Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~ PUOLUKOIDEN maanantaipino ~

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Mä syön sitä Yasminea myös, eikä diane noval tällasia juttuja ollu muistaakseni. Mä kyllä en vois ymmärtää et raskaus ois mahdollinen, koska tosissaan pillerit on syöty kellonajalla. Mutta jospa miehelläni olisi jotain superliimaa tuo sperma ja teksi musta tahtomattaan mamin :) semmosta joka syöksyis läpi tulen ja tappuran...jooo.

Vierailija

kaksi pilleriä jäljellä, ei huvittaisi niitä enää ottaa mutta otan kuitenkin, että menee sitten " ohjeiden" mukaan ainakin. Kyllähän tämä vähän jännittä että jos tulenkin raskaaksi ja mies ei todellakaan ole halukas vauvaan, vaikka vastustaakin keskeytystä. Ei sitä ikinä tiedä noista miehistä. Turhaahan tässä on vielä jossitellakaan. Aika näyttää miten käy.

Kyllähän noita pillerivauvoja on ilmaantunut, parempi kuule vaan testata Jaanica:)! Senkin takia että jos oletkin, niin et turhaan popsi hormooneja. Jipii, pian tulee se vauvalehtikin, pelkään vaan että mies ahdistuu kun on vissiiin unohtanut että sen tilasin. Voisipa oikeankin vauvan vaan tuosta noin tilata ja saisi vielä sitterin kaupanpäälle!

Vierailija

Yövuorhuuruista tuun teitä moikkaamaan!! yöllä kirjottelin pitkät pätkät mut ne haihtui bittiavaruuteen joten meni sitten innostus kokonaan!!

Jaanica: mulla oli pillereiden (yasmine) aikaan ihan selkeet ovisoireet ja rinnat tosissaan kipeet sen jälkeen menkkoihin asti... Liikunta oli yktä tuskaa vaikka kunnos sporttiliivit päällä... et ilmeisestine pillerit estää vaan kiinnittymisen kohtuun tai jotain.. koska edellisen merkin aikaan (meliane) en koskaan ovista, kipeitä rintoja tuntenu!!

mä testasin sunnuntaina ja ehkä joku haalee viivanpaikka oli siinä näkyvissä, tai sitten se oli vaan mielikuvitusta!!! täytyy siis ootella viel aikaa eteenpäin ja kokeilla uudelleen jos ei menkkoja kuulu....

oon nyt ihan törken omanapainen mutta pitää kiitää jumppaan... laiskottelin koko viimeviikon niin nyt on pakko mennä!!! palailen sitten yöntunteina viimeistään!!!

Vierailija

Olen minäkin tuota raskausjuttua miettinyt, mutta eihän se voi olla mahdollista, kun pillereitä olen säännöllisesti popsinut. Kokoajanhan mä olen valeraskaana :) Mutta tää päänsekavuus ei kyllä ole nyt mun keksimää vaikka aina kaikkea hauskasti keksinkin :) No tässä sitä koomaillaan ja kokeeseen pitäis lukea...

Vierailija

[color=crimson]Mulla kans tuli hetki mieleen, et [b]Jaanica[/b] vois olla vaikka raskaana :) Mulla kans pönttö viiras alkuraskaudessa ja välillä oikein kysyinkin ukolta että " mitä mä äsken siis sanoin, kun en enää muista" tai " sanoinko mä juuri noin" . Heh, hauskoja hetkiä :D

Neuvolassa vietetty tunti ja ihan perusjuttuja oli taas. Kateltiin kelan laput, että osaan ne sitten itse täytellä. Tuskin osaan, mutta sainpahan jotain neuvoja. Nykyään on äippäraha ja äippäpakkaus samalla hakemuksella, joten en taida vielä aikoihin saada sitä pakkausta, kun en vielä aio sitä äippärahaakaan hakea.

Vauvatuksen sydänäänet oli ihkut ja kuuluivat tosi hyvin. Meinasi samalla pieni siellä mahassa potkia kun kuului kauhee rahina dobbleriin :D Sf-mitta oli 18,5 eli ihan ok. Sain vaihtoehtoset synnytysvalmennusajat tammikuulle, ku ei meidän vielä tässä kuussa ois järkeä mennä. Neuvolatätikin sanoi, että kannattaa ehdottomasti mennä tammikuussa mielummin kuin nyt. Pitää kysellä mitä ukko on mieltä. Ens kerran menen kuukauden päästä ja sillon onkin sitten lääkäri. Katsoo kuulemma kohdunsuun jne.

Kävin ostaan sitä magnesiumia töitten jälkeen ja huh että nuo vitamiinit maksaa. Mutta kerran se kirpasee ;)

[b]Miitsu[/b]: Huih, jos sulla ois jo nyt tärpänny! Oispa se jymyuutinen!!! :) Millon aiot testata tarkistustestin? Toivotan paaaaaljon plussasäteitä :) Onko sulla mitään oireita? Nippaileeko, paleleeko tms?

Paljon plussia puolukoille, oli näköjään muutamalla raskaudenmahdollisuus *hyvähyvä*

JJ rv 22+6

Vierailija

[color=darkviolet]Hiljainen viikonloppu puolukkapinossa ja samaten näyttää maanantaiaamnu olevan... Aukaisempa pinon mutta ei oikeastaan ole nyt kommentoitavaa...

[color=violet][b]Ihanaa uutta viikkoa Puolukat!

Vierailija

Huomenna pitäis soittaa jonnekin vissiin huoltoyhtiöön tms. tän kämpän jääkaappi on paskana.

Sit pitäis mennä hammaslääkäriin kun vaan uskaltais ja sit pitäis mennä silmälääkäriinkin ja ostaa uudet rillit ja sitten ne taas maksaa sikana kun on sokee ja tarvii ties minkälaiset linssit. Hiukset tippuu päästä ja en kyllä maksa n 20¿ parin sentin hiustentasoituksesta, tuolla hinnalla jo otan kyllä sakset omaan käteen...

Tissit on kipeet ja paleltaa,tulis nyt edes ne saamarin menkat josko edes vähäsen helpottais....

JA mulla ei oo edes vaatetta tuonne siskontytön ristiäisiiin ja lahjakin on vielä ostamatta.

Tekis mieli neuloot tuota paitaa mutta sen on niin raskas, että sitten on niskat taatusti jumissa.

Taidan lopetella tämän valituslitania tähän ja jos huomenna ei ole positiivisenpaa tiedossa, pysyn poissa.

merineito

Päivän ainut positiivinen juttu, on se että vihdoin sain erään tehtävän joka on jo pitkään jumittunut nytkähtämään askeleen eteenpäin. Eli on toivoa valmistua jonain vuonna. Sitten vaan pitäis saada niitä töitä...

Vierailija

Olen ollu tosi stressaantunu, mutta nyt en onneks enää. Viime viikolla annoin kaikki työvuorot pois ja huomisenkin ja marraskuussa vähensin puolella, koska koulussa on niin paljon tehtäviä lopputyön lisäksi... Sitten meillä alkaa kohta taas kliininen vaihe eli 3 krt vko:ssa otetaan koululla potilaita vastaan, joka käy ihan työstä... Mulla meinas pää hajoo kun mietin et miten mä selviin, mut nyt on ihana olla kun on aikaa itselle ja koululle.

Tää mun olo on nyt ihanan rauhallien, on hyvä mieli eikä mikään asia paina mieltä...ehkä pitäis kun huomenna on uusintatentti kvantitatiivisitä tutkimusmenetelmistä, yök!

Mutta kiitos kaikille, jotka olette vaivautuneet pohtimaan oloani :)

Juu se ois huippua kun sais netistä painaa tilausnappulaa ja sit sitä oiskin vaan raskaana :) jos mies ois läheskään yhtään niin helppokäyttöinen kun netti niin oisin jo tilannu kolme lasta ;D

Vierailija

Varaslähtö otettu! ;) Piti aloittaa yritys seuraavasta kierrosta, mutta emme malttaneet odottaa ;)

Tosin tärppiä on varmaan turha odottaa tältä kierrolta, sillä " hekumeenisimmat" päivät on ohitettu.

Meillä sairastelut jatkuvat, ensin oli 1 v 8 kk ikäisellä viikon kestävä ripuli, ja kun parantui, sairastui 3 v 3 kk ikäinen isoveikka samaan tautiin ;(

No, kun tuo isompikin alkoi tervehtyä, sai pikkuveikka korkean kuumeen. Käytiin sitten lääkärissä, ja raasulla on molemminpuoleinen korvatulehdus ;(

Mitäköhän seuraavaksi? ;O Huoh, onneksi esikoinen ja me vanhemmat emme ole saaneet tuota mahatautia, se tästä vielä olisi puuttunut.

Ostin jo Multitabs 2+ vitamiinilisää, sitä kun suositellaan raskautta suunnitteleville/odottaville/imettäjille. Jospa siitä olisi " apua" .

Voi sentään, niin malttamatottomin mielin odottelen, milloinka saamme plussata ;)

Maltti on valttia, ja ajattelin niin mielessäni, etten turhia vouhkoa asian kanssa, mutta malttamaton olen, en voi sille mitään.

Syksyisen synkkä ilma, mutta onneksi mieli on aurinkoinen :)

Mukavaa alkanutta viikkoa!

Vierailija

[color=darkviolet]Aika harvinaisia silti taitaa moiset tapaukset olla. Oletko Jaanica väsynyt tai stressaantunut? Mulla oli nimittäin viime viikolla pari päivää töissäkin sellanen olo kun ois ollu humalassa, johtu varmaan väsymyksestä ja kovasta itkemisestä...

Vierailija

Mä en ymmärrä mun olotilaa... lauantai iltana piti tehdä matemaattisia laskutoimenpiteitä ja pää oli ihan jumissa niin, että väärinhän mä mittailin ja tuloksena poratut reiät väärään paikkaan... Mieheni kasasi eteisen kaappeja ja mä mittasin kahvojen paikat. No mä kyllä sanoin, että tarkasta, koska mulla ihme olo, ei todellakaan skarppi. Ja nyt taas on olo ihan sekasin ja höpsö...vaikka kuinka yritän skarpata niin ei onnistu. Kun ajattelen et jos tää on psykologista niin ei kyl ole, koska tää tunne ei lähe pois vaikka miten yritän. Outoa!!! Olo on sellainen, kun olis ottanu jotain lihasrelaksanttia, mutta kun en ole. Toivottavasti ei ole päässä mitään vikana :(

Sitten mä jaksan ihmetellä, että miksi mulla tulee rinnat kipeäksi ovulaation aikana, koska syön e-pillereitä??? Onko se normaalia? Olen luullut, että noita ovis ongelmia ei pitäis tulla jos syö pillereitä...vai tuleeko???

Sit ihan outoo kun viiemviikolla aina kun meni autonkyytiin tai bussiin tuli pahaolo. Mä oon nyt ihan pihalla itseni kanssa, onneks on lääkäriaika viikon päästä niin sais jotain selvyyttä.

No pieni purkaus, jos joku on mua fiksumpi niin saa auttaa :)

Hyvää viikon alkua puolukat! Jes, mä saan oman tietokoneen tänään, ei mies potki enään tästä pois :D

Vierailija

Mies ilmoitti että meillä ei harrasteta seksiä ennen kuin hommaan pillerit/kierrukan. Ja minä kun en niitä pillereitä jaksa muistaa popsia joka päivä ja sitä kierrukkaakaan en tykkäisi laitattaa. Ilmeisesti meillä tosiaan ollaan selibaatissa loppuelämä. Ellei sitten taas mies haluamaan niin paljon että antaa vaikka ilman kumia ja sattuis sillain se vahinko. Ellei nyt olis suuri ihme tärppi sattunu tuossa kuun vaihteessa, mutta senhän pitäis selvitä viikonloppuna. Mutta suuri todennäköisyys on että kuumeilen vaan täällä palstalla. =( Täytyy tällä viikolla käydä sitä serkun tyttövauvaa katsomassa jos sitä sais vaikka vähän hoitaa. =)

Vierailija

[color=lightblue]Olin niin väsynyt viikonloppuna etten jaksanut kirjoitella mitään. Nyt ei tarvitse enää olla kuin yhdessä työpaikassa, öitä valvon siellä.

Jaanica, ettet olisi raskaana?? Ihanaa jos tulisi yllätysvauva:)! Meille kaikille!

Niin sitä pitää Muumimamma:) Eihän sitä ikinä tiedä miten kekseliäitä nuo simpat ovat. Toivotaan parasta!

Hannele, juuri ehkä tuo tuntuukin uskomattoman loukaavalta, että kun yrittää hillitä itseään, niin mies ahdistuu aina vaan. Ja itse ei saa ahdistua mistään, vaan koko ajan on ajateltava miltä miehestä tuntuu. Joskus sitä miettii että mikä tarkoitus silläkin on että omalle kohdalle on sattunut mies, jota pitää kamalasti suostutella, kun itse on aina unelmoinut omasta vauvasta. Sitten on niitä pariskuntia, joissa mies on enemmän innoissaan kuin nainen. Tuntuu niiiiiin epäreilulta välillä tämä elämä että miten tässä on tarkoitus jaksaa. Mutta pakko meillekin on jossain vaiheessa niitä onnellisia aikoja tulla, ei tämä elämä voi olla pelkkää odottelua ja epävarmuutta! Siihen on pakko uskoa vaan.[/color]

[color=lightorange]Hyvää uutta viikkoa Puolukat!

Vierailija

Ihanat säät viikonloppuna. Eilen käytiin miehen kanssa parin tunnin kävelylenkillä (enemmänkin maisemia ihaillen kuin kuntoa kasvattaen). Moni täällä tuntuu pohtivan kunnon kohotusta ennen raskautta ja musta tuntuu teidän jumpista lukiessa, että mä olen se, jonka sitä kuntoa pitäisi eniten kohottaa. Saamattomuuttahan se vaan on, ettei tule lähdetyksi lenkille useammin (jumppaajaksi musta ei kuitenkaan olisi)... Onneksi ei sentään tuo monen mainitsema herkuttelu ole paheena ;-)

Nyt sitten alkaakin jännät ajat, kun täti lähtee ja se oikea yritys alkaa. Toivottavasti pian tärppää täälläkin - olisi niin ihana päästä kertomaan uutisia läheisille ja kun kuitenkin sitä haluaisi aikansa sitä tietoa salaillakin. Töihin pitäisi malttaa keskittyä ja vain vauvahaaveet pyörii mielessä. Onneksi ei ole tuloksiin sidottua palkkaa...

Tänään on jotenkin ankean harmaa päivä. Sopii jotenkin mainiosti työviikon alkuun. Siitä huolimatta ihanaa alkanutta viikkoa!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat