Se on taas maanantai, isot FLIKAT!!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Eli pomppikaamme punnituspinoon..

Täällä viikonloppu meni mukavasti, eilen herkuttelin kylläkin liitulakuilla, mutta ihan sallituissa rajoissa, liikuntaa tuli mukavasti viikonloppuna harrastettua myöskin. Olo on mitä mukavin.

Tänään oli aamupaino 72,8kg, mutta viikonloppuna alimmillaan kävi 72,2kilossa, veikkaampa että illalla juotu vissy ei vielä ole kokonaan poistunut ja on nestettä.

Mutta painoa on tämän aamun punnituksen mukaan lähtenyt alun 84 kilosta 11,8kg ja viikossa on lähtenyt kilo. Ihan hyvin.

Energistä viikkoa kaikille ja kertokaahan tekin kuulumiset!!!

-Puppiska

Kommentit (9)

Vierailija

Mirjamille parempaa ensi viikkoa! Tuolla suklaansyömisellä ja synttäreillä on taatusti osuutensa ja tunnetusti vaikutusta... ;)

Mallalle tsempit edelleen, hyvin sujuu! Tasaisesti alaspäin, äh - voi kun minullakin... tuntuu, että saan aina alkuviikosta itseni ruotuun ja painon alas ja kun viikonloppu koittaa, tuhoan kaiken ja aloitan aina uuden viikon samoista lukemista. No ei onneksi ihan aina, on sitä alaskinpäin menty :)

Puppiska oli repäissyt jälleen :) Sinä olet kyllä sen sortin " idoli" tässä laihiksessa, että käy ihmeessä hehkuttamassa lisääkin. Niin sitä pysyy helpommin itsekin kaidalla tiellä...

Täällä alkaa silmät lupsua: pojalla joka yleensä nukkuu kuin tukki, alkoi nuha ja sain valvoa hänen kanssan muutaman tunnin yöaikaan *haukotus*. Siskonsa taas pitää kiinni aikaisista aamuherätyksistä, joten ei auta kuin odottaa päiväuniaikaa ja toivoa, että nukkuvat hyvin - ja yhtäaikaa. Onneksi tänään on lepopäivä eilisen urakan jälkeen, en kyllä jaksa edes ajatella kuntoilua...

TT

Vierailija

Sinä se pudottelet painoa nopsaan tahtiin, täällä kun hihkutaan jo 200g pudotuksesta maanantain lukemiin :) :)

Minulla on koko viikon ollut armoton väsy päällä, niin sekaisin olen elimistöni saanut, etten oikein osaa mennä aikaisin nukkumaankaan... joka yö on taas tullut valvottua milloin minkin syyn takia 1-2 tuntia ja aamulla sen kyllä olemuksesta huomaa! Olen sentään varannut jääkaappiin öisen nälän varalle Mustikkakeittoa (8kcal/1dl), joten yösyömiset ei mitätöi päivän kieltäymyksiä. Minulla kun AINA iskee armoton nälkä, jos joudun yöllä istumaan pystyssä.

Paino on siis pudonnut maanantain lukemista 200g, oli tänään vessareissun jälkeen 87,2 ja jännityksellä odotan, koska se putoaa 86 alkavaksi... tosin tänään on Tupperware-kutsut ja viikonloppuna ne synttärit. Pitäkää peukkuja minullekin, etten repsahda täysin *peukuttaa Puppiskan ravinteli-illallisen keveyden puolesta*

Huomenna taas olisi lastenvahtia tarjolla pariksi tunniksi, että pääsen päiväsaikaan uimaan. Jospa se paino siitä taas loikkaisi alaspäin :) Ai niin ja se paikkakunta: minä asustelen Helsingin kupeessa, tosin seutu on hyvinkin maalaismaista.

TT

Vierailija

Pakko tulla hehkuttamaan, kun otin ja uin tänään 2000m, joka oheisten ( http://ffp.uku.fi/cgi-bin/energynet/energycosts.pl ) sivujen mukaan kuluttaa painoisellani henkilöllä 550kcal! Söin tietysti aamupalalla leivän päällä juustoa, mistä kertyi kalori poikineen (kun ei muutakaan ollut, muka...), mutta edelleen ollaan monta sataa kaloria miinuksella ja massu täynnä :)

TT

Vierailija

Syystäkin hehkutat!! Mahtava tulos! Varmasti moinen painonpudotus jo tuntuukin?!

Annat kyllä lisäpontta meille muillekin jatkaa noilla tuloksilla...Perästä tullaan! :)

Kirjottelemisiin! -malla-

Vierailija

Voi, tätä ihanaa ja lämmintä syksyä! Ihanaa on liikkua ulkona! Karkit maistuu edelleen, mutta ehkä jo hieman hillitymmin..

Pudotusta edelliskerrasta -400 g!! Eli, nyt pudotusta yhteensä 2 kg:a!

Joku aiemmin sanoi, olikohan TT, ettei hänestä karppaajaksi olisi, niin ei olisi minustakaan, voisin elää leivästä! Onneksi syön pääasiassa ruisleipää ja kokojyväleipää, mutta välillä on pakko herkutella kunnon tuoreella patongillakin!Eikä tämä ollut sitten mikään vastalause karppaajia kohtaan, vaan ihan tosiasia meikäläisen kohdalla..Rakastan leipää!

Tiitu, olen hirveän pahoillani, siitä mitä sinulle viimeksi kuului! Voimia, minultakin! Äläkä anna periksi! Tiitu, muuten meillä vähän sama juttu, varsinaisesti ei yritetä raskautua, mutta jos niin kävisi, ei se hirveä katastrofi olisi..Siksikin yritän nyt ihan tosissani pudottaa painoa...jos vaikka vielä joskus ihan tosissaankin yritettäisiin.. ;)

Te, ootte kyllä ihania tsemppaajia, jatketaanhan samaan mallin!

Kaunista syksyä kaikille meille!

-malla-

Vierailija

Täällä suunta oli väärä, mutta ihan periksi en ole vielä antanut. Olin mukana synttäreillä, ystävien kanssa ravintolaillallisella, ja kahden viikon kovan kuurin jälkeen maistoin minäkin, miltä Fazerin Marianne-levy maistuu.

lähtöpaino: 100,4kg

tavoitepaino: 65,4kg

päiväntulos: 96,2kg

viikontulos: +0,1kg

kokonaistulos: -4,2kg

Nyt yritän jatkaa tekemällä pieniä muutoksia ruokavalioon ja katsomalla, jos saisin edes pidettyä nuo 4 kg poissa. Minulla on myös oppimatta, kuinka esim. kakkua voisi ottaa vain yhden palan. Jos ei muuten, niin vanhasta tottumuksessa sitä ottaa lisää, lisää ja lisää...

Minulla ei tulevalla viikolla onneksi pitäisi olla kuin yhdet synttärit. Palaillaan. Tavoitteeni on, että ensi maanantaina viikon saldo olisi n. -0,6 kg.

Vierailija

Upeaa TT, sä olet kyllä tosi uimari, kun tuollaisia matkoja vetelet...Mä valitettavasti osaan uidakin niin surkeesti, etten varmaan ikuna pääsisi tuollaisia matkoja..

Mirjami, tsemppiä sinullekin, kyllä se suunta lähtee alas taas kun vaan saat motivaation kuntoon, ainakin mulla pitää olla joku vahva motivaatio-päämäärä, että pystyn kieltäytymään kaikista minulle ennen niin rakkaista herkuista, suorastaan elin suklaalla ja irtokarkeilla, sitten tuli totaalinen stoppi ja herkuttelu loppui kuin seinään. Välillä täytyy tietty itseään hemmotella ja herkut maistuu silloin satamiljoonaa kertaa paremmalta kun on joutunut niistä ensi pidättäytymään, tosi on kyllä, että vaikea niinä hetkinä pitää kohtuus=(

malla, täällä toinen, joka nauttii leivästä todella..Nyt olen onneks siirtynyt kunnon ruisleipään ja koitan siinäkin pitää nyrkkisääntönä että kaks viipaletta kerrallaan ja koittaa laittaa paljon salaattia ja paprikaa tms päälle, niin saa täyttävämmän olon.

Ainiin ja sitten vielä täytyy hehkuttaa, aamuinen vaakakäynti kertoi, että -12kiloa poissa!!!JEE!!!!

Olo on superiloinen ja tsemppiä jakelen teille satamiljoonaa kiloa!!!

Ajatelkaa ensi kesää ja kaikkia ihania kesä vaatteita, niin kyllä jo pelkkä ajatus vie muutaman kilon mennessään!!

Hauskaa viikonjatkoa FLIKAT!

-Puppiska(ylienergisenä)

Vierailija

Mulla oli eilen jotenki tosi vaisu päivä, laihiksen osalta...teki KOKO ajan mieli mussuttaa jotain, väsyttikin tautisesti... No onneksi en repsahtanut kun ihan vähän ja sekin oli ihan vaan muutaman kalapuikon verran...

Jätin liikunnatkin eilen ja painuin aikaisin(no, kymmeneltä) koisimaan ja kas kummaa...Aamupaino oli 70,8Kg, JEE!!!!! Eli -13,8 kiloa poissa!!!!

Maanantaina paino oli 72,8kg. Mää olen niin onsku!!! Kyllä tuli tsemppi takasin niin että pamahti!

Takapuoli ja reidet on minun onkelma-alueita, olleet aina.. Nyt nekin on pienentyneet selvästi ja massua ei enää ole kovin kamalasti. Kyllä se tästä kesää kohden pienentyy tuo ahterikin, kun vaan jaksaa liikkua!!!

Mistäpäin suomea te muuten olette, tsemppisiskot? Minä täällä hämeessä vaikutan!!

Voimia tyttöset, viikonloppu ja kaikki herkkuhoukutukset lähestyy, mutta pysytään lujana!! Ja pitäkää peukkuja, ettei Puppiska ihan repsahda lauantaina, kun mies vie minut syömään piiitkästä aikaa!!

Hauskaa ja päättäväistä torstaita kaikille!

-Puppiska

Vierailija

...eli karppaajaksi ei tästä flikasta olisi sitten millään!

Viikonloppuna käytiin pyöräretkellä koko perheen kera (minulla peräkärryssä kaksi, miehellä istuimessa yksi) ja kunnon hiet siinä tuli pintaan. Lisäksi olen kävellyt viikon aikana ja tehnyt kaksi 1500m uintikeikkaa. Paino on hypähdellyt ja jännityksellä odotin, kuinka pahasti siinä näkyy eilen miehen leipoma omenapiirakka ja suolaiset popcornit...

Lähtöpaino: 90kg

Tavoitepaino: 70kg

Päivän paino: 87,4kg

Viikon tulos: -500g

Kokonaistulos: -2,6kg

Yhteenveto: mukavasti liikuntaa, vieläkin liikaa mussuttelua

Eli ihan olen tyytyväinen minäkin tulokseen :) Vaan jospa NYT saisi... ei... ei tule mässyvapaata viikkoa tästäkään, kun on ensi viikonloppuna KAHDET synttärit. Huoh. Tietää tiukkaa viikkoa, jos yritän pitää itseni tuplasti ruodussa arkipäivät ja sitten vapauttaa hieman nutturaa viikonlopuksi. Minusta ei meinaan (ainakaan vielä) ole siihen, että otan vain yhden pullaviipaleen herkkuja notkuvasta pöydästä.

Hurjat onskut Puppiskalle, sinulla on kadehdittavan hyvä draivi päällä! Minäkin haaveilen, että edes YHDEN viikon ajan saisin painoa hilattua kilon alaspäin kerrallaan, se olisi upea juttu. Nyt se onkin sahannut näissä samoissa lukemissa luvattoman kauan... tavoitteena olisi siis ensi viikko aloittaa uusissa lukemissa, alkaen 86,xx ja ehkä realistinen tavoite kuukauden vaihtumiselle olisi 85kg. Miten muilla?

TT

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat