Vatsakivuista vl:lla 10-11

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Viikkoja nyt aika tasan 10 ja alavatsa ja vähän selkäkin kipuillut aika kovasti lähipäivinä =( vähän niinku menkkakipuja. Mitään vuotoja ei onneksi ole ollut.

Raskaus on jo kolmas mutta enpä muista aikaisemmista tälläistä...

Voiskohan olla kohdun kasvukipuja? Onko kellään ollu samanmoista?

Pelottaa kovasti että menee kesken =(

Kommentit (2)

Vierailija

silloin saattaa varmasti olla kuukautismaisia oireita.

Minullakin on samoissa vaiheissa raskaus, rv 11, mutta selkää on särkenyt todella kovasti ihan koko raskausajan ja olen pelännyt koko ajan keskenmenoa. Mutta vielä ei ole tullut. Meilläkin olisi kolmas lapsi tulossa (tosin raskauksia jo useampi), eikä kahta vanhempaa lasta odottaessa ollut mitään selkäkipuja. Voisiko olla joku kolmannen lapsen odotuksen syndrooma ;) Toivotaan niin. Kerrohan miten kävi!

Vierailija

luulisin, että mun kokemus vois rauhoittaa sua. Tunnistanko sun nimimerkkisi oikein, että olisit ex-haahuja? Itsekin olen. Menossa 10+4 ja pari päivää sitten aamulla kouristi mahaa niin, että oli mentävä kaksin kerroin. Sellaista ei ole muutoin ollut. Tänään kävin ultrassa ja näin ekaa kertaa vauvani. Ultrassa olin toki aimminkin käynyt, mutta silloin vauva oli vain epämääräinen hippunen. Nyt näkyi kädet, jalat ja villi heilunta. Kaikki oli enemmän kuin hyvin. Ole siis huoleti. Uskoisin kipujen johtuvan siitä, että vauva kasvaa nyt vauhdilla. Tsemppiä. Karistetaan km:n pelko yhdessä:)

koala

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat