Kuka idiootti haluaa vauvalleen mustat vaunut?

Vierailija

Siinäpä sitten hautuumaatunnelmaa, kun lykkää perillistään mustassa arkussa...

Muualla maailmassakin ihmetellään moista värivalintaa, mutta kaipa se junttien mielestä on tyylikästä...

Kommentit (9)

Vierailija

Suomessa ei enää valmisteta lastenvaunuja -edes mustia. Joten muualta maailmasta ne mustatkin vaunut tänne tuodaan.

Itse en tummia vaunuja ole ostanut käytännön syistä - pelkään että kuumuvat auringossa liikaa. Joo no, aurinko paistaa Suomessa harvoin, tiedän.

Vierailija

Meillekään ei vaunuja ostettaessa ollut väri mikään kriteeri, ei kyllä mietitty väriä yhtään. Tärkeintä oli hinta, käytännöllisyys jne.

Vierailija

Lapsi on aina iloisen värisesti puettu vaikka poika onkin, mikä tässä niin synkkää on? Musta väri kai harvoin muuten tarjouksessa on, eiköhän ne ole ne " viime vuosien trendivärit ja kuosit" näitä tarjoustuotteita? Miten ihmeessä sä ap jaksat tälläisestäkin ottaa pulttia, vatsahaavahan sulle tulee..

Vierailija

osti siniset/kuviolliset ja minä niistä tykkään oli juntit tai ei... itsekään en mustia vaunuja kyllä ostaisi... liian synkät.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Siinäpä sitten hautuumaatunnelmaa, kun lykkää perillistään mustassa arkussa...

Muualla maailmassakin ihmetellään moista värivalintaa, mutta kaipa se junttien mielestä on tyylikästä...

Vierailija

niin tietty pitää olla mustat vaunut myöskin.Aina yritän jotain muuta miettiä kaupassa mutta päädyn aina mustaan.Lapset puen kyllä kaikkiin väreihin vaikka aika tummiin kylläkin.

Musta arkku..hmm..varmaan aikas tyylikäs,olen nähnyt yleensä vaan valkoisia.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat