Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***Neliapilat uuteen viikkoon***

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Huomenta! Aloittelenpa tässä uuden pinonkin kun ei vielä meille sitä näkynyt. Meitähän alkaa olla jo aika monta nelosesta kuumeilevaa. Nyt ei muuta kuin vilkkaat keskustelut pystyyn.

Itsellä menossa kp 27/24-28, joten vielä riittää pikkaisen jännättävää, vaikka viime viikolla malttamattomana Aconilla pari negaa testasinkin ja sen vuoksi en usko, että nyt raskaana olisin. Kuitenkin kun tätiä ei vielä ole näkynyt sitä alkaa elättelemään kaikenlaisia toiveita ja kehittelemään oireita. Eilisiltana palelti ja väsytti ihan armottomasti ja tänään tuo keittiöstä leijaileva kahvin tuoksu tuntuu nenässä koko ajan. Mutta kuten jo sanoin, taitaa olla vaan toiveajattelua, jonka se täti lyttää huomenna saapuessaan.

Pistetääns viikon alkajaiseksi vähän hömppägalluppeja, vastatkoon ken tahtoo:

1) Hiusten ja silmien väri

2) Horoskooppi merkki

3) Millä alalla töissä?

Ja vastaukset omaan kysymykseen:

1) Ruskeat ja ruskeat

2) Skorpioni

3) Tällä hetkellä kotiäiti, koulutus terv.huolto alalta

Nyt muille palstoille terrorisoimaan;)

Ai niin, tervetuloa Kiara, sarppu ja Mittumaari!

Sivut

Kommentit (41)

Vierailija

Meillä mies ei ole kokonaan tyrmännyt vauva-ajatusta, mutta sanoo että ei vielä.. onhan se rankkaa pienten kanssa, meillä kun ei ketään ole vielä edes koulussa ja mies on lasten kanssa kotona- työtön, toki rahatilannekin vaikuttaa asiaan.. Minä itse siis opiskelen tällä hetkellä ja lapset on päiväkodissa puolipäiväisinä ( kuopus on esikoulussa ), koska muuten mies ei voisi työtön työnhakija olla-näin meille sanottiin työvoimatoimistosta :(

Mutta positiivisin mielin tällä hetkellä-odotellen milloin " lupa" tulee ;) Kumilla meillä on tarkoitus tässä soutaa, hormonit on poissuljettu tällä hetkellä ikävien sivuvaikutuksen vuoksi..

Kova kaipuu olisi vauvelista!

Vierailija

En vielä aio hukata sitä vauvakuumetta, vaikka mies on tiukka ei..

huomenna asennutan sen kierukan, vaikka ei hirveästi innosta.. mutta ainahan sen sitten pois saa ;) Meillä on kuopus 3v 4kk kuumeessa, pientä yskää myös ja esikoinenkin yskinyt muutaman yön..

1.värjätyt punaset hiukset, siniharmaat?silmät

2.kauris

3.laitoshuoltaja+kohta maalari ( eli opiskelen parhaillaan)

Vierailija

Hurjasti tsemppiä kaikille plussauutisia odottaville. Ja muutamalle muulle tiedoksi, että kyllä se miehenkin mieli voi oikeasti muuttua, vaikka ensin olisikin tiukka ei. Pidän tosiaan peukkuja kaikille teille. Meillä on mies luvannut, että hänet saa puhuttua ympäri vielä neljänteen, en tiedä sitten tosi paikan tullen :) Lämpimiksemme puhumme koko ajan neljännestä. Nyt just vaan ei ole olevinaan sopiva hetki, just menin töihin takasin ja kuopus täytti vuoden, joten en varmaan jaksaisi, mutta ehkä jo ensi kesänä :))))

Haluan kuitenkin nauttia jokaisesta muksusta täysillä ja nyt kuopus kyllä suunnattoman ihanassa iässä, niinkun oikeastaan kaikkikin muksut:) Minulle vaan sopii hyvin sellanen 3 vuoden väli, kun nuo odottamiset ja synnytykset ei niin helppoja.

1. Hiukset vaaleat, silmät mettäkollin väriset eli ei oikein mimmosetkaan

(siniharmaat)

2. vesimies

3.opettaja

Vierailija

Olen tällä viikolla menossa kierukkaa poistattamaan, eikä tiedä kuinka kauan hormonien tasaantumisessa menee. Eli en vielä oikein ole päässyt pitkiltä tuntuvien päivien odotteluun. Eläytyminenkin on vaikeaa kun edellisestä raskaudesta on jo 6 vuotta ja silloin tärppäsi pelkästä puheesta. Katsotaan kuin käy, marraskuussa aloitetaan vasta tosi toimet. Kummasti sitä kuitenkin ajatukset sinne on jo kallellaan. Sain juuri viikonloppuna lainassa olleita vauvavaatteita takaisin ja kyllä ne oli suloisen pieniä.

1. Hiukset ruskeat, silmät sini-vihreät

2. härkä

3. terv.huoltoala, kuntoutuspuoli, töissä kevääseen asti

Vierailija

Joo, minuakin aina huvittaa kun nyt kuopuksen synnyttyä ihmiset kysyi kumpi tuli ja sanoin, että tyttö (meillä kaikki kolme tyttöjä) niin ihmiset vaan oikein, että " No, tytöt tuo sitten taloon vanhempana poikia..." Ihan niin kuin olisi hirveä pettymys, että tuli terve ihana tyttö! Nytkin minulle on ihan sama kumpaa sukupuolta oleva sieltä tulisi, kunhan nyt tulisi jompikumpi! Ja mielellään terve.

Vierailija

[color=purple] Kyllä on ollut ihana syksy! Tänään pihalla mietiskeltiin, josko viimeisiä lämpimiä päiviä viedään. Päivistä olen ilmeisesti sekaisin, kun olin tyystin unohtanut esikoisen uimakoulun. Vein vain päiväkotiin, jossa kysyttiin, miksei mennyt uimaan. No ei kun takaisin uimahallille, saatiin uikkarit lainaan tarhasta. Ehti onneksi vielä altaaseenkin ja kivaa oli ollut. Tähän asti olen aina pakannut uimarepun valmiiksi jo edellisenä päivänä, mutta pahvi mikä pahvi. Ovat tainneet hullut päivät sekoittaa pääni, kun olen siellä ravannut törsäämässä olemattomia rahoja. Ja taas on huomenna pakko mennä, kun metsästän epätoivoisesti esikoiselle talvivaatteita ja palautan huomenna neljännet :) Arvioin vähän liian isoksi ja kootkin heittelevät mallin mukaan.

Iitu, " onnea" diagnoosista! Kyllä se kuitenkin helpottaa mieltä kun ongelmille löytyy nimi. Sitten saa paremmin apuakin. Vuoden päästä muksu on taatusti jo kuin eri ihminen. Meillä on päiväkoti tehnyt tosi hyvää. tänäänkin kerrottiin, että poika puhuu enemmän, vaikka itse en kehitystä paljon huomaakaan. Meillähän tosiaan on tosi vähäistä tuo puhe, varsinkin oma tuotos. Unille käydessä oli rapsuttanut tarhan tätiä korvan takaa ja sanonut " ystävää kutitetaan" :)

Kyllähän sitä tervettä lasta kaikki toivovat ja aina sanotaan " kunhan vain on terve" mutta entäs jos ei ole? Ei katastrofi sekään :)

dorinda ja p00 t02 p04

ja 06 haave, sukupuolella ja terveydentilalla ei väliä

Vierailija

Jaja, eikös keliakiakin oireile noin?

Täällä taas on yritetty miehelle puhua-vihjailla vauvasta.. kohta se varmaan ärsyyntyy kun jatkuvasti kyselen tai vihjailen tai esittelen perusteluja noin niinkun sivuhuomautuksena..

Tää on niin tätä.. pitää vaan koettaa kestää ja malttaa mielensä..

Kp9/29-37

Vierailija

Heti alko kiinnostaa, että mitä se Leijona80:n anoppi oli tokaissut?

Epäilen kans ettei se miehesi selibaatti kauaa kestä.. Ja vahinkoa minäkin täällä toivon, kun en oikeastaan ole miestä viitsinyt vielä pehmitellä. Vähän olen vain vihjaillut siihen neljännen suuntaan..

Vierailija

Harmin paikka Jaja, kun täti tuli kyläileen! Enskuussa sitte uus yritys.. Minä olin viimeviikolla jo aivan varma, että olen raskaana, vaikka ei olla vielä yritystä aloitettukkaan. Mietin jo valmiiksi mitä sanon miehelle.. Hölmö mikä hölmö! Eipähän tarvinut sitten kuitenkaan käyttää sitä puhetta. Tuntuu kyllä se kuume vaan kasvaneen. Jospa sen nelosen sais alulle vaikka tästä kierrosta.. Toivossa on hyvä elää!

Ja sitte hömppägalluppiin:

1) ruskeat ja ruskeat

2) leijona

3) tällähetkellä kotiäiti, kaupallinen ala normaalisti

Ja tervetuloa kaikki uudet mukaan!

Vierailija

Juuri olen luovutellut vauvanvaatteita yms. tavaroita pois ja samalla haaveilen nelosesta. Toki oletan, että saan niitä sitten tarvittaessa takaisinkin. Mutta haikealta tuntuu noita kuopuksen tavaroita pois antaa, ihan kuten kakkosenkin jälkeen oli vaikea luopua pienistä vaatteista ja pinnasängystä yms.

Mulla on ollut nyt monena päivänä huimausta ja eilen illalla olinkin aivan varma, että tulee mahatauti kun oli niin huono olo. Aamulla olo oli ihan hyvä ja samoin päivällä. Nyt on taas aivan järkyttävän kuvottava olo, iltapalaa ei tee mieli edes ajatella. Olen kaikista kolmesta voinut huonosti koko päivät ja tulikin nyt mieleeni, että jos tämä onkin muuta kuin mahatautia. Väsyttää ja viluttaakin aivan tajuttomasti... Kp on nyt kyllä vasta 11/25, mutta entäs jos edelliset kuukautiset olikin huijausta, vaikka olivatkin kyllä ihan kunnolliset...

Olkaa nyt kilttejä ja palauttakaa maan pinnalle jotten huomenna tuhlaa vähiä rahojani mihinkään testeihin...

Vierailija

1) Hiusten ja silmien väri:punapää ja ruskeat

2) Horoskooppi merkki:vesimies

3) Millä alalla töissä?:hoitoala

Miulla alkoi menkat vihdoin ja nyt aletaan tositoimiin pikkunelosen eteen=).

Vierailija

[color=red] Joo, anopit laukoo joskus älyttömyyksiä. Varsinkin silloin kun esikoinen oli vauva, kiehuin kiukusta melkein joka kerta. Oli ylihysteerinen syömisistä eikä arvostanut ollenkaan imetystä. Poika söi hyvin, mutta aina olisi pitänyt olla " oikeampaa" ruokaa. Juuri ja juuri sain pidettyä vuoden vanhaksi ilman sokerisia tarjottavia, nuoremmat ovatkin sitten saaneet piparia jo puolivuotiaina. Anopilla on kaksospojat ja olisi aina toivonut lisäksi vielä tyttöä. Toivoi kovasti myös meidän esikoisesta tyttöä tyyliin " poika sieltä varmaan tulee kun minä niin tyttöä toivoisin" ja sanoi poikaa aina tytön näköiseksi kun oli niin nätti. Jälkeenpäin kommentit ovat naurattaneet, enkä enää niistä ärsyyntyisikään, kun tunnen anopin paremmin ja itsevarmuus äitinäkin on kasvanut. Oman äitini kanssa sen sijaan tulee välistä vieläkin yhteenottoja, onneksi tosin harvemmin.

Sisua teille siskot!

dorinda ja 00 02 04 jne

Vierailija

vaikka olikin välillä sitä mieltä, ettei neljättä tule lainkaan. Eli kyllä me kovasti yritetään, katsotaan nyt sitten miten ja milloin yritys palkitaan...

1. silmät siniharmaat, hiukset maantienväriset

2. horoskooppi vaaka

3. hoitoalalla työskentelen

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat