-5/-10kg vko 41

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Huomenta vaan kaikille!

Nyt läväytän pohjaksi sellaset luvut, ettei kenelläkään pitäisi olla tämän jälkeen minkäänlaista kynnystä tulla tänne kirjaamaan omia tuloksiaan. Vaakan näyttämä karu totuus tänä aamuna: 71,6kg!!!

Tässä vähän painonpudotukseni historiaa:

vko 35: 73,4

vko 36: 71,6

vko 37: 71,2

vko 38: 70,4

vko 39: 69,8

vko 40: 69,6

vko 41: 71,6!!!

Pituutta siis 168 cm. Vaaka näytti vielä torstai-aamuna 69,2 kg ja leijuin pilvissä onnesta. Ja tässä koottuja selityksiä, miten sain nostettua painoa 2,4 kg parissa päivässä: Olimme perheen kanssa pidennetyllä viikonloppumatkalla Tallinnassa. En lähtenyt sinne porkkanan kuvat silmissäni, vaan otin jo lähtiissä asenteen, että nyt saan herkutella niin paljon kuin haluan. Söin varmaan hotellin aamiaisella saman verran kuin yleensä koko päivänä! Samaan syssyyn sitten sattui myös menkkojen alkaminen ja teki ihan sikana mieli kaikkea makeaa ja rasvaista. Annoin sitten mennä oikein kunnolla!

Mutta kaikesta tästä huolimatta en ole juurikaan pahoillani tilanteesta. Tiedän, ettei kukaan voi syömällä lihoa viikonlopun aikana paria kiloa. Eli uskon, että pääsen takaisin entiseen painoon tämän viikon aikana. Toisaalta oli välillä kiva relata oikein kunnolla. Ja huomasin, että eilen aloin jo kaivata taas kevennettyä ruokavaliota. Ennen minulla olisi saattanut jäädä tollanen herkuttelu päälle, mutta tänä aamuna ei ollut mitään ongelmaa jatkaa painonhallintaa. Jotain olen siis oppinut!

Toivottavasti teillä muilla on parempia terveisiä!

Pyry

Kommentit (8)

Vierailija

Tervetuloa Nanna mukaan porukkaan. Oot tosi hienosti saanut painoa pudotettua, eikä ole enää monesta kilosta kiinni, että olet tavoitteessasi!

Mulla on Ragna vähän samansuuntaiset ajatukset kuin sinulla. Tavoite oli alunperin tuo 68 kg, sama mitä painoin ennen raskautta. Mutta nyt tämä kevyt elämäntyyli on tuntunut niin kivalta, että aion ehdottomasti pysytellä ainakin tuossa tavoitteessani (kunhan siihen pääsen) mutta välillä käy minullakin mielessä tuo 64 kg. Omissa häissäni painoin 64 kg reilu kolme vuotta sitten, eli ei mikään mahdottomuus. Mutta 68 kg tuntuu kyllä myös ihan hyvältä. Katsotaan, miten käy!

Pyry

Vierailija

Mulla ei ole ylhäällä noita mun pvm. ja kiloja, olisi tietty mielenkiintoista kyllä jos olisi.. pitää varmaan alkaa kirjaamaan ne itselleen ylös :)

No vaaka näytti 74,6kg että samoissa ollaan kun viikko sitten, parempi näin. Viimme viikolla kävin vesivyöjumpassa ja vähän oli ihanaa ja olin kyllä aika poikki kun huhki sen ½tuntia täysillä, harmittaa vaan että toi jumppa kestää ton ½tuntia, mutta tehokkaalta ainakin tuntuikin.

Mä olen taas huomannut sen että vaikka viikolla pitääkin " kuria" tässä syömisessä niin se sama " kuri" pitäisi jatkua viikonloppunakin kun sitten just käy näin ettei paino mene mihinkään suuntaan jos viikonloppuna retkahtaa kahvipullaan ja jäätelöön... tarkoitan lähinnä että tollanen päivä saisi olla korkeintaan kerran viikossa mutta helposti tulee syötyä viikonloppuna tuhdimmin sekä lauantaina ja sunnuntaina.

Mulla on nyt to 30v synttärit ja arvatkaapas onko sitten tulossa vieraita ja kakkukin pitäisi tehdä... pitää yrittää tehdä se edes vähän kevyemmäksi kun normaali kerma kakku niin voi itsekkin sitä jotenkinkutenkin hyvällä mielellä syödä kun mieli tekee kuitenkin...

Tsemppiä ja eiköhän se tavoite 70kg joskus ala häämöttää mullakin...

Vierailija

En päässytkään eilen koneelle kun olin reissussa ja huomasin nyt viestisi....Tosiaankin olin reissussa ja söin aivan hirveesti kaikenlaista...no nyt taas pidän kevyttä linjaa ensi punnitukseen!!

Mulla on tarkotuksena jatkaa tällä kevyemmällä ruokavaliolla pysyvästi ja ennen kaikkea pitää nyt tämä liikkuminen jokapäiväisenä niin kuin joskus ennen näitä ylikilojakin ja uskon että liikkumisen olen jo saanut pysyvästi jälleen mukaan, koska todella nautin nyt taas lenkkeilystä ja kuntoilusta muutenkin ja huomaa että elimistö kaipaa sitä. Mut toi herkuttelu onkin sit vaikeampi juttu pitää jatkossa kurissa. Elikkäs en pistäisi pahitteeksi jos saisin joskus painon 64 kg, koska olen joskus neljä vuotta sitten painanut sen verran ja sillon olin tosi tyytyväinen painooni. Mut toi 68 on myös ihan ok paino. Monilla näkyy täällä tavoitteet olevan paljon alempana...mut musta ei varmaan ikinä tulis mitään todellista keijukaista ku mä oon vähän tällänen " jässikkä" mallinen:)

Miten sulla itellä aiokko pysytellä sit siinä 68kg:ssä?

Niin Kukka mainitsi niistä senttien mittailusta ja mä oon kans harrastannu sitä ja nyt on hävinny vyötäröstä jo huikeat 10cm ja sehän kertookin jo paljon siitä mihin mulla on ne liikakilot kertynny. Kukalle hyvät syntsäonnittelut ja kyllä 30vee on semmonen ikä että juhli vaan hyvällä omallatunnolla...ei se yksi juhlapäivä herkkuineen pahaa tee, kunhan ei venähä juhlat useamman viikon mittaseksi:)

Vierailija

Mä katon tota mun tilastotieto riviä, niin meinaa itku päästä. Miten mä oon näin saamaton! Mä " oon ollu laihiksella" jo kesäkuun puolesta välistä ja vaivaset pari kiloa on tippunu! No mutta mä pelkäsin suotta parin lomaviikon aiheuttamaa painonnousua. Suurinpiirtein samoissa lukemissa ollaan kuin ennen lomaa. Mä kävin perjantaina vaa' alla ja ajattelin alkaa käydä aamusin, kun kerta muutkin niin tekee. :-) Tähän asti oon siis käyny iltasin. Varmastikin tämän vuoksi pääsin vihdoin alle kuuden kympin! Jihuu! :-) Eikun vaan innolla eteenpäin! Mua vähän harmittaa, kun mä en enää meinaa päästä liikuntaputkeen, joka mulla oli ennen lomaa, mutta ehkä tänään..

Tilastotietoa:

13.6. 63,2 kg

20.6. 62,4 kg

27.6. --

4.7. 63,0 kg

11.7. 61,8 kg

18.7. 61,4 kg

25.7. 61,4 kg

28.7. 60,8 kg

5.8. 60,8 kg

12.8. 62,2

19.8. jotain 62 luokkaa

26.8. 60,4

2.9. --

9.9. 60,0

16.9. --

23.9. --

30.9. --

7.10. 59,6

Tavoite 55 kg, välitavoite 57 kg. Pituus 163 cm. Ikä kohta 30.

Vierailija

Tuli mieleen että pohjanhan voisi tehdä ihan kuin kääretortunpohjan mutta tekisi vaikka sen pyöreän ja siihen laittaisi ton tuorejuusto vanilia systeemin päälle... on varmaan hyvää! ja silti aika kevyttä :)

Mä muuten löysin vanhoja mittanauhalukemia, en vaan tiedä miltä vuodelta ne oli... oli pvm. 17.2 mutta luulen että ne voisi olla vuoden takaisia ja sitten kun mittailin uudet lukemat niin vyötäröltä ja tosta " rintojen alta" mahasta oli lähtenyt 10cm. Että kannattaisi varmaan mittaillakkin välillä eikä tuijottaa tuota vaakaa kun raamattua... voihan olla että paino pysyy suhkoht samoissa mutta sentit häviää... kokeilkaapas!

Vierailija

Sullahan ollut kerrassaan upea viikko, täällä ollaan kateudesta vihreänä... Nesteitä taitaa tosiaan olla kehossa, tänään oli jo lähtenyt 600g eilisestä. Aitoko jatkaa vielä ton 68 kg alle, kun menee noin hienosti vai pyritkö pysymään siinä? Toivottavasti minäkin olen joskus tuossa tavoitteessani!

Isot onnittelut kukalle synttäripäivän johdosta! Kyllä sitä varmaan voi vähän synttäreillä herkutella, kerran elämässäsi täytät vain 30v. Mutta tässä idea " kevytkakusta" : Sain kerran juustokakkua, johon oli laitettu 3%:sta tuorejuustoa ja Flora Vanillaa (ja siis liivatetta, sitruunaa ja mitä muuta siihen nyt pitääkään tulla). Päällä oli tuoreita vadelmia. Oli tosi hyvää. Paitsi sitä pohjaakin pitäisi varmaan keventää, kun siinä oli kaurakeksejä ja voita...

Pyry

Vierailija

Hyvä Pyry! Sulla on loistava asenne...Ei pidä lannistua! Eiköhän noi oo hyvin pitkälti nesteitä mitä sulle on tullu? Mulla on nyt lähteny viime viikosta 600g ja olen todella tyytyväinen, että taas tuli parin viikon jälkeen tuloksia. Mulla tosin näytti jo loppuviikosta kun käväsin vaaalla ni tota 68,8 ja siitä tietysti innostuneena päätin myös herkutella pitsalla, pullalla ja karkeilla. Eilen sit pidin oikeen nesteenpoistopäivän eli ananasmehua ja purkkiananasta pistelin aamusella ja illalla ja päivällä lounaaksi kevyttä kalakeittoa...niin joo ja rahkaa puolukoilla ja pari karjalaniirakkaa kevytlevitteellä. Siinä tuli vähän ruokapäiväkirjaakin....Tiedä sitten terveellisyydestä????Ekaks kaikkea suolasta ja sit seuraava päivä diettausta:))) No oon kuitenkin tyytyväinen että mulla nää viikot menee hyvin aina kevyemmällä ruualla ja kait sitä voi syödä sit aina viikonloppusin vähän höllemmin. Ja mä oon kans tyytyväinen ettei toi herkutteluputki jää enää päälle ja sitä paitsi yhen pitsan jälkeen on tosi ähky olo ku ennen saatto sen päälle vähän pistää vielä irtsareitakin ni kyl nyt joutuu pitää vähän taukoo. Tsemppiä kaikille uuteen viikkoon!!!

Ragna

Ainii pistän viel tilastoa minäkin:

vko 35 73,4kg

vko 36 73,2kg

vko 37 71,4kg

vko 38 70,6kg

vko 39 69,4kg

vko 40 69,4kg

vko 41 68,8kg

Niin ja pitkä oon 168cm ja tavoite 68kg

Vierailija

heips,

Olen tässä välillä aina seurannut kun muut yrittää pudottaa painoaan, niinkuin itsekin.

Helmikuussa painoin 74.7kg ja toukokuun lopussan 63kg

kesä meni painon noustessa 66kg ja syskuun puolessa välissä aloitin taas.Nyt painan 62.5kg. tuskasta tämä pudotus mut eikähän tämä tästä. tavoitteeni olisi 60kg niin sitten saa tulla pari kiloa takas, mut pakko ei ole tulla :-)

Mutta nyt täytyy mennä päikkäreille että jaksaa yön olla töissä.

tsemppiä kaikille!

Nanna

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat