Kuinka kauan on väliä limoilla ja oviksella?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Tietysti tämäkin on yksilöllistä, mutta kuitenkin. Oliko se niin, että limoista menee 12-24-36h ovulaatioon?

Kommentit (7)

Vierailija

tietoa, eli kun bongaa ne parhaimmat limat (eli ne " kananmunan valkuaisen kaltaiset" venyvät limat) on hedelmällisyys huipussaan. Tätä seuraavana päivänä pitäisi vuodon loppua/vähetä ja sitten olisi taas ovis-hetket ohi.

olenkin kirjoitellut tonne koto-puolelle, kun mulla tätä ovislimailua on tässä kierrossa jatkunut nyt jo 7 päivää!!? Ekaks oli kolme päivää suht normaalia lisääntynyttä vuotoa, sitten bongasin ne hyperlimat (onpas kivaa luettavaa) mutta sitä kesti kolme päivää ja nyt taas on sitä normaalimpaa mutta kuitenkin lisääntynyttä limailua. En kyllä tiedä mikä on homman nimi? Oviskipuja on ollut normaalia enemmän myös koko tämän viikon ajan, vuoroin kummassakin munasarjassa, ja ihan tosissaan normaalia hurjempaa kipua.

Viime kierrossa mulla oli ihan 110% selkeät raskausoireet mutta testi näytti negaa ja sitten alkoikin hirmuiset menkat ja olenkin tässä miettinyt että olisiko se voinut olla varhainen km? Jospa siitä johtuisi että tämä kierto on aika outo ollut kaikenkaikkiaan...

t. mariadee ja limat jo yöunissakin

Vierailija

että oliko se sittenkin niin, että kun bongaa limat, niin on jo kiire ts. että ovis on juuri tapahtumassa tai tapahtuu muutaman tunnin sisällä.

Laittakaahan lisää kommentteja. Kiitos.

Vierailija

Tuo linkkihän kertoi, että todennäköisimmin ovulaatio tapahtuu juuri tuona ns. limapäivänä (tietysti voi kysyä, mikä on päivä: onko se 12h/24h), mutta että se on voinut tapahtua jo 2 päivää ennen limoja tai voi tapahtua 2pv limojen jälkeen. Tuossa on siis 5pv vaihteluväli.

Kaikille plussaa halajaville paljon plussasäteitä!

Vierailija

muistelisin jostakin lukeneeni, että kun limaa tulee, on ovulaatio jo tapahtunut.

Olenko väärässä?

Lapsia on kolme, mutta en ole tullut tarkastelleeksi limoja sen kummemmin ;)

Nyt neljäs haaveena.

Vierailija

...mulla se menee niin, että n.5 päivää ennen ovista mulla on ihan järkyttävästi valkovuotoa. Sellaista vetistä. Housut tuntuu koko ajan tosi märiltä. tästä tiedän odottaa, että 5pvän päästä on ihan törkeät alavatsakivut. Ja silloin uskon myös oviksen olevan. Silloin on kans sellaista vuotoa, mut en osaa sanoa onko se jotenkin venyvämpää. Ei tosin ainakaan niin märkää kuin tuo edeltävä.

Tässä kierrossa onkin sit ollu jo varmaan sata ovista ja nyt oon ikuisuuden ootellu menkkoja eikä näy. Valkovuotoakin tulee tosi paljon vaikka siis yleensä ei ennen menkkoja oo runsasta valkovuotoa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat