Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on teidän noloin kakkakokemuksenne?

Vierailija

Kommentit (11)

Vierailija

rikoin kännipäissäni kakkareissulla exän porukoiden ulkohuussin kannen. Paskaa jokapaikassa ja syytin siitä naapurimökin teinejä. Hävettää vieläkin... heh

Vierailija

sinne jäi vetämättä ja hävettää vieläkin kun muistelen... tietenkin siellä seisoskeli isompia tyttöjä jotka naureskelivat salaa...niinkuin ei olisi ollut tarpeeksi noloa muutenkin.

Vierailija

vihdoin pääsin kotipihalle, heitin pyörän keskelle pihamaata ja köykin kotiovelle, laitoin avaimen avainreikään ja tuskin kun pehmeän lämmin paska valui pitkin kinttua alas lahkeeseen...juoksin vessaan ja ystäväni ulkoeteisessä huhuili, onks jollekin tullu paskahätä kun pyörä on pihalla miten sattuu ja ovet auki ulos saakka...

Minä nolona pöntöllä: JOO

Vierailija

siis kakka ei kulkenut vaikka mitä tein, söin ulostuslääkkeitä, luumuja jne ja join litrakaupalla vettä. no kerran töissä sitten vihdoin tuntui siltä että kakka voisi tulla, edellisestä kerrasta oli jo 4-5 päivää.

menin vessaan ja tein töitä ainakin vartin verran ennenkuin sain puserrettua kivikovan jättipökäleen pönttöön. ehdin jo huokaista helptuksesta kunnes vedin vessan ja se perhanan pökäle EI MAHDU ALAS viemäristä!!! vessa meni tukkoon kaikkine papereineen pökäleineen ja meinasi tulvia lattialle. melkein iski jo paniikki mutta onneksi pöntön vieressä oli vessaharja ja sillä kun aikani sorkin niin sain viemärin auki. harja vaan meni ihan paskaiseksi siitä touhusta enkä saanut sitä enää puhdistettua. sitten kun lopulta pääsin pois vessasta kuulin että minua oli kaivattu ja etsitty oikein porukalla, missä oikein olin ollut???

myöhemmin kuulin kun siivooja valitti toiselle että joku on sotkenut paskalla vessaharjat ja kaikki...

Vierailija

työpaikan kevätjuhlissa tarjottiin ruokaa ja juomaa. Yöllä kotiin palatessa kiittelin itseäni, etten ollut tällä kertaa juonut itseäni siaksi.

Hienot asunikin oli vielä ihan puhdas eikä viinitahroja tai sinappia decolte`ssa.

Siinä kävellessä tuntui tarvetta höllätä paineentasausventtiiliä ja...möreä pieru tulikin mutta toi kaverin mukanaan.

Pyykille ja pesulle siis kuitenkin!

Sen jälkeen olen muistanut ottaa kippoa juhlissa ihan tomerasti: haiseehan sitä minun tuurilla joka tapauksessa.

Uusimmat

Suosituimmat