohtavan sen. Mulla neljäs raskaus ja jokaisen aikana oon jonkun vaivan takii syöny antibioottei...millon poskiontelot ja millo mikäkin...

hormoonihirviö ja reppuli rv 33+

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat