Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

testasin just plussan

Vierailija

enkä ole iloinen... en tiedä mix...

jotenki huolestuttaa, pelottaa ja itkettää...

Kommentit (11)

Vierailija

Mulla on jo yksi lapsi (11kk) mutta viimeksi otin tiedon tulevasta vauvasta paljon rauhallisemmin. Lähinnä nyt mietin et miten pärjätään taloudellisesti.

KIITOS paljon kaikille kommenteista, rohkaisusta ja onnitteluista!!! ap

Vierailija

Mulla on kolme (toivottua ja yritettyä) lasta ja joka kerta fiilikset on ollu noi samat.

Kyllä se ilokin sieltä vielä nostaa päätään!

Onnea!

Vierailija

Ainakin jos toinen on opiskelija ja toinen kotihoidontuella, vailla ammattia ;) En ole ap, mutta meillä samanlainen tilanne, " vauvastamme" tulee isosisko 1,5 -vuotiaana.

Kyllä mulla meni kaikesta huolimatta useampi viikko että alkoi raskaus tuntua tippaakaan hyvältä asialta. Jotenkin sitä meni ihan lukkoon ja paniikkiin, kun tajusi että se toinen lapsi on sittenkin ihan oikeasti tulossa, ja vielä näin pian.

Mutta eiköhän se alakulo vaihdu ap:llakin ennen pitkää iloksi :)

Vierailija

Jos yhtään lohduttaa, niin usein sanotaan, että vaikka lapsi olisi miten hartaasti toivottu ja odotettu, niin alkuraskauteen kuuluu huoli ja pelko ja jopa toiveita, että mitään lasta ei tulisikaan, vaikka samaan aikaan pelkää keskenmenoakin. Se kuuluu asiaan, jos mitään epävarmuutta ei olisi, voisi olla huolissaan, koska silloin oma psyyke ei yhtään työstäisi näin valtavan isoa asiaa. Onnea vielä sinulle! Toivottavasti kaikki sujuu hyvin.

Uusimmat

Suosituimmat