Laskettu aika kuukautisten perusteella

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Vielä kysyisin, kun viimeiset kuukautiset olivat 19.01.05 ja kierto 33pv, että miten ihmeessä terkkari sai aikanaan la:ksi 25.10.05 kun itse saan 31.10.05 eli VIIKON myöhempään. Nyt ihmetellään vauvan pientä kokoa, mutta jos hän onkin viikkoa nuorempi. Terkkari on vasta torstaina, joten hänelle asiaa pääsen pohtimaan vasta sitten, mutta onko jollakin muulla poikennut oma la:n lasku terkkarin ilmoittamasta? Jos terkkari unohti ottaa huomioon, että kiertoni ei ole 27, joka antaisi la:ksi 27.10.05. Vai miten tuo 25.10.05 on saatu??

Voi itku :(

Kommentit (8)

Vierailija

kun ed. kuukautiset olleet 19.01.05 ja kierto 33. Osaako joku sanoa miksi terkka sai aikanaan 25.10.05?? Itse en keksi syytä (kuin kämmi kierron kanssa, sillä 27:lla la olisi 25.10.)

Vierailija

Se ultraaja oli sellainen liukuhihnajuttu, joka kesti muutaman minuutin, kun nyt eilen polilla sai ihan eri kohtelua ja ultraus kesti pitkään ja kaikki mahdollinen katsottiin.

Vierailija

lyhyttä kiertoani vaikka mainitsin siitä, ja siitä että meillä oli varsin tarkasti tiedossa milloin on hedelmöittynyt.

NKL:n np-ultrassa la tarkistettiin ja korjattiin vaikka heitto ei ollutkaan kuin pari päivää.

Vierailija

lasketun ajan joka ei sitten ultrassa heittänyt kuin päivällä.

Pakkohan niiden on neuvolassa ottaa pidempi kierto huomioon kun jollain kierto saattaa olla normaalistikkin 45 päivää. Tai ainakin hasua olisi jos ei..

Vierailija

Käsikäyttöisissä kiekoissa kierron pituus on aina sama, ja sellaista ne neuvolan tätit taitaa pyöritellä. Ultrassa la sitten muuttuu, jos kierto onkin ollut eri pituinen. Ensimmäinen kuukautisista laskettu la on vain karkea arvio. Itselläni sitä ei ole kummallakaan kerralla edes merkinnyt korttiin, koska olen aina painavasti sanonut, että kierto on pitkä ja epäsäännöllinen - ja kertonut sitten oman arvioni raskauden kestosta, joka on sitten ultran perusteella todettu oikeaksi.

Vierailija

Miten vauvan mitat ovat olleet ultran/ultrien mukaan? Ultran mukaan saadaan varmemmat viikot kuin menkkojen mukaan.

Soita ihmeessä neuvolaan jos asia kovin vaivaa, ei tartte odottaa seuraavaan käyntiin asti.

Tsemppiä synnytykseen ja ihanaa vauva-arkea =)

Tansku, muksut & vaavi rv 29+3

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat