eilinen VAIMOT VAIHTOON.. mitä piditte??

Vierailija

Musta se sen Taijan perhe oli ihana! ja se Taija tosi ahkera ja mukavan oloinen! Sit kaikki lapset oli tosi sulosia (siis kummankin perheen)..

Mua ärsytti se lahden porukka muuten! T. siivosi siellä hiki hatussa ja se mies vaan valittaa.. Samoin ei tuntunut lahden mamma ymmärtävän, että siinä menee perheen elanto jos heinät jäävät pellolle..

hmm

Sivut

Kommentit (51)

Vierailija

Suomessa ei rahoja jaella tv-formaattien yhteyksissä;) Itse en lähtenyt julkisuutta tosiaankaan tavoittelemaan, mitä se hyödyttäisi? Niinkun jossain haastattelussa sanoinkin, niin kaikkeen sitä voi joutua kun netissä surffailee. Täyttelin hakemuksen AIKANI kuluksi kun aattelin etten kuitenkaan mihinkään pääse! Ja järkytys oli melkoinen kun soitto haastatteluun tuli! Jokaisen karsintavaiheen jälkeen sanoin ukolle, että " Jos TÄSTÄ päästään viel eteenpäin niin sitten kyllä perun!" ;) Ja lopulta mulle ilmotettiin millon se laukku pitää pakata enkä mä torvi saanut suutani auki;) Niin se oli sitten mentävä...

Vierailija

ja työnjako on siis ihan paikallaan.

Minua kyrsi eniten eilisessä ohjelmassa se, kun tämä lahtelaisäiti ITKI sitä, pitääkö Taija huolta hänen lapsistaan (kun omat lapset saavat mennä vapaasti pihapiirissä). Olin oikeasti järkyttynyt, ajatteliko ko. äiti todella noin. Kyllä minunkin lapsuudessani (elin maalla) lapset saivat olla paljon itsekseen ulkona, mutta selvät säännöt oli, eli tielle eikä rehusiiloon jne. ei saanut mennä. Typerää väittää, ettei äiti huolehdi lapsistaan, jos maaseudulla haluaa antaa heille vapauden leikkiä keskenään. Se ei sitä tarkoita, etteikö lapsia kuitenkin vahdittaisi, jos ei koko ajan olla kieltämässä ja pipo puristaen valittamassa.

Vierailija

..pesemällä hitonmoisella kiireellä suihkussa;) En mä tiedä!!! Tosin tämän alueen ihmisille voisin kyllä mainostaa ihan tosi mahtavaa ja mukavaa parturia;) Kiitoksia kommentista. Mä en ihan oikesti kyllä tee näille yhtään mitään ihmeellistä.

Vierailija

(joka muuten oli 100X siistimpi ja kivempi kuin hänen omansa..)

taija vaan kehui, että onpa kodikasta jne..

muakin ärsytti kun se toinen vain haukkui ja nipotti että mattojen pesukin on perseestä ja miesten hommaa (reps)

Vierailija

Jossain välissä vaihtari sanoi että mies päästäny koirat sisälle joka taasen ei päästänyt koiria sisälle vaan Nansku päästi koirat sisään kun ei nyt ihan pienenä tyttönä tiennyt ettei niitä saanut päästää sisään.

Vierailija

Katsoin eilen sen ohjelman ja kommentoin monesti miehelleni että kato kuinka seko ämmä, et sinä vaan se lahtelainen, oliko Sari nimeltään?! no kumminkin. Siitä näki ettei ole ikinä ollut maatilalla, eikä ymmärrä mitä on maatilan elämä. Siellä elämä menee töiden mukaan ja mun mielestä oli todella ihana huomata että luotat lapsiisi kun annat heidän vapaasti mennä pihalla. Itse haluaisin juuri tuollaisen elämän, kaikkine hevosineen!! Olit todella mielenkiintoisen ja fiksun oloinen nainen, se toinen saa kyllä hävetä.. ei sillä kaikki ollut kotona. Nauti siellä elämästä ja unelmastasi, äläkä mieti liikaa näiden AV:laisten mielipiteitä!! Kateellisia ne vaan on..

Vierailija

Ja hevosistakin olen niiiiin kade.

Se vaalea akka oli hirvee hailakka kuivakka käntty, Taija taas hyvän näköinen ja varmasti kaunis sielultaankin.

Taijalle pisteet täältäkin.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat