****Pointsaajien punnituspino tässä, var så gåd****

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Ohhoh, mummolareissu ei tuonut siis kiloja, vaikka siellä oli karjalanpiirakoita munavoilla, suklaata, puolukkarahkaa, jädeä ja mun herkkuruokaa kaalikääryleitä. Mistään en siis kieltäytynyt ja pisteitä en usklaltanut edes laskea. Jännitti vaaka aamulla ja niitä menkkojakin odottelen vielä.... Mutta, mutta taas se mun vakio -600g. Mietin jo onko se vaaka kalibroitunut tohon lukemaan..hih...

17.8 88.6

vko -600g (mitäs muutakaan)

yht. 4,8kg

paino 83,8

tav. 78kg

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Mulla ei oo vielä menkat alkanu joten sen puolen yritänkin saada laihdutettua niin paljon kuin mahdollista ennen niiden alkamista koska mä en hallitse itseäni tai syömisiäni yhtään siinä vaiheessa kun menkat on alkamassa.

Meillä tisutellaan enää kerran tai kaksi päivässä ja esikoistakin imetin sen 4 kk joten saapi nähdä loppuuko maito lauantaina ;)

Ja tais ne menkatkin alkaa esikoisen jälkeen n 4kk synnytksen jälkeen joten saapi nähdä.

Onko muuten kellään muulla ollut ongelmia vatsansa kanssa sen jälkeen kun alkoi pisteille`? Mulla menee nykyään tosi helposti massu sekaisin ja varsinkin jos edes yritän syödä rasvaista ruokaa....

Vierailija

Tulinpa nyt kuitenkin pinoon ja punnitsin itseni vaikka tiedän, että plussaus johtuu tulevista menkoista. Vatsaa turvottaa ja muutenkin raskas olo. Plussaa tulikin komiasti :).. (Ja vielä hymyilee täällä, hävytöntä!). Painohan käväisi viikolla jo 67.7 kilossa, mutta tänään paino taas 69.8 kg. Kiva kun nuo menkat tekevät tämän joka ainoa kerta (heti on 1-3 kiloa lisää painoa).

Viralliset mitat:

Aloitus 12.8. 76 kg

Viime viikolla: 68.7 kg (punnituspäivänä), kävi myös 67.7 kg:ssa

paino nyt: 69.8 kg

tavoite: 67 kg

No tunnustettava kyllä on että pisteet meni viikonloppuna yli sallitun jonkin verrankin, eli voi olla että pakkia tuli kyllä muutenkin. Noh, olen tänään sitten rankaisukuurilla ja yritän syödä maksimissaan 14 pistettä ja käyn lenkilläkin. Baariin tekis mieli lauantaina, joten pakkohan se on yrittää säästellä sitäkin varten.

Hiivakin vaivaa :(.

T: Lössykkä -iso, kuriton, löysä, turvonnut ja hiivainen- :D

Vierailija

alkupaino 29.8 95,4 kg

tiputus 1,2 kg

paino nyt: 89,6 kg

Kokonaispudotus: 5,8 kg

Eli jeeeee seuraavalla kymmenyksellä mennään tarkoittaen sitä että päivän pisteet väheni yhdellä mutta onhan tuo paljon kivempi lukema kuin aiemmin. Nyt ollaan sitten 800g päässä raskauden alkupainosta. Poika täyttää lauantaina 4 kk joten ihan hyvin menny. Tänään luovuin imetyspisteistä koska meillä on miltei kokonaan siirrytty pullolle. Pullo tuli mukaan kuvioihin jo pitkästi ennen laihdutusta kun tuo poikakin on niin kova syomään että lisämaitoa tarvitsi jo aikaisessa vaiheessa. 3kk nlassa painoi tasan 8kg.

Mutta se siitä. Olin tuosta tuloksesta erittäin yllättyny koska perjantaina söin uutta ihanaa Maraboun Digestive-suklaata miltei puoli levyä ja sitten eilen ratkesin koko tämän tähän asti kestäneen urakan aikana kaikista pahiten. Leivoin nimittäin sämpylöitä ja niin vain meni ja meni :((( niin ja sitten illalla oli vielä synttärit päälle...

Mutta onneksi tällä tavalla tällä kertaa, ens kerralla ei välttämättä olekaan yhtä hyvä säkä

*nälkäinen pisteetön Sarah joka vasta totuttelee syömään 6 pistettä vähemmän kuin aiemmin*

Vierailija

Siis mies täyttää tänään 30 vee ja viimeiset vieraat lähti juuri ja me otetaan pari drinksua tänään myös. Tyttö nukkuu jo. Huoh..on tää vieraiden kestittäminen rankkaa. Nii ja en syönyt ku vähän kakkua ja yhden piirakan...

Vierailija

mä kans oon armoton pullahiiri :(.

Nykyään aina laitankin vaan just sen verran pullaa pöytään, että sitä EI JÄÄ YLI.

ja aina välillä laitan niin, että itselle ei riitä yhtään...joo, naurettavaa suorastaan, myönnän, mutta mitäpä sitä ei tekisi hoikemman minän eteen ;))

santtis

Vierailija

menkat alkoi lauantaina ja senpä tiesi ettei pisteissä pysytä (onko muilla samaa ongelmaa???) sitten tuli vielä pertjantaina istuttua naisten kanssa iltaa ja juotua&syötyä...hyvä kuitenki ettei lähteny noususuuntaiseen!

alku 93.5 kg

nyt 79.5 kg

marraskuun alkuun voisin nakata vaikka 78 kg,joka kuulostaa realistiselta omaan pudotusvauhtiin..jouluun mennessä aattelin jos 75 painais niin ois huippu!

Vierailija

miinusta tuli mutta onkohan tossa uudelle kymmenluvulle siirtymisessä jotain psykologista kun tuntuu niin vaikealta tämä 7-alkuisen kilomäärän saaminen!

Eli tuloksia:

lähtö (22.8.) 87kg

pudotusta viime vkolla -400g

pudotusta yhteensä 7kg

paino nyt 80kg

Välitavoite on siis ens ma alittaa 80kg ja ehkä siis jopa 79,5kg.

Tsemppiä jokaiselle ja hienoja suorituksia herkuista huolimatta, se siis on se KOHTUUS mikä tässä hommassa on jujuna... :))

Vierailija

Eipä mennyt meikäläisellä tää viikko ihan putkeen noiden pisteiden kanssa. Alku näytti hyvältä, pysyin suurin piirtein suunnitelmissa, mut sit alko alamäki, kun eilinen meni ihan yli sallitun pistemäärän, samoin tänään, nyt jo huimaa vauhtia menny yli ja viel ois monta tuntii iltaa edessä. Kävi äskön vieraita ja pitihän sitä sit sulattaa pöytään pullaa.... ja minä sit itse isona rohmuna popsin siitä VAIVAISET KOLME KORVAPUUSTIA, (ja pisteitä tuli miljoona) kun jäi ylimääräsiksi, kun vieraat lähti... ja nyt jo pahamieli valmiiks tän viikon osalta kun meni ihan puihin:/ Ens viikolla uus yritys taas ;D

Vierailija

Moi! Tuu mukaan vaan. Suurimmalla osalla vasta pari kuukautta takana aktiivista pinoilua ja pointsaamista ja toiset tullu mukaan matkan varrella. Onhan tää tälläinen punnituskontrolli taas jotain enemmän kuin kotona itsekseen laskeminen ja " huijaaminen" , että joo laihdutan. Jokaisella on pudonnut ainakin viisi kiloa tänä aikana ja se hyvä se. Tule mukaan. Maanantaina avataan aina pino, jonne totuus painosta ja tavoitteista.

Pointsailemisiin! Tää on ihan kivaa ja motivoivaa täällä virtualisestikin.

Vierailija

on nää vauvat vaan erikokoisia :)

Meidän pirpana oli 3kk neuvolassa hitusen vajaa 6kg ja 62 cm :).

(syntyi 7.7.)

Meillä on kanssa tissimaito hyvin riittänyt, itseasiassa liiaksikin asti. Nytkin pienellä oli selvästi tiheän imun kausi,jolla nosti vauhdilla maitomäärää..ja se tuntuu, kokoajan on rinnat piukeena maidosta!

On se muutes kumma, että kun alkaa laihduttaa, niin markkinoille tulee mitä ihanimpia kaloripommeja ;)!

Onnea vaan kaikille pudottaneille ja tsemppiä kovasti jatkoon!!!!!

santtis

Vierailija

pääsin vasta nyt koneelle, tässä tuloksia :)

8.8 97,8

vko -1,5kg :):):)

yht. -6,3 :D!!!!!!!!!!!!!!!

paino 91,5

jippii, taas lähti alaspäin!!

santtis

Vierailija

Vaaka lukemissa 75,4 kg, joten pudotusta viime viikosta - 1,3 kg :) Tosi kiva, vaikka osa tästä varmaan kuuluu sinne viime viikkoon (vieläkin vähän hiertää näköjään se viime viikon -100 g, kun olin kuitenkin ihan ruodussa pysynyt..) Liialla tiukkuudella en pääse edelleenkään kehumaan, sillä viikkoon mahtuu taas monenlaista kahvittelua kaikkine herkkuineen, mutta olisinkohan tämän 2 kk:n aikana ripauksen kohtuutta oppinut. mullahan tää painonhallintaprojekti alkoi silloin 15.8 ja painoin 8,2 kg enemmän. Tänään kun lukemat taas noin hyvät, mietin vaan, miksen hyvä ihminen alkanut katsomaan noiden syömisten perään vähän aikaisemmin...pakkoko oli keretä kaikki 20 kg ylimääräistä :) Hyvä fiiliksellä siis jatketaan ja välitavoite 31.10. olkoon 73,5 kg.

Kohtuutta viikkoon kaikille !

Vierailija

terppa!

aikani lueskeltua näitä juttuja ja itse yrittäen epätoivoisesti laskea pisteitä kenenkään " valvomatta" oli pakko kirjoittaa tänne jos sais itseensä jotain rotia. painoa olis semmonen 35kg pudotettavana eli ei hyvältä näytä :) lapsen kanssa kotona kun on niin tulee vähän herkuteltua aamuisin, päivisin ja iltaisin. yöllä nukun... mutta eipä tässä muuta. toivotaan että teidän valvovansilmän alla ensi viikolla on jo lukemat alaspäin

paino nyt 112,4Kg!!!!!

juu ei hyvältä näytä tässä ruudulla toi luku:(

Vierailija

oli se minunkin pakko kirjoittaa että täälätkin löytyy 4kk ikäinen poika, joten kiva kun muutkin samassa tilanteessa olevat äidit ovat löytäneet tiensä ja yhteytensä pisteiden laskussa=)

kotoa löytyy myös esikoinen (1v10kk) joten vilinää ´riittää...en enää imetä, joten siksi mennään täällä ihan peruspinnoilla..

ihan mukava tsemppi on ollut nyt päällä, vaikka maanantaina tuli eka kertaa plussaa...toivottavasti seuraavaksi miinusta..

mukavaa viikonlopun odottelua pointsaajat

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat