BB. kattojat,ettekö halua viihdettä kun Hannaa äänestätte?!

Vierailija

Tuntuu, että moni äänestää vaan ketä nyt henk. koht sattuu ällöömään, kadehtimaan tms.

Että BB ois katsomisen arvonen jatkossakin äänestäkää sitä tylsää tyyppiä mieluummin, kessä ei o mitään kattomista!

Niin mä ainakin aion tehä!

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Juu, minäkin makailen mieheni kanssa sohvalla ja harrastan seksiä milloin missäkin hänen kanssaan, mutta koko Suomen edessä en ole vielä kokeillut, enkä kokeilisikaan. Ja toisaalta, hän on minun mieheni, ei mikään parin viikon tuttavuus, joka omaa pukin elkeet.

Mutta, nämä ovat vain omia ajatuksiani, ymmärrän, että toista mieltäkin voi hyvin olla.

Vierailija

muutenkin pussailee jne. Timon kanssa eli ei ole pelkkää seksiä!

Minäkin taidan olla aika halpa kun tykkään maata sohvalla eikä kotityöt kiinnosta hirveästi. Ja kun olen pienessä hiprakassa niin mies saa varmasti seksiä!!

Vierailija

noema:

Lainaus:

Juu, minäkin makailen mieheni kanssa sohvalla ja harrastan seksiä milloin missäkin hänen kanssaan, mutta koko Suomen edessä en ole vielä kokeillut, enkä kokeilisikaan. Ja toisaalta, hän on minun mieheni, ei mikään parin viikon tuttavuus, joka omaa pukin elkeet.

Mutta, nämä ovat vain omia ajatuksiani, ymmärrän, että toista mieltäkin voi hyvin olla.

Hanna on varmasti vanhemmilleen ja kavereilleen tällähetkellä pelkkä halpa häpeäpilkku!

Vierailija

vasta jollain viikoilla 20 tms. voi saada erityis äitiyslomaa jos työn antaja ei pysty järjestämään savuttomia olosuhteita työlle.

Vierailija

ensinnäkin miehet vetäytyvät omaksi porukaksi ja kolme lehmää terhi, kati ja tiina kikattelevat keskenään ja yrittävät välillä saada miesten huomiota vilauttelemalla tissejään. Minna itkee koko ajan ja se äänestetään sitten seuraavana ulos.

Timo alkaa selittää seksi sujuutujaan muille, jotka pian kyllästyvät niihin.

Miehet tykkäisivät että Hanna pysyisi talossa. Eivät hirveästi välitä muista akoista.

Jos Timo lähtisi Hannasta tuli varmasti reippaampi ja alkaisi juttelemaan muiden kanssa.

Itse en ymmärrä näitä joita inhottaa se seksi. Mahdatte olla aika kalkkiksia.

Mitä pahaa siinä on että haluaa harrastaa seksiä jonkun kanssa. Talossa käy varmasti aika pitkäksi jahelpottaa kun on joku jonka kanssa voi nyhjätä ja purkaa tarpeitaan. Hanna leimataan heti hutsuksi kun harrastaa seksiä!! Ja tekee sen vielä peiton alla, joten eihän kukaan edes näe mitään muuta kun liikettä!!!

Kati ulos! Tai Timo, jolloin Hannaankin tulee ehkä vähän elämää!

Vierailija

Minusta se nainen on kaikkea muutakuin viihdyttävä. säälittävä se on!

Kaiken huippu oli kun se puhui että rämppäsi kapakoissa vaikka oli raskaana.. Meni lopullisetkin pisteet.

Vierailija

Tilanne on muutenkin talossa aika patissa. Tosiaan siellä on niitä tyyyylsiä tyyppejä, joiden juttuja ei jaksa kuunnella ja sitten ne, jotka tekevät jotain repäisevää, vaikuttavat idiooteilta. En oikein tiedä ketä äänestäisi, jos äänestäisi.

Hanna on halpa. Makaa vaan sohvalla. Sitten vetää kännit kerran viikossa ja taas makaa, eli jakaa tavaraansa. Se Timo on kyllä yhtä ärsyttävä.

Mun mielestä vähiten ärsyttävä ja samalla ihan kiinnostava on, olikossenniminyt, Lintsi.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat