Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meidän vauva joutui sairaalaan =(

Vierailija

Torstaina nousi yks kaks kova kuume ja vauva oli selvästi kovin kipeä, valitti vaan. Lähdimme sairaalaan ja siellä se pieni nyt on. Munuaistulehdua ja saa suonensisäisesti antibioottia kolmesti päivässä.

Kuume lähti heti laskuun ja tulehdusarvotkin ovat laskussa.

Nyt isä on siellä pikkuisen kanssa, minun oltua kolme yötä ja ikäväni on kamala! Koti tuntuu niin tyhjältä ja hiljaiselta (vaikka on muitakin lapsia). En oikein osaa tehdä mitään, kuljen vaan ja ikävöin ja koko ajan meinaa itku tulla, kun en ole koskaan ennen ollut vauvasta erossa (vauva on 2kk)

Tiedän, että minun olisi hyvä mennä nyt nukkumaan univelkaa pois, sehän oli syynä, että isä jäi nyt sairaalaan ja minä tulin kotiin.

Tiedän, että vauva pärjää siellä hyvin isän kanssa, kun syä pullosta pumppaamaani maitoa, mutta silti on ihan kamala olo ja ikävä!

Äsken soitin sairaalaan ja mies kertoi, että vauvamme oli juuri syönyt pullon tyhjäksi ja oli nyt sylissä ja koitti kovasti hamuta rintaa ja kuulin sen pienen äänen.

Olisi jo huomisaamu ja pääsisin vauvan luokse.

Saisinko nyt jotain lohdutuksen sanoja tähän kovaan ikävääni.

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

ttiedän miten vaikeeta on olla erossa vauvasta. jouduin itse sairaalaan kun vauva oli 2kk vanha ja siellä sairaalassa itkin ja kaipasin vauvani luokse.

hyvää yötä

Vierailija

tiedät, vauvakin vaistoaa jos äiti on huolissaan ja levoton.

Hyvä kun lapsesi sai heti hoitoa ja on hyvissä käsissä ja hienoa, että sairaala antaa teidän olla siellä hänen kanssaan ettei ole jäänyt öiksi yksin!

Voimia!

Vierailija

Huomeen juu on ultra jossa tutkitaan munuaisia (oli jo perjantaina ja siellä oli jotain kaikua?, mutta nyt tutkitaan, että onko vain tulehduksesta johtuvaa vai jotain muuta). CRP oli tänään 26, sen oltua aluksi 100.

Toivon kovasti, että vauvamme paranee pian ja ettei ole mitään pahempaa ja että huomenna kotiuttaisivat.

Kiitos teille vielä ja hyvää yötä! Menen minäkin nyt nukkumaan, niin tosiaan tulee huominen sitten nopeammin, soitan vielä hyvät yöt sairaalaankin.

AP

Vierailija

Koitahan hieman nukkua, niin aamu tulee nopeammin.

T. 4kk ikäisen, nuhaisen ja yskäisen pojan äiti

ps. pikaista paranemista pikku-mussukalle!

Vierailija

Mä olin kans vauvamme kans os:lla kun hän parikuisena oli sairaalassa virusinfektion vuoksi. Minä olin siellä joka ikisen hetken. Voimia kovasti. Muistan kuin eilisen päivän kuinka pelotti olla sairaalassa.

Vierailija

Juo vaikka kupillinen kaakaota ja käperry viltin sisään. Varmasti tarvitset unta muutenkin pikkuvauvan äitinä ja saatikka näiden koettelemusten jälkeen. Vauvalla on nyt kaikki hyvin ja hän on toipumassa, isikin siellä ihan lähellä seurana. Vauva ei hyödy mitään siitä, että sinä tassuttelet siellä valveilla ja mietit häntä. Huomenna taas näette ja saat pitää häntä lähelläsi.

Vierailija

Vauvasi on hyvässä hoidossa.

Kerää voimia yön yli ja huomenna sinulla on antaa hellyyttä ja rutistuksia kaksinverroin.

HYVÄÄ YÖTÄ SINULLE!

Vierailija

Paranemisia pikkuiselle kovasti! Ja koita edes vähän levähtää, totta kai on kova ikävä, mutta kyllä he isän kanssa pärjäilevät ja jaksat sitten aamulla paremmin rientää pikkuista hoitamaan!

Vierailija

ymmärrän hyvin että ikävä on kamala! meidän kuopus on 4kk ja enkä voisi kuvitellakaan että olisin erossa hänestä muutamaa tuntia pidempään kuin ihan pakon edessä...

mutta yritä nyt saada nukuttua niin jaksat huomenna taas vauvasi kanssa! sitä paitsi aamukin tulee nopeammin kun nukkuu :) ja eikö tärkeintä ole että vauvasi on hyvässä hoidossa ja paranee ja pääsee sitten taas kotiin. sitäpaitsi onhan isänsä siellä niin pikkuinen saa kuitenkin syliä ja rakkautta vaikket sinä läsnä olekaan.

kaikkea hyvää teille!

Vierailija

Itse olin vauvan kanssa sairaalassa kun hän sai 2-viikkoisena flunssan ja olimme siellä viikon. On vähän arka paikka vieläkin vaikka aikaa on jo kohta 7 vuotta, tuli pala kurkkuun kun luin kirjoituksesi, kun muistan millaista se oli.

Mene nukkumaan, toivottavasti saat unen päästä kiinni!

ja ennen kaikkea: toivottavasti vauvasi paranee pian!

Olet ajatuksissani...

Vierailija

Sinulle ja perheelesi paljon voimia.

Viestisi kosketti ja tässä itsellänikin kyyneleet valuu.

Yritä nyt saada nukuttua että jaksat. Lapsesi on hyässä hoidossa ja hyvä asia on että tulehdusarvot olivat laskussa.

paljon voimia ja taivaan isän siunausta

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat