Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~~Truplat Maanantaina~~

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Mäkin pikasee ilmoittaudun kun tuota hommaa pukkaa ja riittää vielä ennen ku tyttö-lauma iskeytyy juhlimaan meille ;D

Piipaa, toivotaan et se sitkein pöpö kiertäs teiät kauempaa. JA kananmunalima kuulostaa just siltä itteltään. Jellona on se kellä ei kans tullu vahvempia viivoja ovistesteihin ja silti odottaa pikkuista ;)

Mii. Tiedän tunteen vauvanhaluamis jutuista. Täälläkin sitä niin kovasti jo haluttaisiin :) Mut ihan pakko kysyä suoraan. Ootko ihan varma et kantsii oottaa kk kaverin häiden takia, tai siis pitää taukoa?? kuulostaa mun korviin jotenkin.. no, en osaa sanoa...

Kun tosiaan ei se tärppi aina tuu. En halua loukata, en sanoa töksäyttää tätä pahalla, mut tuli mulle mieleen vaan hassu fiilis tauosta ;)

Ja musta se hiiva voi olla esteenä raskautumiseen.

Axe. ((((((((((((HALAA)))))))))))))) Voi jos sulle voisin antaa kaikkein kalleimman.... niin sulle sen soisin niin mielelläni!!!!!!

En osaa lohduttaa. Joskus km aiheuttaa auttavasti uuteen raskautumiseen mutta joskus se tosiaan aiheuttaa enemmän odottelua. TAitaa olla elimistö-kohtainen-" ilmiö" . Mutta toivotaan et sulle se plussa tulis ja hyvin pian :) *haluaa lohduttaa*

JoHelle, mäkin haluisin ne vaal.pun vaunut JOS tosiaan tietäisin et tyttö tulossa. Ja mä en kyllästys väriin, oon tosiaan itekkin niin vaal.punanen. ;D

Katzu, samaa mieltä oon anoppis kans et Emmaljungat ehdottomasti ;)

Serenah, kiva et vkonloppu taas onnistui muuten ;)

Nekku, hyvä et biletys onnistui vaikka jaffa linjalle säkin jouduit seuraavaks pväks ;)

Miitsu, millo uusi testi?

Äh, nyt katos loput ajatukset päästä. Eli menen hommiin ja tuun jos muistuis mieleen :)

Vierailija

Axe ihana tarina se sormusjuttu! Sitä on varmaan ihana kattella siinä omien sormusten välissä :) ja isältäsi aivan ihana ele äidillesi sillon kun synnyit. tosi liikuttavaa ja ihanaa.

Mii se hiiva on inhottava :/ mut en kyllä tiedä vaikuttaako se raskautumiseen. ja siitä riitelystä heti häiden jälkeen, luulen että se on ihan persoonakysymys, luulen että itsellä voi olla tosi tyhjä olo (sitten joskus miljoonan vuoden päästä!) häiden jälkeen kun varmasti panostan niihin niin hirveesti. siitä varmaan riidat lähtee kun on itellä mieli matalana.. koska eihän se naimisissa olo sinänsä arkea muuta mihinkään suuntaan.

Nekku kiva kuulla että juhlinta sujui mallikkaasti! :) ja suuren työn oli mies tehnyt, aika ihanaa! ja onneks tyttö selvis seikkailusta kunnossa!

Emmasanna joo varmaan tiedät ne vaunut! mä oon tällänen vaaleenpunanen enkä usko et siihen ihan heti kyllästyn, mut totta on et sit pitäis olla tyttövauva. enkä usko että mies niitä hyväksyiskään mut kuhan ihailin :)

mä olin aamuvuorossa ja tulin nyt kotiin muutamaks tunniks, viideks takas töihin kun meillä on vasu-ilta. *blaah* oon jotenkin ihan kyllästynyt koko päiväkotisysteemeihin ja siks ei oo intoa mihkään.. *marinaa*

Hyvää viikonalkua!

Vierailija

Joo, tiedän että kuullostaa hassulta se tauko, mut mä ihan todella haluan tän ihmisen häihin, ja otan sen niin että jos sitä vauvaa ei tästä kierrosta tuu niin se ei oo sitte tarkotettu, ja se tauko vois tehdä ihan hyvääkin, jos se stressi hiukan sitte helpottas, kun tietäs että ei edes yritetä. Vaikee selittää... Mut en tosiaan loukkaantunu teidän mielipiteistä. =) Varmaan ite ihmettelisin ihan samalla lailla.

Mä kävin siellä Pentikin liikkeessä ja selostin tilanteen, siinä oli kaks myyjää ja ne vaan totes että ei he voi tehdä MITÄÄN, kun he tarvis siitä lahjakortista sen numeron, että he tietäs että se on heiltä ostettu. ????? Siis mä ihan oikeesti soitan sinne vielä, jos sitä korttia ei ikinä löydy. En takuulla oo ainoa joka sellasen on hukannu, pakko tollasten tapauksien varalta on joku systeemi olla! Miks ne ei voi kirjata niitä sillon ylös kun myyvät ne, ja ottais sitte vaikka kuittauksen ja tarkistais vaikka henkilöllisyyden, jos on hukannu!!!!! *vihainen*

Eli nyt on kyllä ihan pakko sitä vielä etsiä, vaik jotenkin alkaa jo tuntuu ihan turhalta.

Kiitos [color=red] mirulii [/color] lohdutuksesta, ja muutkin. Ja tosiaan pitäkää peukkuja että se lahjakortti vielä jostain ihmeen kaupalla löytys...*rientää tutkimaan hyllyn alustaa ja vaatekaappia*

Vierailija

Mun pitkä päivä peruuntui, kun opiskelukaveri jäikin vielä tekemään aamun, joten menen vasta iltaan. Ei harmita kyllä yhtään!;) Vielä viimeinen viikko..

Siis [b]Nekku[/b] on saanut haamun?! Milloin testaat uudestaan? Mitä mies sanoi? [b]Miitsu[/b] ilmeisesti odottaa pari päivää..?

[b]Mirulii:[/b] Kiitos lohduttavista sanoista!! Niinhän se on, ettei me itse pystytä kauheasti elämän suuriin kysymyksiin vaikuttamaan. Saadaan mitä annetaan. Välillä vaan mieli kapinoi sitä vastaan, kun itse on sellainen just-nyt-eikä-myöhemmin -tyyppi. Kärsivällisyyttä koetellaan!

[b]oma napa:[/b] mittasin taas vaihteeksi tänään lämpöjä: 37!! (ei flunssa oloa). Pe-aamuna oli 35.5, olisko tässä oikeasti tapahtunut jotain?!! No, täytyy huomenaamulla mittailla uudestaan..

Mä olen perustamassa uutta [b]kimppatestausta[/b] (ehdin näihin varmaan jokaiseen tätä menoa;)): parin viikon päähän??

Hyvää alkuviikkoa jokaiselle! Huomenna " nähdään" !

Vierailija

Eka kuitenkin tänne :)

Axe: Mä luulen et tuo suru ja tuskanen olo, hälvenee vasta kun se uus masuasukki ilmottelee itsestään.. Voimia oikeesti sinne!! Tuntuu niin pahalta toisen puolesta.. :(

Mii: Musta kans tuo kk tauko kuulostaa hieman hassulta, toki teidän asiahan se on mut.. On se raskautuminen sellasta arpapeliä, et kantsiiks sitä lähtee " vaikeuttamaan" pienellä tauolla(?) Kun miettii vaikka Axeakin, miten heille on käyny -> km. Entäs jos raskautuisit sen kk tauon jälkeen ja saisitkin km. No joo vähän karskia ajatella näin... Mutta tosiaan kun ei siitä elämästä tiiä.

Ja aika epätodennäköstä et syntyy just sinä päivänä, kun ne häät on.. ;) En minäkään mitenkään pahalla! Omalle kohdalle asiaa ajattelin.. Mut teistähän tässä on kyse, ei minusta ;)

JoHelle: Vaikka mä oon myös vaaleenpunan ihminen, en silti haluis niitä soft pinkkejä ;D Mielipide juttujahan nää on, toinen tykkää äidistä toinen tyttärestä :I Mä haluisin sellaset mahdollisimman maanläheiset värit vaunuihin.

Olikohan vielä jotain.. Niin Piipaa: Tuli mullekkin mieleen tuo Jellona, joka raskautu kierrossa, jossa tikutti, muttei koskaan selvää " plussaa" niillä saanut! :) Et ei se välttämättä tarkota ettetkö ovulois, tietenkin näinkin voi olla. (kuka tietää) ;)

Marieelalla vielä tsemppiä kestittämiseen, onko jotain leikkejä suunniteltuna?

Me mennään nyt ulos! On muuten aivan ihana aurinkoinen sää täällä, pikkasen tuulee.. Haen miehen tänne illalla et älkää ihmetelkö, jos mua ei täällä tän enempää näy :)

Vierailija

Onpas tänään ollut hiljaista!!

Meillä meni viikonloppuna tiskikone rikki ja huomenna pitäis hakea uusi. Olis pitänyt arvata et ku jääkaappi hajos ni sit alkaa muutkin hajoamaan!!

Tytöllä tällä hetkellä korvatulehdus ja antibiootti kuuri!!:( Onneksi nyt paljon paljon parempi kuin viikonloppuna!!

Olen nyt reilun viikon verran (rv. 16 asti) tuntenut liikkeitä. Tytöstä tunsin ekat potkut viikolla 18.

Ihan kiva kun tää raskaus käy todellisemmaksi kun liikkeet tuntuu.

Maha jo pyöreä vauvamaha!!=) Ei kyl enää pystyis mitenkään sitä piilottelemaan!!

Mieheltä ylityöt loppuna ja itekin paljon pirteempi kun ei tarvi olla kaikesta vastuussa kellon ympäri!!!=D

Meinas jo jossain vaiheessa järki lähteä ku tytölläkin niiiin iso ikävä isiä et huusi vaan. Muutama päivä meni siten et tytön kanssa itkettiin kilpaa, mut onneksi mun äiti tuli muutamaksi päiväksi auttelee ja nyt sitten helpottanu ku mies pääsee normaaliin aikaan töistä ja on viikonloppuisin kotona!!

axelara: Mulla alko mensut ihan 6 viikkoa km:n jälkeen (jälkivuotoa ei tullut kaavinnan jälkeen ku muutaman päivän ajan) ja oli siitä sitten ihan säännölliset kunnes aloin tyttöä odottaa. Mulle ehti keskenmenon jälkeen tulla kahdet kuukautiset.

miitsu: toivottavasti viiva vahvistuu!!!=D

neiti: kiva että teillä alkanut arki sujumaan ja tosi upeesti oot saanu kiloja pois!!!=)

Nyt taidan mennä lämmittämään takkaa ja sit antamaan tyttelille iltapalaa!!!!=)

Nyt taas voisin alkaa useemmin täällä käymään ku mielikin pirteempi ja alku raskauden väsymys kokonaan kadonnut!!!=D

toivoopi lottis rv. 17+4

Vierailija

Yövuoron jälkeen kaaduin onnellisenaja väsyneenä sänkyyn vain huomahkaseni, että kurkkua kutittaa ihan vimmatusti. Yskin sitte varmaan puol tuntia tuolla sängyssä vedet silmissä keuhkoja pellolle ennen kuin nukahdin. Parin tunnin päästä sitte heräsin ja taas sama juttu. Aikanai yskittyä älysin viimein ottaa yskänlääkettä. San sitte nukuttua tonne kolmeen. Mutta nyt on silmät ihan hirveen näköset. Punaset ja turvonneet. Ihan kuin ois itkeny tuntikaupalla. Kehtaa näilää nyt sitte töihin mennä... Väsyttääkin nyt niin vietävästi kun oli noi unet niin katkonaiset.

nekku: Kiva, että juhlat oli onnistuneet kaikin puolin. Kultainen mies sulla :)

mii: (((lohtuhali))) Joskus on niitä päiviä, että ottaa kaikki päähän eikä mikään huvita. Mutta huomenna on jo varmasti edes hiukan parempi päivä. Toivotaan, että se lahjakorttiasia selviää.

Johelle: Mäkin oon taas vaihteeksi täynnä omia työkuvioitani. Mä niin haluisin vaihtaa ammattia, mut en tiedä mikskä sitä sitten opsikelis. Ja toiseksi, ei taida näillä veloilla nyt olla varaa alkaa opiskelemaan. Toivovaan, että joku niistä sun hakemista paikoistas tärppää.

piipaa: Jaksuja sinne flunssas keskelle. Voi harmistus, että just miehen loman aikaan sattu noi sairaudet iskemään. Toivottavasti saatte nyt kuitenkin asioita järkkäiltyä.

Taidanpa lähteä nyt kahville. Jos tää pää tästä vähän selkenis.

Palaillaan...

Vierailija

yövalvomista alottelen taas: masu täynnä kun käytiin kaverin kanssa syömässä ennen töihin tuloa: amarillossa tietenki, missäs muualla!!! Kivaa oli ja saatiin taas mukavia turistua!! :) melkee jo möläytin meidän tilanteen, kun puhuttiin raskautumisesta! ei varmaan pitkään mee kun joudun kertomaan: ihan innoissani suunnittelin baarireissua ennex muistin ettei taida juomaan keretä.. :( ei oo viel ajatus´mukana tässä touhussa kokoaikaa!!

Marieela: ei voi olla totta :( toivotaan että gyneltä saisit jotain apuja tilenteeseen: toivotaan et ois vaikka kiinnittymisvuotoja?? hope so...

Mirulii: ei kait sulle tuu kanssa silmätulehdusta? toivottavasti jaksat valvoa yön!!!

Lottis: sullakin viikkoja jo ihan mukavasti!!! :) kivaa että potkut tuntuu jo masussa!! tuuhan ihmeessä aktiivisemmin pyörimään kuhan vaan jaksat!

Nekku : toivottavasti mies saa harjottelupaikan läheltä!!!

ei kai mulla muuta... edelleen oottelen ees yhtä selkeetä raskausoiretta: kun ei mitään oo... se ällötysolo iltasellakin on kadonnu...

Vierailija

Miehuksen kävin hakemassa. Sillä on aika ketkutus päivä, kun vietiin harjottelupaikka - joka sille oli luvattu jo kuukaus sitten.. Täällä on aika kiven alla nuo harjottelupaikat (niin kun varmaan joka paikassa..). Saattaa nyt joutua jonnekkin ihan eri paikkakunnallekkin, niin kaus ettei nähdä kuuteen viikkoon.. (hope not!)

Pesasin päivällä sen auton ja muutenkin ulkoiltiin oikein urakalla, tehtiin hiekkalinna ja keinuttiin :) Sellasta perinteistä.

Juu, mut ei kai tässä kummempaa.. Toivottelen jo hyvät yöt! See you tomorrow :D

Vierailija

Soffu: missäs piileksit? ((voimahalit)) tulin sulle antamaan tänne puolelle kun luin sun kirjotuksen tuolta kesäkertuista!!!! Mä niin toivoisin että päätyisit tuonne kesäjunaan odottelemaan, oishan se listaemolle etuoikeutettu paikka!!!!

Kovasti jaksamisia sinne, vaikka välillä kuume tuntuukin ihan epätoivoiselta!!

Mitenkäs teidän " maalle muutto" ? onko mies hakenu sitä paikkaa???

Vierailija

Siis mä oon ihan..plääh.. Ei tullu paksua viivaa tänäänkään vaan ohuempi kuin eilen. Mutta kananmunalimoja (sorry..) kyllä joten kai mä saan uskoa, että se eilinen melkein tarpeeks paksu viiva oli sit se oikea.. Tää on ihan tylsää, kun ei voi olla varma, yhdyn täysin tuohon miin fiilikseen! Mutta kaks viikkoa oottelen ja sitten testaan, tuli mitä tuli.

Meillä vielä flunssa jatkuu. Kivasti mutsi " lohdutteli" , että nyt on liikkeellä joku pöpö joka voi kestää 2-3 viikkoa.. Ihan kivaa joo, varsinkin kun on ukon viiminen lomaviiikko menossa ja hitosti ois hommia mitkä pitäs saada tehdyks ennen kuukauden " leskeyttä" . Nyt stressaa.. Ja pikkuneidin yskä vaan pahenee, mä oon viime yön valvonu kuntelemasa, että hän varmasti hengittää. Uskaltauduin antamaan tänä aamuna vähän kvillaa ja sen jälkeen tuli oikein kunnon limaoksennus. Voi kun loppus nyt..

Sori, taas tuli valitusvirsi.. ei ollu tarkotus *häpeää syvästi*..

Mii! Toivottavasti siellä liikkeessä ollaan niin kivoja, että saatte sen käytettyä vaikkei löytyskään. Ei nyt luulis mahotontakaan olevan.

Axe! Olipa tosiaan ihana tuo sormustarina! =)

Nekku! Kuulostipa superhauskalta illalta ja aamultakin! =)

Vierailija

Ensinnäkin, mä olen ihan varma että ovis oli jo, kun ei pe ja la ehditty lainkaan touhuu. Ihan varmaan oli sillon, mä vaan tiedän...*superitsesäälissä*

Toiseks, me saatiin lahajkortti Pentikille häälahjaks, ja nyt sitten joudun toteamaan että oon hukannu sen. Eipä harmita paljon, e-hei. =( =( Siis uskomatonta, mä en ikinä hukkaa mitään, oikeesti. Täytyy varmaan mennä sinne liikkeeseen kysymään onko mitään tehtävissä... kai ne sanoo että ei voi mitään, paska tuuri.

mä en jaksa enää mitää,pöh.

Vierailija

Axe: voimia ja lohtua sulle paljon..kun tossa voisi joku auttaa niin varmaan apuja saisit, mutta kun ei voi niin ollaan vaan olemassa ja kuunnellaan..

Mii: toivottavasti löytyy..tai ois ees joku ratkasu..uskon että patittaa!

Miitsu: saman katon alla vielä.. toivottavasti ei kauaa.. muuten ihan ok mut nyt ei enää jaksais hetkeäkään katella tota :) menee hermo.. kuhan nyt ettis sen kämpän äkkiä ja keräis kimpsusa ja kampsusa ja huspois.. jotenki silmät auennu tässä muutamassa viikossa.. mut muuten ihan jees..ei me tapella eikä mitään, et sinänsä ihan hyvä..

Jimsku: mäki tahon ne vaaleenpunaset :) ihanat :)

mutta tässä taas tälläerää kaikki..

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat