Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

3 pv erossa lapsista, eikä ollut yhtään ikävä. Kummallista vai normaalia?

Vierailija

Olenko mielestänne tunteeton vai normaali äiti-ihminen? Tulisiko teillä ikävä, jos tietäisitte, että lapset (4v ja 1v9kk) olisivat isänsä kanssa ollessaan erittäin hyvässä hoidossa?

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

Minä tunnen kaksi läheistä ystävääni jotka ovat eronneet ja löytäneet uuden puolison ja lapsiakin on tehty molempiin uusiin liittoihin. Entisen suhteen lapsia syrjitään ja nykyisen suhteen lapsia lellitään. Ja tuo on ulkopuolisen silmään niin räikeän näköistä. Selitellään vaan että saahan se meidän nico vielä kaiken periksi kun on niin pieni, ja jos isoveli " entisestä suhteesta" aukaisee suunsa niin saa kuulla vaan isäpuoleltaan että ole hiljaa.

Että todella kyllä säälin noita tilanteita. Muunlaistakin on varmasti olemassa, mutta näin asia minun kokemuksen mukaan on. 7

Vierailija

vaimolta seksiä väkisin ottaa, niin aika pihtari on muijakin. Ja ettet muka ymmärtänyt hakeutua ajoissa pois miehen luota ja nyt vielä annat lapsenkin hänelle viikoksi??

Kyllä minä olisin vaikka siepannut lapseni, mutta en häntä tuollaisen ihmisen luo varmasti antaisi.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Ei tämä suomi nyt vielä niin sairas maa ole. Tuollaisia säälin kerjääjiä ne eronneet aina ovat. Ensin ollaan niin rakastuneita ja lapsia väsätään ja sitten erotaan ja yhtäkkiä mies onkin ollut kaikkea pahaa. Etkä näköjään vieläkään ole lopettanut sitä itsesi säälittelyä, eli kasvanut aikuiseksi. Luulisi että jos tuollaisen elämänkoulun olet läpi käynyt, osaisit myös hyväksyä sen tosiasian että itsessäsikin oli varmasti paljon syytä.

Niinhän se exäkin aina muisti sanoa. Aika jännää että terapeutin kanssa tultiin eri tulokseen.. Mutta jos sinä tiedät paremmin niin mikäs siinä sitten. Olin siis väärässä. Ja varmaan pakotin juomaankin. Täytyypä ottaa uudelleen yhteyttä terapeuttiini ja pyytää uusia keskusteluja kun homma onkin mennyt näin pahasti pieleen.

Mies ei koskaan ole lyönyt lapsiani ja sen takia on yhteishuoltajuus.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

vaimolta seksiä väkisin ottaa, niin aika pihtari on muijakin. Ja ettet muka ymmärtänyt hakeutua ajoissa pois miehen luota ja nyt vielä annat lapsenkin hänelle viikoksi??

Kyllä minä olisin vaikka siepannut lapseni, mutta en häntä tuollaisen ihmisen luo varmasti antaisi.

Kummasti tälläkin palstalla tulee esiin ettei miehen pidä haluta jos nainen ei halua. Mutta minun olisi siis vaan pitänyt olla aina halukas?

Väkivaltaisessa suhteessa ei kuule ole mitään hyötyä muiden kehoituksista. Mitä itse tekisit jos sinua uhataan kuolemalla jos lähdet? tai lasten tappamisella? Sinä jäät.

10&13

Vierailija

Mutta eronneethan eivätkään rakasta lapsiaan yhtä paljon, erossa myös heidän rakkautensa lapsiin puolittuu. Ikävää, mutta usein totta. Kun äiti ja isä eroaa, perheestä katoaa aina jotain. Yleensä myös rakkaus lapsiin pienenee. Kupla ja toive täydellisestä perheestä puhkeaa, eikä jakseta enää välittää.

Vierailija

Olen eronnut exästäni nyt 5v tyttöni ollessa 1v exän vaikean alkoholismin ja väkivaltaisuuden takia. Tyttö on 1vko/kk isällään oikeuden päätöksellä. Ja jos yritän estäää tapaamisen, tulee uhkasakko. Niin että on ollut kuule ihan pakko kuolettaa tunteensa. Kun ei ajattele lasta ja hänen poissaoloaan, selviää siitä viikosta jotenkin.

Että sellaista. Oliko vielä jotain kysyttävää?

10

Vierailija

kokemus, että lapset eivät koskaan saa tasapuolista kohtelua, jos kyse on uusioperheestä. Kohtelu on ehkä oikeudenmukaista omalta äidilta tai isältä mutta sen toisen vanhemman on vaikea rakastaa toisen lasta kuin omaansa.Yleensä nämä asiat vielä kärjistyvät kun perheeseen tulee uusi yhteinen vauva.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat