Onko siis tosi, että joidenkin mies ei pysty olemaan ilman edes kuukautisten aikaan???

Vierailija

Me ainakin mieheni kanssa ollaan sitten muuten vain lähekkäin ja se seksikin maistuu sitten huippuhyvältä viikon tauon jälkeen. :q

Sivut

Kommentit (41)

Vierailija

Joskus on oltu viimeisenä päivänä ja sekin on hänestä jo kyllin ällöttävää, kun on elin veressä. Saati että sitä verta olisi ihan oikeasti esim. sängyllä. Hyi yök, en kyllä haluaisin minäkään.

Niin ja muuten on se sen verran pyhää, että raamatussakin neuvotaan olemana olematta sillai menkkojen aikaan ;)

Vierailija

No on musta jotenki sairasta sekoittaa vertavuotava p*llu himoon, ja oon satavarma että mun mies ei siihen haluais alkaa menkkojen aikaan!

Vierailija

minun menkat on kestäneet aina 2-3 päivää max.

ja miksi pitäisi " alistua" ? itsehän minä en pysty olemaan ilman vaikka mies pystyisikin..... minähän se miestä " alistan" :D

kyllä teillä mammoilla on oudot ajatukset, ei voi muuta sanoa!

-34-

Vierailija

Kukaan ei ole koskaan kertonut minulle, ettei kuukautisten aikana voisi harrastaa seksiä... Täytyykö nyt jo sitten tässä iässä lopettaa? :oD

Vierailija

en ole ajatellut että siinä olisi mitään outoa ennen kuin luin tämän ketjun....

kyllä myö vaan huiskitaan, ei miestä pikku roiskeet haittaa :) ja kun ihteeni haluttaa just sillon eniten....

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat