Oliko niin että maustehyllystä löytyy värejä millä aikaansaa esim punaisen tai vihreän kuorrutteen kakkuun?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Vai apteekistako olette ostaneet ja mitä värejä löytyy?

Kommentit (6)

Vierailija

väreistä en tiedä, mutta mä laitoin joskus mangososetta kermavaahdon sekaan, ja siitä tuli ihan aavistuksen verran kellertävä. Maku oli kyllä mun mielestä hyvä.

Mutta tää on aivan ylivetolinkki : http://www.bakeandparty.com/

Itse en ole kokeillut, mutta mieli tekis :)

Vierailija

Nyt on vain tarkoituksena saada voimakkaan värinen siitä kuorrutuksesta eli voimakkaan peruspunainen, vihreä, sininen tai keltainen kunhan nyt ensin kysäisen esikoiselta minkä värisen hän haluaa. Viime vuonna kun tein hänelle Nalle Puh kakun niin en näitä varsinaisia väriaineita tarvinnutkaan vaan kehittelin itse sellaisen kellertävänruskean turkin nallelle ja tuli hieno:o)

Vierailija

pitäisi olla nestemäisiä elintarvikevärejä. Hyvää vaaleanpunaista kermaa saa kun ostat mansikkakermavaahtoa, maistuu mansikkapehmikseltä, myös kinuskikermaa on saatavilla. Paras ruseka tulee suklaasta. Jälkiruokakastikkeilla voi myös värjätä...kinuski, suklaa, lakukastike....

Vierailija

niin, ja tarkoitin, että kastikkeita lisätään vaahdotettuun kermaan varovasti nuolijalla sekoittaen. Kokeilkaapa muuten leivonnaisiin sitä mansikanmakuista tomusokeria, väri on sama kuin berliininmunkeissa ja maku tosi kivan mansikkainen.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat