Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En totu tähän muutokseen! ov

Vierailija

Eli. Olen aina ollut se ruma tyttö, jolle kaikki vain naureskelivat. Todellakin niin, ettei kukaan oikein positiivista minusta sanonut. Mutta nyt. Viimeisen vuoden aikana ovat tutut ja tuntemattomat alkaneet puhua toista. En tajua MIKÄ on edes muuttunut, mutta yht' äkkiä kaikki ovat " Wau! Olet todella kaunis!" Itse en moista käsitä? Voiko muka olla, että joku on rumana reilut 20v elämästään ja alkaessaan lähennellä kolmeakymppiä alkaakin olla kaunis? Vai oletanko, että kaikki ihmiset ovat vilpillisiä? On vähintäänkin kummallista kuulla ihmisten suusta todella suitsuttavia arvioita. :-S Olenko se minä, vai heidän valheitaan?

Kommentit (3)

Vierailija

Parikymppisenä kauneusarvot tulevat lehdistä ja musiikkivideoista ja ovat usein hyvin kaukana todellisuudesta. Iän myötä alkaa arvostaa toisenlaisia asioita (mukaan luettuna tuo sisäinen kauneus, jonka arvoa usein vähätellään). Näin " kiiltokuvaihmisten" ihailu väistyy ja todellisen kauneuden arvostus tulee tilalle.

Vierailija

Voihan se olla noinkin... mutta tämä homma menee niin, että jotkut 17-vuotiaatkin yrittäneet iskeä jne. Olen jotenkin " nuorentunut" ulkonäöllisesti tms. sillä ihmiset luulevat minua n. 14-18-vuotiaaksi, vaikka olen paljon vanhempi.

Kivaahan tämä tietty on, tavallaan mutta erittäin erittäin hämäävää...

ap

Vierailija

vaan mielellään väheksyvät muiden (ja omaa) ulkonäköän. nuorempana sitten ottaa niin tosissaan muiden mielipiteet etä itsekin alkaa uskoa niihin.

nyt kun sulla on omat aivot millä ajatella, näkyy se ulospäin itsevarmuutena ja se viehättää monia! tämä minun teoriani, sillä olen huomannut täsmällene saman asian kolmenkympin korvilla.

Uusimmat

Suosituimmat