Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

** Syyssäteiden maanantai **

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Sivut

Kommentit (36)

Vierailija

jensku.:

Lainaus:

Sori, luin huolimattomasti! Siis saitkin työt, ONNEA! :)

Heh, niin sain juu ja olikin ihan uskomattoman ihana päivä töissä. Huomenna taas iloisin mielin uudelleen sinne. Aivan ihania lapsia siellä, siitä yhdestä vuodesta viiteen vuoteen on ikäjakauma ja tosi ihania kaikki. Miten ne lapset onkin niin uteliaita? :) Onkohan sitä itsekin ollut lapsena sellainen, että kun tutustui johonkin uuteen ihmiseen niin heti pitää olla kyselemässä jos jonkinlaista kysymystä ;) On ne lapset ihania, siinä minun ryhmässä on 19 lasta. Ja on se niin totta, että tuollainen työpaikka ainakin minulla vain kasvattaa vauvakuumetta ihan koko ajan, ei sitä se lasten riehuminen mihinkään hidasta ;)

Mirjulle onnea plussasta! Kyllä se vielä iloksi muuttuu, kunhan jaksaa asennoitua oikein ja ajatella niitä positiivisia puolia ;)

Omaa napaa vielä sen verran, että ovis on tässä ihan käsillä ja pupuiltu on ahkerasti ;) Toivottavasti se tärppäis jo vaikka ihan tällä ekalla kierrolla kierukan jälkeen. Olis tosi mahtavaa ;)

-Kovasti vauvakuumeinen Labanen-

Vierailija

[color=gold2]Mä jätin pillerit pois ennen edellisiä menkkoja.

Edelliset menkat alkoivat 26.8.

Nyt sen jälkeen ei ole menkkoja näkynyt ja niitä tässä odotellaan että päästäisiin uuteen kiertoon.

Nyt mulla ei oo kierroista mitään hajua, mutta saa nähdä mitä tuleman tuo.

Raskaus testin olen tehnyt kolme kertaa ja kaikki näyttivät negaa.

Viimeisen testin tein viime viikon torstaina.

[color=corall]Ai hitsi että mulla on huuli kipee.

Poju tuli mun syliin ja olin antamassa sille suukkoa, kun se tumautti suoraan päänsä mun huuliin.

Nyt on ylähuuli pikkuisen turvoksissa. =)

Kyssäri niille jolla on 1v4kk ikäisiä lapsia tai vanhempia.

Minkä painoisia ja pituisia lapsenne olivat tuolloin.

Meillä on 21.10 neuvola ja poju täyttää samana päivänä 1v4kk.

Olis hauska pikkuisen tietää muiden mittoja. =)

[color=red]Edelleen piinaaville ja yrittäjille sydämmen täydeltä plussa onnea ja muille onnea masujen kanssa.

Vierailija

[color=green]...ja onnea Annamiinalle - kyllä se plussa siitä vahvistuu!

Labaselle onnea uudelle työpaikalle ja ennenkaikkea työniloa!

Täällähän on vkonloppuna ollut piinallinen meininki - eiköhän niistäkin piinoista jokunen ainakin plussaksi käänny *uskoo, toivoo ja peukuttaa*!

Huh, olipahan viikonloppu - saldona pari tikkiä pojan leukaan ja pari päivää ¿pilli-ravinnolla¿. Kyläileminen on vaarallista ;)! Onneksi haava näyttää paranevan siististi ja eilen jo meni lautasellinen pastaa.

Oma napa: kp 19/27-28 ja ilmassa on tärpin tuntua. Kaikenlaista pientä oiretta ilmaantuu (ja mun nenä toimii taas anturina - mieskin kuulemma haistaa tärpin :) ), mutta katsotaan miten tämä etenee, vielä voi mennä moni asia pieleen ja täti huuhtoa soluryppään mennessään... Testejä en sitten päässyt ostelemaan kun kävi tuo haaveri, mutta tuokoon mies niitä tullessaan ensi viikonloppuna. Ehkäpä minäkin ¿joudun¿ tikuttamaan reilu viikon päästä! Kun päästiin yrittämään, niin rauhoituin kummasti, nyt otetaan vastaan, mitä on tullakseen eikä hätäillä - apteekin testien puute auttanee pitämään lupauksen ;)!

Ja galluppia:

Ruoka: Kaikki hyvä ruoka, mutta kana ja kala sekä intialainen sapuska erityisesti. Nyt tekisi mieli armottomasti Chevre-kanaa... mutta älkää tarjotko mulle maksalaatikkoa!

Juoma: Vesi ja viini

Herkku: Suklaa, suklaa ja vielä kerran suklaa - miel. tummana ja kaikissa muodoissaan: taidanpa leipaista kohta niitä muffineja... ja sitten se Pätkis, niitä söin raskaana ollessa pari joka päivä!

Häivynpä pyyhkimään kuolat leualtani - säteilevää alkuviikkoa kaikille![/color]

Vierailija

Kylläpäs on hektiset hetket meneillään! 8 plussaa löytyy jo listalta ja niin moni piinailee tälläkin viikolla, että eiköhän sieltä ropise lisää!! Hienoa! :)

Onnea kaikille plussanneille, mirju76:lle tuoreimpana! Eiköhän ne työkuviotkin siitä lutviudu! bdbdbd

Kaikille jännäilijöille paljoooooooon plussasäteitä! Tai Plussa-palloja tuosta vierestä ---->

Niin ja tädin runtelemille paljon voimahaleja ja extrapeukutukset uuteen kiertoon!

Oma napa: täti pitää edelleen jalkaa oven välissä, vaikka on jo kp8... :/ Hölmö ämmä ei tajua lähteä, vaikka olen jo ovea näyttänyt! Ikinä ei oo näin pitkään kestänyt..! Pari ekaa päivää oli " kunnollista" (mutta ei siltikään edes kovin runsasta) vuotoa, mutta siitä lähtien epämääräistä tuhrua...!?! Ihan kummallista! :(

Nyt on olo ihmeellinen, vähän kuumeisen tapainen ja kurkussa tuntuu taas jotain.. viime viikollakin tuntui että lentsu tekee tuloaan, mutta ei sittten kumminkaan! Onkohan mun kroppa ihan sekasin... *huok*

Mitäs vielä.. Ääh, enhän minä enää muista.. No, häivyn tästä sitten syömään ja yritän saada lapsetkin mukaan -tajusin vähän liian myöhään, että Pikku Kakkonen alkoi just..ois pitäny vaihtaa kanavaa, sillä nyt ei kuopusta (1,5v) ainakaan tuosta töllön edestä saa liikkeelle..

No niin, siitä tulikin mieleen, että oli tuo Gallup..

Meikään uppoaa kyllä kaikki reality-sarjat, Idols, Robinson, BB (vaikka sitä en kyllä oo nyt oikein ehtiny katella, mutta brittiversiot katoin kyllä melkei aina..). sitten periaatteessa myös kaunarit (tosin nekin on nyt jääny, ku lapset kattoo usein pikkukakkosta..) ja kaikenmaailman sairaalasarjat, teho-osasto muun muassa ja nykysin tuo Holby City myös..

Sitten kaikenmaailman sisustus ym ohjelmat myöskin.. No, siinäpä niitä olikin! :)

Mutta NYT syömään! ;)

Vierailija

Täällähän on ollut piinalliset tunnelmat viikonloppua. Toivottavasti lähipäivinä saadaan jatkoa Annamiinan plussalle ja oma pino pystyyn odottajien puolelle -onnea vielä Annamiinalle!

Monen monta kohtalotoveria (mallariina, taelsa, hippi-hiiri, Jaja, Mirju, Kathy, olivia, kuumeilija ja yoginos ainakin, eikös niin) näyttäisi löytyvän -erityistsemppaukset meille kaikille piinailijoille. Oma napaa sen verran, että nyt kp. 34/jotain. Ei oireita eikä siis isoja toiveitakaan suuntaan tai toiseen, alavatsan vilhomisetkin loppui kuin seinään viikonloppuna. Mutta nännit (sorge ;) on kuitenkin tosi kipeät ja kuumottavat, joten rohkaistuin tilaamaan netistä raskaustestit. Jotenkin olen tosin asennoitunut siihen, että Täti Punainen henkilökohtaisesti käy tuomassa testipaketin...

Viikonloppu meni maalla koiran kanssa, mies vietti laatuaikaa kotosalla itsekseen :) Ilmat oli ihanat, omenoita raahasin kotiin pussikaupalle, joten tämän viikon jälkiruokalista on selvä: omanapiirakaa, uuniomenoita, omenapaistosta, omenapiirakkaa jne. jne. Mistä päästäänkin sopivasti ruokagalluppiin.

lempiruoka: italialaiset ruuat

juoma: kahvi mustana, vesi ja punaviini

herkut: tumma suklaa&espresso, sunnuntaiaamuisin Lidlin croissantit, äidin korvapuustit ja leipomukset

Telkkari meillä on yleensä koko illan päällä, mutta lähinnä harrastetaan kanavasurffuilua. Tällä hetkellä ehdoton suosikki on on lauantai-illan britti-sitcom Vikatikki -vetoaa mun kieroon huumorintajuuni. Samojen tekijöiden Smack the pony oli kans loistava; ylipäänsä brittihuumori kolahtaa amerikkalaista päällenaurettua paremmin. Lisäksi aikoinaan seurasin NYPD:iä kolmoselta tiiviistikin ja viime talven ruotsalaista Beckiä on ikävä. Mulle on tyypillistä nukahtaa jossain vaiheessa iltaa sohvalle, joten leffoja tykkään katsella ennimmin teatterissa -siellä kun pysytään istuma-asennossa.

Plussia kehiin toivoo,

Tilta

Vierailija

[color=navy]tilasin viime viikolla kotitestit.comista aconeita ja tulivat seuraavana päivänä. Joten huomenna pääset testailemaan, koska testin voi tehdä mihin vuorokauden aikaan vain (tai no kyllä ne suosittelee aamupissaa...*kärsimätön*)Anyway, ethän pidä meitä sitten jännityksessä ;)

Ja Täydelliset naiset vaikutti hyvältä! juonenkäänteet varmasti siinäkin sarjassa vain paranee vanhetessaan :=)

Jaja, mukava kuulla että olet jo paremmilla mielin! Kukas se sanoikaan, että häntä pystyy vaikka hakaneulalla :) Asiaa puhui! *hih*

Öitä! toivotteleepi Riika

Vierailija

Yoginos: Pakko vielä kysyä, onks sulla ollu ed. menkkojen jälkeen ees mitään tuhrua, että oisit luullu menkkojen alkavan? Mietin vaan, että mulla saattaa olla kyllä ihan sama kun sulla, eli lopetin pillerit ennen ed. menkkoja, mitkä alko 7.9 --> ja nyt ei ole seuraavista tietoa. Mutta katsotaan nyt ensin mitä se testi näyttää mun kohdalla... noi on todella harmillisia noi pitkät kierrot, varsinkin jos niihin ei osaa varautua, ja ei tietenkään voi näin ekalla kierrolla.... Tsemiä sulle siis!!

-Jälleen kerran Olivia, joka ei enää edes yritä tuota isompaa sydäntä tehdä (mistä se johtuu, etten saa isommaksi, onko tuo luku 8 huono???) (Muistelen että joskus laitoin kooksi 5 ja se olisi toiminut...)

Vierailija

[color=red]Mirju Onnea kovasti paljon ja hirmuisesti tarrasukkia!!! Olitko se sinä joka minun kanssa olit evileissä...? Miten kävi kilojen kanssa ennen plussaa. Mun kuntoilut on aika hyvin kuntoiltu kun nilkat ovat vuorotellen tulehtuneet :(

Olivia: Mun mielestä netin testit tuli ekalla tilauskerralla alle viikossa ja tokalla kerralla meni varmaan viikko. Maltahan mielesi....tosi helppo sanoa....Kivampi ajatella olevansa raskaana kuin testata nega...niin mulle kävi viime kierrossakin. Toivottavasti en lähetä huonoja viboja, koska totisesti toivon kaikille teille paljon plussia. Ja jos tällä viikolla täti tulee meille niin olen edelleen ajatuksissa mukana vaikka vauvaprojektin joudunkin hukuttamaan lääkkeisiin vuodeksi ;(!

Mutta peukut pystyyn puolin ja toisin!!!

Elli[/color]

Vierailija

Olivia, muistelisin joskus lukeneeni, että koko 6 on suurin tuossa tekstissä. Olisko se vikana tuossa sydänhommassa.

Mirju, tuli mieleen tuosta työstä ja vakinaistamisesta, että jos työnantaja saa tietää raskaudesta ennen vakinaistamispäätöstä ja et saakaan vakipaikkaa sen jälkeen, niin työnantajan tulee pystyä todistamaan että se johtuu muusta kuin raskaudesta. Selitinköhän sekavasti... Siis hänen tulee todistaa, että olet jotenkin muuten epäpätevä työhön jne. Mutta toivotaan ettei sinun tarvi tällaisia miettiä, vaan että vakisopimus tehdään vuodenvaihteessa. Tsemppiä Mirju sinulle!

Riika

Vierailija

" Mulla oli oviskin kp16 ja sitä ennen seksiä kp12 eli melko mahdottomaltakin kuulostaa tämä yhtälö. Mutta uskottava kai se on, että vauva on tulossa."

Kyllähän ne siittiöt elää kuulemma jopa 5 vrk:a. Etenkin ne X-siittiöt on sitkeitä :)

ONNEA ONNEA ONNEA!

Vierailija

Ensiksi, mulla nousi eilen kuume 39 asteeseen ja kurkku on vieläkin ihan sairaan kipeä. Vieläkin vähän lämpöä ja ku kävin hakemassa sairaanhoitajalta sairaslomaa, niin pika CRP olikin 50, joten kohta puoliin lähden tästä käymään vielä lääkärillä. Tuolta tullessani kurvasin sitten apteekin kautta ja hain kuumelääkettä ja tarttuipa käteeni raskaustestikin...

Ja plussahan sieltä tärähti! Ei ihan yhtä vahva kuin kontrolliviiva, mutta selvästi punainen viiva. Juuri kun oltiin päätetty lykätä vauvantekoa muutamalla kuukaudella... Mulla oli oviskin kp16 ja sitä ennen seksiä kp12 eli melko mahdottomaltakin kuulostaa tämä yhtälö. Mutta uskottava kai se on, että vauva on tulossa. Nyt menee työkuviot ja kaikki ihan uusiksi. Suoraan sanottuna pelottaa, mutta kai tämä vielä iloksi muuttuu... =D

Ja mulla oli vielä niin oireeton kiertokin, etten ois kyllä uskonut. Mutta nyt kun muistelen edellisiä raskauksia, niin sama juttu ollut niidenkin kanssa. Eli silloin kun oli ihan varma, ettei nyt ainakaan ole tärpännyt, niin silloin juuri onkin.

Mutta lopettelen tältä erää..olen niin sekavissa fiiliksissä ku oon vielä kuumeessakin. =)))

Plussia muillekin piinailijoille!

[color=red][size=6]♥[/size][/color] Mirju

Vierailija

[color=red]Juups, on näköjään piinaavat ajat meneillään monella :) Toivotaan Oikein Kovasti sen plussaksi kääntymistä ++++ !

Plussanneille Onnittelut :D Kylmiä väreitä oikein menee kun lukee plussauutisia. Täältä me muut perässä hiihdetään piakkoin, toivottavasti ;)

[color=CC9999]G: Lempiruokaa taitaapi olla kaikki juustoinen italialainen -> lasagne, pizza, pasta yms.

Juomana kai vesi tai tuoremehu.

Lempiherkku on suklaa.

Tvstä tulee seurattua sitä realityä ja mitä milloinkin. Toi Vikatikki muuten on hyvä. Viimeksi kun sitä katsoin siellä piinailtiin raskausasioiden kanssa.. :)

Lisäksi C.S.I + vastaavat on ihan ok.

Mirjullahan on nyt sitten vauvakuume päällä ihan viimesen päälle ;) Koitahan parannella! Kyllä ne työkuviotkin siitä suttaantuu, tavalla tai toisella ajan kanssa!

Oma napa, nyt kp15/35, ovis lähestyy, hahaa.. :D Taidanpa aloittaa sen tikuttelun jo pari päivää aikaisemmin, ettei vaan mene ohi ;) Eli nyt ekaa kertaa käytössä täsmäaseet. ( ja niihin tikkuihinhan ei pitänyt ikuna koskaan sortua... ;)) Viime kierrossa kun luulin löytäneeni oviksen 2 kertaa!! Ja tulinpa siihen johtopäätökseen, että jälkimmäiset nippailut on kiinnittymistä, no ei ollut, ainakaan onnistuneesti :(

Labaselle työniloa, hyvä että asiat järjestyivät sitten lopulta :)

Tädille potkua persuksiin lähtee täältä.. Antais nyt sen Plussa-tädin välillä vierailla =D Osanotot kaikille joille näin ei kuitenkaan käynyt.

++++ - tuulia meille kaikille toivotaan.

Vierailija

Jospa sitä tämän ensijärkytyksen jälkeen osaa iloitakin tästä uutisesta... ;) Nyt päätin, että ku yks työjuttu pitää päättää tällä viikolla, niin mikäs pakko niiden on tietää että olen raskaana?!? Enhän välttämättä vielä tietäis itsekään, jos en olis vaan niin utelias ja malttamaton.. =D Ajattelin sitten noin kuukauden päästä ilmoitella asiasta, ku tuo työasia tulee varsinaisesti ajankohtaisemmaksi. Inhottavaa vaan ku pitää tehdä nyt jo päätöksiä sellasten asioiden suhteen, jotka on ajankohtaisia vasta kuukausien päästä. Saa nähdä jäikö vakkaripaikka saamatta tämän takia.

Gallupiin: Mä kans tykkään noista realityistä. Sopivaa kahden pienen lapsen äidille. Ei tarvitse käyttää aivoja, eikä mitään muutakaan.. =D Eli Idols ja BB tulee tällä hetkellä katottua. Enkä aina jaksa kattoa tuota BB:täkään ja se on nykyään jo aika tylsää katottavaa sekin.

Mä tulen varmaan häiritsemään teitä vielä pitkän aikaa täällä kuumeilupuolella ku tää syyssäteiden pino tuntuu niin kotoisalta! Toivottavasti saan kohta teidät kaikki mukaan tuonne odotus-puolelle! :) ++++++++++++säteitä!

Mirju

Vierailija

" Lähetykset postitetaan välittömästi. Kello 14.30 mennessä tulleet ja maksetut tilaukset ehtivät kello 17.00 postiin ja ovat perillä tavallisesti seuraavana päivä. " Eli kyllä tilaukseni PITÄISI olla mulla huomenna :) Palataanpa sitten asiaan onko vaiko eikö...

Ja Täydellisistä naisista sen verran, että koukkuun jäin :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat