Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Autosta pudonneen ja kuolleen lapsen VANHEMMAT JOUTUVAT syytteeseen!

Vierailija

Tiesittekö, että jos lapsesi matkustaa autossa ilman turvaistuinta ja sattuu onnettomuus, joudut itse vanhempana OIKEUDELLISEEN VASTUUSEEN tapahtumasta. Mikäli et itse ole kyydissä, vastuuseen joutuu auton kuljettaja.

Toivottavasti molemmat vanhemmat saavat syytteen ja rangaistuksen.

Ja jo etukäteen tässä teille, jotka pahehksutte käytäntöä: Ei, pelkkä vanhempien suru ei riitä rangaistukseksi. Sitäkin täällä usein lapsen tapaturmaisen kuoleman tai jopa murhan kohdalla ehdotellaan. Rikos mikä rikos ja rangaistus syyllisille.

Ja teille, jotka tunteenomaisesti sanotte, että tällainen ei tuo lasta takaisin, niin sanon että ei tuokaan mutta voi estää vastaavaa tapahtumasta jonkun toisen kohdalla.

Ja vielä teille, jotka sanotte että varmasti minulla tai kellä tahansa voi tulla eteen tilanne, jossa lapsi saattaa kuolla ja jossa vanhemmalla on osuutta asiaan sanoisin: näin saattaa käydä, mutta tutkikoon oikeuslaitos siinä tapauksessa, mitä on tapahtunut ja määrätköön rangaistuksen.

Holtittomille vanhemmille kuuluu rangaistus, ei vanhemmuus ole niin pyhää, etteikö näin törkeitä kuolemantuottamuksia asetettaisi oikeuden tutkittavaksi!

T: Kahden lapsen äiti

Kommentit (9)

Vierailija

Ja tämä ei ole stoori, vaan aivan oikea asia. Vanhemmat joutuvat todellakin oikeudelliseen vastuuseen, jos sattuu onnettomuus ja lapsi ei ole turvaistuimessa.

T: Ap

Vierailija

Lapsi on täysin vanhempiensa armoilla, myös auton kyydissä.

Uskomattomat vanhemmat, ei turvaistuinta! Sehän on nykyään pakollinen. Ennen ei näin ollut, mutta liikenne oli vähäisempää, lapsen asema mitätön aikuisten maailmassa, autot ajoivat hiljempaa ja vaaratilanteita tuli vähemmän jne.

Toivon minäkin, että vanhemmat saavat rangaistuksen.

Vierailija

Meidän lapset ovat AINA turvaistuimessa ja molemmat ovat ovat lapsilukossa. AINA.

Tässä tapauksessahan ilmeisesti toinen takapenkillä istuneista lapsista avasi oven, poliisin mukaan kuollut tyttö ei sitä itse ollut avannut.

Uusimmat

Suosituimmat