Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä juttu tää on :D? (BB)

Vierailija

Ensimmäistä kertaa äänestykseen joutunut Hanna sai kaksi pistettä tyttökolmikko Kathylta, Tiinalta ja Terhiltä. Kaikilla kolmella oli sama syy nimeämiseen, Antti A:n synttärikakun koriste-eläimet.

- Suututti niin kovasti viime viikon lauantaina se, että mun mielestä se otti kaiken kunnian niistä Australian eläimistä, vaikka Terhi oli mukana niitä tekemässä, kertoi Tiina syyksi Hannan kahdelle pisteelle.

Kommentit (14)

Vierailija

iina, haana ja miina saivat BB:lta ohjeeksi tehdä kaakun, australian muotoisen. laittoivat koristeeksi marsipaanista muotoiltuja eläimiä. haana ei isse tienny, niin terhi jelppi, et mitä elukoita kandeis tehä.

sit bileissä hanu ei antanu kunniaa terhille, vaaaan halusipa itse olla viksuna.

Vierailija

mitä eläimiä siellä on. Kun kakku vietiin Antille, oli Hanna kuitenkin selvittänyt, että joku HÄNEN ystävänsä oli ollut Ausseissa ja sitä kautta Hanna oli osannut väsätä ko. elukat.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

iina, haana ja miina saivat BB:lta ohjeeksi tehdä kaakun, australian muotoisen. laittoivat koristeeksi marsipaanista muotoiltuja eläimiä. haana ei isse tienny, niin terhi jelppi, et mitä elukoita kandeis tehä.

sit bileissä hanu ei antanu kunniaa terhille, vaaaan halusipa itse olla viksuna.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

mitä eläimiä siellä on. Kun kakku vietiin Antille, oli Hanna kuitenkin selvittänyt, että joku HÄNEN ystävänsä oli ollut Ausseissa ja sitä kautta Hanna oli osannut väsätä ko. elukat.

Nämä jutut selvensivät erittäinkin paljon, vaikka erään ketjuun kirjoittaneen mielestä kaikki kävi aloituksessa jo ilmi ;).

Vierailija

Hanna kyseli Terhiltä mitä ja millaisia ne eläimet ovat ja sitten otti lopulta kunnian itselleen; " kaveri ollut Australiassa..." Tekivät eläimet marsipaanista.

Näin se kai meni... (?)

Vierailija

Nyt viimeistään kävi selväksi, ettei sillä eukolla ole korvien välissä yhtään mitään. Ei kukaan VOI selittää tollasta juttua ihan pokkana....

Uusimmat

Suosituimmat