Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vieläkö lintuinfulenssa puhuttaa?

Vierailija

Sivut

Kommentit (100)

Vierailija

Ja Pakistanissa valtaisa maanjäristys. Kuolla voi jo huomenna vaikka auton alle jäämällä.

Ja mammat vaan panikoi TEOREETTISTA uhkaa. Ottakaa nyt pari rauhoittavaa.

Vierailija

Jos mun mieheni olisi lääkäri niin luultavasti se ei olisi minun vallassani päättää meneekö mies töihin ai ei, eikähän hän päättäisi asiasta itse.

Emmekä me kaikki voi eristäytyä. Tai kuolemme kaikki loukkoihimme. Sinunkin eristäytymissuunnitelmasi perustuu siihen oletukseen että toiset ihmiset kuitenkin käyvät töissä.

Vierailija:

Lainaus:

Miksi lääkäreitten yms. pitäis otta riski ja muut saisivat eristäytyä/paeta. .

Vierailija

Kokouksia pidetty jne. Totuushan on että kun tauti tänne iskee niin menee puolvuotta ennenkun lääke saadaan tänne asti ja edes " keksittyä" . Siinä kerkiää jo kuolla paljon ihmisiä. Ja kuolleet ovat lapsia ja heikkokuntoisia...

Virastot, kaupat ja jopa terveyskeskukset suljetaan, kuka siinä töihin menisi.. Minä en ainakaan päästä miestäni töihin siinä vaiheessa.

Vierailija

Juu, jutussa oli paljon epäilyjä ja arvioita. Mutta luepas uudelleen - siinä ei sanota, että lintuinfluenssa on ennen joulua täällä. Onneksi.

Vierailija

osa pitäisi olla hyvin säilyviä, ilman lämmittämistä syötäviä

Varmuusvaraston pitäminen kotona vähintään viikoksi on oikeasti kansalaisvelvollisuus tiesittekö?

Vierailija

tuota noin, jos nyt se virus jossain vaiheessa muuttuu ihmisestä toiseen leviäväksi niin,

sitä rokotetta pystytään vasta sitten alkaa kehittämään

lisäksi kyseessä ei heti ole pandemia(maailmanlaajuinen)vaan ensin epidemia!

luulisi, että tämänpäivän tiedoilla ja taidoilla pystyttäisiin eristämään altistuneita ja sairastuneita ihmisiä tarvittaessa.

ja eiköhän sitä rokotetta alettaisi sitten heti kehittää, ei vasta kun kyseessä todella olisi pandemia.

ja jos virus leviäisi nopeasti olisi todella tarvetta eristyksiin ja rajojen sulkemiselle leviämisen estämiseksi

On toki ymmärrettävää, että ajatus viruksesta pelottaa, täytyy kuitenkin muistaa, että mitään ei voida tehdä ennen kuin itse virus on syntynyt!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat