vittu mä nuijin anopin hengiltä!

Vierailija

Yrittänyt tässä koko illan nukuttaa meidän vuoden vanhaa tyttöä ja ihmetelly kun siinä niin tehoa nyt piisaa ja nyt selvisi syy:

anoppi on juottanut hälle kupin kahvia tänään!

Vitun tyhmä lehmä kumoais kahvinsa omaan kurkkuunsa!

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Saahan jokainen tietysti olla kuinka jyrkkä tahansa, mutta itse olen sen kannalla, että maailma ei kahvitilkkaan kaadu. Meillä poitsu on niin onnessaan, kun saa isin kanssa juoda joskus viikonloppuisin " päiväkahvia" - eli hänelle siis laitetaan ihan pieni tilkka kahvia ja paljon maitoa oikeaan kahvikuppiin. Kahvi-innostuksensa lähti siitä, kun kerran joi pohjat isänsä pöydälle unohtamasta kahvimukista...

Itselleni ei tulisi mieleenikään saada mitään hepulia moisesta.

Vierailija

Otan osaa :( Luulis nyt ihan järjenkin jo sanovan että kahvi ei kuulu lapsen ruokavalioon!!! Miksi anopeilla onkin tuollainen ikävä tarve tehdä kaikenlaisia kokeiluja lapsenlapsillaan...Ja tietysti äidiltä salassa.

Sun kannattaisi ap nyt kertoa suoraan mielipiteesi anopillesi. Kitkaahan siitä tulee välillenne, mutta parempi niin kuin että sä pelkäisit jättää lastasi anopin seuraan ilman että itse olet paikalla. Ja anopin kuuluu kyllä noudattaa sinun toiveitasi sillä kyseessä on sentään sinun lapsesi, ei hänen.

Vierailija

Mix pitää ees lapsi opettaa juomaan kahvia!? Ja mix se juomaan opettaminen on monelle " vanhukselle" melkeinpä pakkomielle?!?

Todella addiktoiva aine... vituttaa kun itekin on saatava väh. 3 kuppia päivässä.

Vierailija

Olipa kiva taannoin katsoa kun anopin 2- ja 3-vuotiaat kullannuput vetivät päiväkahvit meidän aikuisten kanssa. Kas kun ei puolivuotiaan vauvan pulloon sitä tyrkännyt...

Vierailija

Monet vanhat ihmiset uskovat että jos vauva juo kahvia sille kasvaa paksut hiukset. En kyllä ikinä pikkulapselle antais, mutta tuskin se anoppi sitä kahvia on ilkeyttään juottanut.

Tiesittekö että monet ulkomailta adoptoidut pikkulapset (ei ihan vauvat) eivät juo maitoa vaan teetä tai kahvia. Johtuu varmaan siitä että maito on kalliimpaa. Tätini adoptoi n 5 vuotiaan pojan joka ei meinannut millään suostua juomaan maitoa kun ei ollut tottunut. Nykyään juo kyllä joskus kaakaota.

Kauheinta mitä olen nähnyt oli äiti joka laittoi McDonaldsissa alle vuoden ikäisen lapsen tuttipulloon cokista. Se jos jokin oli kummallista toimintaa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat