yksin,3 lasta ja 4 tulossa..

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Hei,erosin viime syksynä 6 v kestäneestä suhteesta.mies jätti,toisen takia,ja oli suhteessamme ongelmia kyllä.Keväällä löysin uuden ja mukavan miehen,ihana isä omille lapsilleen ja erittäin huomaavainen minun lapsille ja minulle.Teki hyviä ruokia hoitaa kotia ,mielettömän hyvä seksissä!ei juo jne.Mutta,hän oli mustis,jopa siitä kun olin kavereideni kanssa enkä hänen! Suhde oli hänen puolelta eroamista n.2 vkon välein,milloin mistäkin TOSI pienestä.Esim, laitoin exälleni vitsin sähköpostilla,sitten siitä kun en jutellut hänen kanssaan kun olimme veljeni luona käymässä(veljeni ei ollut vielä kotiutunut) ja olin veljen emännän kanssa meikkautumassa ja hiusten laitossa,kun tarkoitus oli lähteä baariin porukassa,no ero tuli.Tätä rumbaa on kestäny viime päiviin saakka...alkaa väsyttää tää touhu,olemme jälleen erossa,olleet jo n.2 vkoa.Ja n.2 vkoa sitten eron taasen tullessa voimaan,jätkä pyyhälti jonkun naisen kans samaan sänkyyn,päästäkseen eroon minusta(kuulemma).

No,raskaus on 7 vkolla menossa ja olen miettinyt aborttiakin...koska viime syksynä olin masentunut,enkä ole varma,jaksanko yksin tätä raskautta.

Minun lapseni ovat iältään 4, 7 ja 11. Vanhempien lasten isä ei halua tavata lapsiaan,pienimmän taas tapaa säännöllisesti.Ja valehtelematta,olen miettinny exää....vaikka hällä on ollut uus emäntä jo tovin.Onko ketään kotalotovereita???

Kommentit (3)

Vierailija

..mies halusi lasta siinä missä minäkin.raskauden varmistuttua,olemme eronneet pari kertaa....Ja nyt mittani on oikeesti täysi! Annoin kenkää.Mies ei kuulu enää kuvioihin,se sanoo että pärjäile,ja hyvät syksyt toivottelee ja palataan asiaan taas kun olen selvitellyt mistä lapsi on alkunsa saanut!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja aikoo palata lapsen elämään kun on syntynyt.EI MUUTEN KÄY!!!!!!!!!!!!!Olen pohtinut mitä teen,olen yksin...keskeytys vai ei...? Helvetin vaikean kysymyksen edessä olen....Ja alan tulla siihen tulokseen että pidän lapsen... Näytän äijjälle jotten tarvitse häntä nyt enkä myöhemmin.

Mies oli erittäin epävarma itsestään,koko seurustelun ajan,suorastaan takertui minuun,happi siinä loppuu.Mutta elämä voittaa! :)

Vierailija

Ikävä tyyppi, mutta muista lapsella on oikeus isään, on se millainen heppu tahansa.

palataan asiaan taas kun olen selvitellyt mistä lapsi on alkunsa saanut!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja aikoo palata lapsen elämään kun on syntynyt.EI MUUTEN KÄY!!!!!!!!!!!!!O

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat