Raskaanako?!!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Tein lauantaina testin kp31 / kp34 mammaksi.fi testllä ja sain haaleahko viivan aikaiseksi...olin testannut kyseisellä testillä jo pari päivää aiemminkin ja silloin oli selvä nega. No...koska en silmiäni meinannut uskoa niin käväisin vielä apteekissa ostamassa apteekin oman raskaustestin ja sain 5-10 minuutin aikana haaleahkon viivan. Vatsassa on oikealla puolella todella omituista paineen tunnetta ollut jo monta päivää. Onko kenelläkään kokemusta kyseisistä testeistä...voisinko olla oikeasti raskaana?!! Nyt kyllä sellainen olo että menkat alkaa!!!

T: Epätoivoinen

Kommentit (3)

Vierailija

...apteekin omalla testillä ja sain jo kp:llä 25/28 vaaleaakin vaaleamman haamun, joka sitten vahvistui kahden seuraavan apteekin testin myötä (minäkö muka malttamaton ;D). Nyt tuo " haamu" parhaillaan häärää ja pistää tätien päät pyörälle päiväkodissa, joten minä ainakin luotan ko. testiin ;)

Varovaiset onnittelut myös täältä!

Vierailija

Olen plussannut kolme kertaa apteekin omalla testillä, viimeksi tänään kp30/28. Tuo testi ei reagoi kovin helposti, joten sen vuoksi saattaa näyttää alkuvaiheessa haaleaa viivaa. Mutta plussaa se on sekin! Onneksi olkoon! :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat