Kuka osaa mritellä lasketun ajan viime kuukautisten alkupäivän ja kierron mukaan?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

19.01.2005 ja kierto 33. Kuka saa la:ksi 25.10, sillä terkkari sai ja sitä nyt ihmettelen (selityksiä kaipailen siis miksei 30.10.2005)!!

Kommentit (13)

Vierailija

ultraaja päättää pysyykö la vai muutetaanko.

Ja se 5 päivän heitto ei ole niin iso että vaikuttaisi järisyttävästi sikiön kokoon, ongelma on luultavasti kyllä jossakin muualla sitten.

Vierailija

tekayn kalenterissa voit itse valita sen kierron pituuden mutta neuvolan kiekossa tai taulukossa ei voi, sen takia se erotus 5 päivää (33-28=5)

Vierailija

mulla muutettiin huomat 2 päivää aikaisemmaksi la ultrassa kun mitä terkka laski kiekon mukaan (ja mulla ei tod. se 28 päivän kierto vaan 35) joten kierron pituuden mukaan niin la olisi pitänyt olla viikko myöhäisempi)

Vierailija

Näkeeköhän se tuollaista 5pv heittoa (oli muutenkin aika pikainen liukuhihnaultraaja)? Vauvan painon kanssa nyt hätäilevät lääkärissä, kun se ei vastaa viikkoja. Erikoisseurantaan jouduin, siksi " hermoilen" ja mietin lähenevää la:ta.

Vierailija

>kyllähän aika hyvin näkee siellä ultrassa

>mulla muutettiin huomat 2 päivää aikaisemmaksi la ultrassa kun mitä >terkka laski kiekon mukaan (ja mulla ei tod. se 28 päivän kierto vaan 35)

Vierailija

ja ne ovat muistaakseni laskettu sen 28 päivän mukaan. Ultrassahan ne sen sitten korjaavat jos on korjattavaa. Mitä sä nyt tästä hätäilet?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat