***TEAM PUNAISET JUMPPAHOUSUT vk41***

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Kommentit (5)

Vierailija

Heissan vaan kaikille!

Olen ollut nettipimennossa viitisen viikkoa muuton vuoksi, mutta nyt taas JIHUU, täällä ollaan.

Painoa on lähtenyt 10 kiloa (typykkä nyt 7,5viikkoa) ja vielä kymmenen kiloa olisi tiputettava, niin olisin lähtömitoissa. Annales tuossa kirjoitti, että tiistai aamuna on paljon mukavampi punnita kuin maanantaina, niin sama täällä..Tänään muutama sata grammaa vähemmän kuin eilen.. :o)

Eli jatketaan sitkeästi kohti tavoitetta, periksi ei anneta! Otin muutama viikko sitten käyttöön pointsit ja niitä olen laskenut, 29/ päivä, takaa mulla tuon puoli kiloa viikossa pudotuksen. Vauhti saisi vaikka kovempikin olla, mutta tuo on varmasti ihan ok imetyksen takia.

TSEMPPIÄ KAIKILLE!

Nella

Vierailija

Mä en suostu enää maanataisin menemään puntarille, aina se näyttää ikäviä lukemia, kun taas tiistai-aamut on paljon mukavempia, vaikka vain parin sada gramman verran, kuten tänä aamuna. Eli painoa on vielä 80,2 kg. Viikonloppuna oli ristiäiset ja tuli hmm... herkuteltua, oli oma äiti sen verran hyvät ruoat ja leipomukset vääntänyt. Ja suklaakakku, voi nam, mitä herkkua se oli! Sunnuntaina käytiin tunnin lenkillä (minä pyörällä ja mies juoksi vaunujen kanssa), mutta ei tainnut sekään sulattaa noita kertymiä...

Eilen katselin vähän minne menisin jumpalle, ihan hirmuisia summia en halua maksaa, mutta vähän heikolta nyt näyttää sen suhteen, varsinkin kun en perusaerobicikistä välitä yhtään. Noh, jospa sitä kerran viikossa raaskisin laittaa jokusen euron omaan hyvään oloon ja erityisesti kevyempään oloon.

Ensi viikkoon ja toivottavasti painonpudotuksen osalta parempaan sellaiseen!

Annales

Vierailija

77.5kg tänä aamuna. Siis samassa ku viikko sitten... :( Miksi ihmeessä se ei mene yhtään alaspäin?!? Ei vaikka kuinka imetän ja YRITÄN syödä suht kevyesti. Liikuttua on tullut nyt viimeaikoina ihan mukavasti. Ehkä ei sitten tarpeeksi. Viimeviikolla päätin lähteä taas jumppaan. Tarkoitus oli hakea salin jumppaohjelma ja kysellä mihin aikaan mies/mummi kerkii tyttöä hoitamaan että pääsen jumpalle. No mitään en saanut aikaiseksi. Ehkä tällä viikolla.

Luin tuota viimeviikon pinoa ja mullakin olisi edessä nyt lähteä ettimään juhlavaatetta kaverin häihin... Tarkoitus oli, että ei tarttisi uutta ostaa, mutta kai se on pakko kun en todellakaan mahdu mihinkään vanhoihin. Ja olo on LÄSKI. Uh.

Ei pitäisi kuitenkaan ihan kamalasti masentua eikä ottaa hurjaa stressiä painosta. Meillähän on tosiaan vasta pari kuukautta synnytyksestä... Sanotaanhan sitä, että painon putoamiselle synnytyksen jälkeen pitäs antaa sama aika ku mitä on ollut sitä kerätä raskauden aikana, eli 9kk! Eli mun pitäs TOSISSAAN alkaa stressaamaan vasta maalis-huhtikuulla jos on vieläkin nämä 10kg ylimääräistä. Mitenkähän sitä osaisi olla näin kamalasti ottamasta paniikkia painostaan???

Tsemppiä kaikille taas!!! Toivottavasti muilla on positiivisia tuloksia! :)

Anemos

Vierailija

Painoa oli aamulla 81kg eli 1kg miinusta. Ilmeisesti liikunnan lisääminen on minulla auttanut nyt tuohon, että parina viikkona on tippunut paino vähän enemmän. Mitään laihdutusruokavaliota en kyllä edelleenkään noudata ja tänäänkin söin ihan liikaa suklaakakkua:/ Tavoitteesta uupuu vielä se 11kg.

Viime viikolla piti jo alkaa käymään step-aerobicissa, mutta en valitettavasti ehtinyt, kun ei ollut lastenvahtia. Toivottavasti tällä viikolla ehdin. Kova hinku olisi kyllä päästä fyysisesti parempaan kuntoon ja selluliitteja pitäisi saada sulamaan.

Vierailija

ostin askelmittarin ja maanantaina aattelin alotella sen käytön,josko sitä yrittäs TAAS tsempata ens viikosta alkaen.en oo tällä viikolla käyny edes puntarilla. nyt on jotenki vaan motivaatio nollassa :( ja tää sadepäivä ei auta sitte yhtään

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat