Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ootteko poistaneet alakarvoitusta neuvolalekuriin, tai gynelle mennessä?

Vierailija

Minulla huomenna eka kerta neuvolaan, ja lääkäri siellä mukana.

Sivut

Kommentit (33)

Vierailija

Jos mieheni sanoisi minulle että ajele niin sanoisin että ajele muualle.Tuntuu olevan jokin muoti-ilmiö toi ajelu johon miehet lähtenyt mukaan.

Synnytyksiä takan kaksi ja hyvin syntyivät ilman ajelua.Eipä semmoista edes ehtinyt miettimään miltä alapää näyttää.

Jotenkin vaan tulee mieleen niistä miehistä jotka tykkää posliineista että heillä on taipumusta tykkää lapsista.Koska lapset ovat luonnostaa karvattomia ja naiset ei.Ei naisen kuulu olla karvaton.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Miksi ihmeessä ajelisin alapäätäni? Voisko joku kertoa yhdenkin järkevän syyn?

Jos et itses niin miehesi vuoksi???

Vierailija

Minulle syita sheivata ovat:

-siisti, kiva miehen katsella (on minun mieheni mielipide, ei ehka kaikkien)

- ei tarvitse miettia, nakyyko bikinin alta karvat

- helppo pesaista, erityisesti kuukautisten aikaan

- ei karvoja miehen suuhun

- ei karvoja valiin sekstaillessa

- satulassa ei hierra

Ajelu on pieni vaiva, muutama minuutti.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Vierailija:

Lainaus:

Miksi ihmeessä ajelisin alapäätäni? Voisko joku kertoa yhdenkin järkevän syyn?

Jos et itses niin miehesi vuoksi???

Mieheni pitää minusta luonnollisena. Näinhän se tietysti on, että seksistä ei kukaan nauttinut ennen kuin naiset alkoivat ajella karvojaan alapäästäänkin. Naistenhan TÄYTYY tehdä yhtä ja toista vastaavaa, mutta miesten annetaan olla luomuja. Ja jos yleisissä suihkuissa näkee ajeltuja alakertoja niin so what? Huvinsa kullakin. En ole niin masokisti että laittaisin moiseen aikaani ja kärvistelisin kutiavan ja kirvelevän pimpsan kanssa.

T.13

Vierailija

No mutta eipä tuo karvoitus ole päässyt rehottamaan, kun ei ole sitä ajellutkaan. ihan siisti on luonnollisena. Mitäpä sitä suotta kiihdyttämään karvojen kasvua jollain ajelulla. Ja ei tosiaankaan mun karvotus rehota vaikken ajelekkaan. heh:)

Vierailija

työntäjällä tai 70-luvun pokelehdissä.

Toisaalta ihmettelen, että ihmisillä on aikaa nyppiä (?!) pimpsakarvoja - huvinsa kullakin !

Näitten kiitorata/kolmio ynnä muiden kohdalla nauran itsekseni (kuten Eddie Murphyn esittämä hahmo Beverly Hills -leffassa näkemilleen " fashion" tyypeille. * nauraa Eddie Murphy -naurua *

Kaiken kaunistautumisen takana on usein pyrkimys näyttää nuoremmalta - mitä nuorempi henkilö sitä vähempi karvoja. (Yäk mihin tämä ajatus johtaa !).

Toisaalta myös:

" Luoja ei tehnyt mitään turhaan" - Sir Isaac Newton

" Ekstaasiin, sinne vie pieni polku läpi sademetsän..." -I.Alanko

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat