Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

voinko missata oviksen vaikka tikuttaisin?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Hej,

olen clomisti. Ja ensimmäistä kertaa yritän sitä ovista bongailla. Clomiultrassa kävin perjantaina kp11. Rakkula tais olla kokoa 17mm? Korjatkaa jos ymmärsin väärin lääkärin kommentin.. :) Mutta hän meinas että ovulaatio tapahtuisi kp 14 eli tänään maanantaina. Nyt olen sitten tuolta perjantaista asti tikutellut clearbluen ovistestillä, enkä ole ovista bongannut. Voiko olla mahdollista että ovista ei sittenkään tapahdu, vaikka rakkula oli jo noinkin iso? Vai hätäilenkö suotta.. tapahtuisiko ovis myöhemmin ku mitä lääkäri sanoi? Entä jos tikuttelen aamupissasta..ja ovis piikki tapahtuisikin päivällä. Onko piikki havaittavissa vielä seuraavan aamun tikutuksessa?

Kommentit (3)

Vierailija

ja vielä lisäkysymys..

jos tuo rakkula on kp 11 ollut 17...niin tarkoittaako tuo sitä että ovulaatio tulee jossain vaiheessa. että rakkula ei esim. ala kutistumaan ja ovulaatiota ei tapahdukkaan?

Vierailija

En tiedä onko musta apua, kun yritetään luomuna. Eli en juurikaan ymmärrä noista clomeista. Mua ultrattiin KM jälkitarkastuksessa ja näkyi (muistaakseni )isompi munasolu kuin sulla eli n. 20mm. Lääkäri sanoi ovulaation tapahtuvan 2-7 vrk aikana. Olin torstaina ultrassa ja sunnuntaina bongasin ekan kerran viivan ja myös ma ja ti. Epäilen lämpöjen perusteella oviksen tapahtuneen tiistaina, joten kokemukseni perusteella suosittelisin sulle tikuttamista vielä muutamana päivänä. Eihän noista oviksista ikinä tiedä varmasti...

Toivottavasti onnistaa :)

Uusimmat

Suosituimmat