Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko ketään muita joiden 1v saattavat yöllä huutaa " seuraa" jopa tunteja?!

Vierailija

mä en enää jaksa!! 1kk tätä jatkunut. Viime yönä oli ennätys, itkettiin 24-04:00. On käyty lääkärissäkin, ei mitään. Jos ottaa viereen itkee, jos vie omaan sänkyyn itkee, ei halua syödä, kaikki on ihan päin h****tiä! Jos istuu pinnasängyn vieressä ei nukahda vaan tsekkailee koko ajan ettei kukaan vaan lähde ja saattaa jopa vähän alkaa esiintyäkin. Heti kun jätät niille sijoille alkaa parkuminen. Eilen olin niin loppu että annoin huutaa - ja sitähän jatkui 2,5 tuntia putkeen. Ihan hirveää. Mä en enää kauaa jaksa. Ja sitten on vielä 2,5-vuotias joka tarvitseeä äitiä myös. PÄivärytmit on normaalit, nukkuu 2h, menee nukkumaan illalla 20:30. Kaikki keinot koluttu vaan ei nuku niin ei. ITKU!!!!

t. erittäin väsynyt äiti helsingistä :´(

Kommentit (9)

Vierailija

Siis: on ihan virkeä muutaman tunnin aamuyöstä. Mutta siinä on ollut vielä rytmin hakemista, nyt alkaa tottua yksiin päikkäreihin ja koko yön nukkumiseen.

Vierailija

tai kunnes lapsi rauhoittuu. Et mene rauhoittelemaan mitenkään erityisesti kun heräilee, mutta lapsi näkee että olet lähellä. Ja laitat itse korvatulpat korviin ja näytät mallia että nyt on yö ja nyt nukutaan. Sitten kun rupeaa taas nukkumaan, menet takaisin omaan sänkyysi. Huutaminen ei enää tuon ikäistä tapa, anna huutaa jos ei muukaan auta.

Vierailija

Annan tissiä ja homma on sillä selvä. takan vierotusyritys, joka oli sellasta valvomista, että meinasin kuolla. VALVOMINEN ON RANKKAA!!! Toivottavasti saat apua!

Vierailija

sai nukkua pinniksessä meidän välissä. Noh, seurauksena oli se että neiti nousi seisomaan koko ajan ja kikatteli sieltä minulle 3,5 tuntia. Jos en kiinnittänyt huomiota, itki suunnilleen itsensä tainnoksiin ja taas jatkoi kun sai hetken = 2 min kerättyä voimia hengitykseltänsä.

Uusimmat

Suosituimmat