+Maalismussukat maanantaipäivään+

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Ensiksi tervetuloa TINTTU 81 meidän pinoon, toivottavasti tulet viihtymään!! ;)

JOKULI: Ihania ultrakuulumisia sulla!! Saanko udella missäpäin sulla ultra oli? Meillä HUS:n sairaaloissa ei kuulemma sitä sukupuolta kerrota... Blääh!! Ihanaa, että vauvalla oli kaikki hyvin ja innostui näyttelemään teille temppuja!!

Mistäs sitten tänään on ollut puhe? Ainakin työmotivaatiosta... Huoh, onneksi en ole ainoa, jolla tuo kiinnostus on hieman miinuksen puolella!! Ei kiinnostas yhtään... Kyllähän sinne töihin raahautuu ja tekee mitä pitää, mutta kiinnostus on kyllä pyöreä nolla!!

FIONA77 kyseli kestovaipoista... Itse ajattelin kyllä käyttää kertiksiä!! Olen kai sen verran laiska... Töissä olen tutustunut noihin kestovaippoihin ja ihan käteviä ovat, mutta jotenkin se pesu ei jaksa innostaa, vaikka jätemäärä kertakäyttövaipoista kauhistuttaakin!!

Sitten oli puhetta liikkeistä... Täällä ei sitten tunnu yhtään mitään!! Tietty mulla on vähempi viikkojakin kun monella teistä muista (tänään rv16+0), joten vielä voi hyvinkin mennä vaikka 4 viikkoakin, että tunnen mitään!! Kovasti kyllä yritän niitä kuulostella ja jotain olen mukamas joskus tuntenut, mutta on tainut olla suolisto vain... Mä olen vähän sellainen " kaikki-mulle-tänne-nyt-heti" -tyyppi, joten malttamattomana odotan!! Samoin sitä vauvamasua... Nyt vain näyttää siltä, että olen lihonut!! Millonkas muilla se vauvamasu on kunnolla pullahtanut esiin?

Painostakin oli puhetta... Mulle kiloja on tullut 3-4 ja ne tuli ennen rv12 kaikki, vaikka sillon jylläs pahoinvointi pahimmillaan, joten taitaa enempi olla jotain hormonaalista, kun oikeita kiloja... Nyt ei ole tullut vähään aikaan yhtään kiloa!! Hyvä niin!!

CADDIE kyseli niistä Hullujen Päivien Brio Novista... Mä ajattelin vähän surffailla netissä ja kattella noita Novia... Oon halunnu ne Kombit, mutta täytyy selvittää mikä ero niissä nyt sitten on!! Hinta kyllä kiinnostaa noissa ale-jutskissa kovasti... Mitähän kuoseja siellä on tarjolla? Onkohan ne joku speciaali erä Hulluja Päiviä varten, niin kuin moni Hullujen Päivien jutuista on, vai ihan 2005 malleja ja värejä?

Omassa (.) ei ihmeellistä... Kovasti on nippaillut ja repinyt tääs tänään ja viikonloppuna... Kohtu varmaan taas raivaa siellä tilaa itselleen!! 4 viikkoa vielä rakenneultraan...

Jokohan nyt tuli muistettua kaikki? Mukavaa illan jatkoa kaikille!!

Mellu ja masuaarre rv16+0

Vierailija

Ei ole liikkeitä, tai ainankaan varmoja tuntunut täälläkään. Viime viikolla pari kertaa saattoi olla vauvan potkuja.... mutta saattoi olla jotain muutakii... Olis niin kiva jo tuntea vauvan olemassa olo :)

Masu on pullahtanut esiin viime viikon aikana niin että se näyttää jo vauva-mahalta =o]

Muuten ei erikoisempaa... Olo on ollu hyvä ja jopa väsymyskii on ehkä vähän vähentynyt. Että ehkäpä tää on sitä odotuksen parasta aikaa, kun masu näkyy jo, mutta ei ole vielä niin iso, että vaikeuttaisi olemista vielä....

Vaunuja ollaan vähän käyty kattomassa, mutta mitään ei olla vielä päätetty eikä ostettu.

Onko täällä muuten ketään muita, jotka on ajatellu kokeilla vauvalla kestovaippoja tai jotka mahdollisesti olis käyttäny kestoja aiemmilla vauvoillaan?

Mukavaa viikon alkua kaikille !!!

T: Fiona ja Vaapukka 18+1

Vierailija

[color=olive] Ei jaksais olla töissä... työmotivaatio on ihan hukassa. Hommia olisi aika paljon, mutta kun ei jaksaisi tehdä. Plääh.

Edellisyönä olin tuntevinaan pienen muksauksen mahasta. Kävin vessassa, enkä sitten saanut heti unta, niin rupesin tunnustelemaan mahaa, ja pieni tömähdys sieltä tuntui. En ole kyllä ihan varma, saatoin olla kuitenkin hieman unessa... Eilen sitten rupesi alavatsassa toisella puolella tuntumaan kovaa nipistystä, rupesin tunnustelemaan, ja siellä tuntui kova möykky! Mieskin kokeili, ja oli ehdottomasti sitä mieltä että se möykky oli vauva! Sitten se möykky siitä hävisikin... Että ehkä se kohta aloitaa sen möyrimisen niin, että minäkin sen kunnolla tunnen.

Selkä on niin pirun kipeä! Iskias vaivaa oikein kunnolla. Tämä töissä istuminen ei ole yhtään hyväksi.

Ketäs sinne meidän tapaamiseen on tulossa?

NapNap+Mörrimöykky rv18+5 [/color]

Vierailija

Katzu tuossa kyseli vakuutusten ottamisesta, niin ajattelin kertoa, että meidän vauva on jo vakuutettu. Päätöksen teko ei ollut helppoa, mutta nyt on vakuutusasia kunnossa ja olo on aika paljon helpottunut. Eihän siinä muu ahdistanut kuin se tietoisuus, että pitää jaksaa tutkia ja ihmetellä ja vertailla ja sitten vielä päättääkin. Mutta kuten sanottu, nyt on asia hoidettu ja voi ottaa uuden mietittävän ja pähkäiltävän asian käsittelyyn, kuten esim vaunut ja muut " tilpehöörit" .

Vierailija

[color=grey]Täälläkin työmotivaatio nollassa tai jopa nollan alapuolella, jos enää mahdollista ja vielä pitäis illalla raahautua vanhempainiltaan esittämään pirteää ja innokasta opea! *mä en haluu*

Tapaamiseen ollaan mekin neidin kanssa tulossa. Jospa ensin kävisin siellä bebesin myymälässä ostamassa sellasen masutuubin. Kun ei tuonne Helsinkiin muuten oikein tunnu eksyvän.

Mites [b]Jokulin[/b] ultra?

Nyt torkkumaan, mossea ei kyllä taida nukuttaa nyt yhtään, kun siihen malliin masussa jumppaa. On sekin varmaan ihmeissään, kun äippä yskii keuhkot pihalle ja luokassa oli taas meno katossa välillä.

Monkey ja mosse rv. 16+5

Vierailija

Onneksi mun koulu on päättötyön esitystä vajaa valmis eikä tarvii aamuisin herätä minnekkään. Tosin tää kaiket päivät kotona pyöriminenkin rupeaa tuntumaan puulta pikku hiljaa. =)

Tintin74: Mulla on kolmas neuvola keskiviikkona ja ekan ja tokan välillä oli paino vaan laskenu. Nyt kotivaaka näyttää ehkä hitusen nousua mut ei kovin paljoo. Ei voi puhuu kiloissa. Odotan siis keskiviikkoa jännittyneenä.

Vaippoja en oo vielä ees ajatellu ja vaunujen hankintakin menee varmaan ensi vuoden puolelle ellei tässä jossain vaiheessa ihan höynähdä. =)

Kultani varaa tänään meille kylpyläviikonlopun tammikuulle! Vähän mukava päästä lillimään. Mulle on tullu joku ihme hinku päästä uimaan mut en oo vielä selvinny hallille saakka.

Tämmöistä tänään.

Anskiksi ja " lilli" 17+2 (toi lilli tuli siitä ku haluun lillimään)

PS Minkälaisia työnimiä teillä muilla on?

Vierailija

Maaliskuisissahan on mukavasti tulevia äitejä ja isiä jotka suunnittelee kestovaippojen käyttöä. Minä itse olen jo alkanu vähän ommella kestovaippoja valmiiksi. Odottelen juuri kangastilauksen saapumista, niin pääsisin kunnolla ompelu-hommiin.

Ollaan ajateltu tosiaan ainankin kokeilla kestoja, mutta ei kestojen ja kertisten " seka-käyttökään" ole pois suljettua. Katsellaan nyt miten sujuu. Uskon kyllä ettei ole mitään ongelmaa :)

Vierailija

NapNap kyseli tapaamiseen tulioita. Me ollaan tytön kanssa tulossa.

Muuta ei nyt jaksa. Katotaan illalla uudestaan.

-Santtu ja Valttu 19+5

Vierailija

[color=olive] Tule sitten kertomaan, mitä kaikkea siellä näkyi! Mulla on rakenneultra vajaan parin viikon päästä. Kuinkas iso vauva silloin jo on? Ultrataanko se vatsan päältä? [/color]

Vierailija

Kylläpä olisi uni maistunut näin maanantaiaamuna, mutta työt kutsuu. Vielä vajaa neljä kuukautta äippälomaan, jos ei tarvitse jäädä sairaslomalle. Mutta motivaatio on kyllä aivan hukassa.

Tänään olisi taas neuvola, ihanaa pääsee kuulemaan sydänääniä. Mulle on painoa tullut omana vaa´an mukaan 2,5kg. Ja oikeastaan tuo paino alkoi nousemaan vasta tuolla 10-12 viikon tietämillä. Esikoisesta mulle tuli kaiken kaikkiaan 11kg ja kaikki lähti imetyksen avulla.

Me aiotaan käyttää kestovaippoja. Esikoiselle aloitettiin vasta reilun vuoden iässä, mutta nyt aloitetaan heti. En voisi enää kuvitellakaan käyttäväni kertiksiä.

Lauantaina käytiin katsomassa kaverini 1,5 viikon ikäistä vauvaa, ja voi että kun oli suloinen ja pieni. Onko tuo meidän nassikkakin ollut tosissaan niin pieni ja itse asiassa oli syntyessä vielä kilon kevyempi. Meidän poju 2v2kk oli vauvasta ihan innoissaan, silittelin kokoajan ja halusi pitää sylissä :)

Toivottavasti on sitten omasta sisaruksestaan yhtä innoissaan.

Omasta navasta, vointi ollut hyvä ja maha pullottaa. Toissayönä pissalla käynnin jälkeen alkoi mahassa oikein jytääminen, aivan ihanaa! Viime viikolla olenkin melkein päivittäin tuntenut liikkeitä.

Eipä tässä varmaan muuta, työt kutsuu.

Tiitiäinen ja kirppu 17+3

Vierailija

Kivoja ultrakuulumisia:) Meillä vielä pari viikkoa siihen, toivottavasti näkyis sukupuoli, niin ei tarttis hesaan asti lähteä 3D:en.

[b]Napnap[/b]: Joo rakenneultra tehdään mahan päältä. Olin pari vkoa sitte ylimääräisessä ultrassa, eikä pikkuinen enää niillä vkoilla mahtunut alakautta tehtävän ultran kuvaan ;D Piti sitte uudelleen ultrata mahan päältä.

[b]Ootteko te jo miettineet vauvavakuutuksia?[/b]

Me ollaan jo monesta yhtiöstä pyydetty tarjoukset ja nyt vaan pitäs tehdä päätös mistä otetaan. Aika hankalaa on...

Nii joo ja kestoja meinataan ainakin koittaa, katsoo sitte jaksaako sitä pyykkäämistä. Toisaalta se kertiksien jätemäärä ei kiehdo yhtään:(

Salkkareiden pariin->

Vierailija

Nyt on sitten käyty rakenneultrassa ja siellä näkyi ihan mahdottoman vilkas pikkuinen. Heti alkuun esitti akrobaattia pitämällä varpaita otsassa asti ja koko ajan heilui kuin heinämies

Mitat vastasi viikkoja ja jollen väärin muista, pää oli 4,4cm(ympärys kuulemma n 16cm) ja reisiluu 3cm.

Kaikki tarvitavat elimet löytyi, pikku- ja isot aivot, munuaiset, pallea,aortta,sydän lokeroineen ja ehjät ihopeitteet ja kaunis selkäranka. Snif, se kätilö oli aivan ihana, selitti juurta jaksain mitä näkyi ja oli niin kannustava ja kehuva että tuntui kun odottaisin jotain valioyksilöä(niin kun jokaisen äidin kuuluukin tuntea;)" oiih miten säännöllinen selkäranka ja aih miten ehjä pallea ja voi ettäon suora kaunis nenä..."

Sitten se haaraväli:) Kahdesti sai hyvän kulman ja pikkuinen levitteli jalkojaan auliisti, molemmilla kerroilla sanoi ettei siellä MITÄÄN(kulkusia siis) näy. Ei kuitenkaan mennyt lupaamaan 100% koska napanuora peitti parhaan kulman ikävästi. Toistaiseksi meillä siis pikku varauksella kunnes BRUNO toisin todistaa odotetaan tyttöä veljesten jatkeeksi:)))

Ihana käynti kaiken kaikkiaan, jäi hyvä mieli odottaa vielä toinenkin puolisko- puolivälihän häämöttää jo parin pvän päässä!!

Onnellinen jokuli

Vierailija

Liikkeistä oli puhetta, niin meidänkin vauveli alkoi viime yönä liikkumaan niin, että selvästi tunsin. viikkoja on nyt 18

+1. aiemmin on tuntunut vain semmoista epämääräistä kuplintaa. Meillä rakenneultra torstaina, kiva olisi tietää kumpi tulossa, ennestään kaksi poikaa ja tyttö. Niin ja se rakenneultra tehdään aina vatsan päältä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat