Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

nainen, osaatko laittaa tärkeysjärjestykseen

Vierailija

Kuvitellaan, että tapaat elämäsi miehen ensi kertaa. Mitkä näistä ominaisuuksista kuuluvat hänelle. Laita tärkeysjärjestykseen:

-Rikas

-älykäs

-huumorintajuinen

-isomunainen

-tunnettu

-hyvä kroppainen

-karismaattinen

-komea kasvoinen

-hyvä ammatissaan

-hyvä isä

-kätevä käsistään (osaa korjata kaikkea)

-tyylikäs (pukeutuminen)

-muuta, mitä?

Kommentit (2)

Vierailija

1) Karismaattinen - siis minun mielestäni. Se että ihastun ja rakastun häneen on kaiken lähtökohta. Suhdetta ei ole ilman tätä kemiaa.

2) Hyvä isä. - Kun mies on empaattinen, herkkä ja ihana ja muista ihmisistä välittävä, aikuinen vastuullinen mies, silloin hän on myös hyvä isä.

3) Huumorintajuinen. - Kyllä huumori onkin vaan tärkeää! Ja se että meillä on yhdessä hauskaa!

4) Älykäs. - Toisaalta varmaan ihan normaaliälyinen riittää. Ja älyhän sisältää monta puolta. Miehelläkin oltava myös tunneälyä.

5) Komea kasvoinen - ja tämäkin siis minun mielestäni taas. Ihan sama mitä muut ajattelevat!

Loput:

-rikas ei tarvi olla

-ihan normaali sukuelin riittää

-tunnettua en oikeesti edes tahtoisi

-hyvä ammatissaan kyllä lisää miehen seksikyyttä. Ja siinäkin mielessä hyvä, että silloin pystyy elättämään perhettä.

-hyvä kroppahan on tietty ihana, mutta mitenkään täydellinen ei tarvi olla. Tärkeätä, että itse tykkää itsestään. Itse en rehellisyyden nimissä tykkäis, jos olis esim. todella ylipainoinen tai ei huolehtisi kunnostaan ja hygieniastaan.

-kätevä käsistään. Kuulostaa sexyltä ja miehekkäältä.. Ehkä kätevä käsistään myös minua käsitellessään..

Vierailija

-huumorintajuinen

-älykäs

-karismaattinen

-hyvä isä

Nuo ovat tarkeita. Jarjestys on satunnainen, en osaa laittaa ehdottomaan jarjestykseeen

-kätevä käsistään (osaa korjata kaikkea)

Tuo tulee siita, etta on kiinnostunut asioista ja uskaltaa ryhtya toimeen. Ei siis mikaan itseisarvo, vaan seurausta luonteesta.

-hyvä ammatissaan

-hyvä kroppainen

-komea kasvoinen

-Rikas

-tyylikäs (pukeutuminen)

Naissa on tarkeaa, etta ylittaa minimirajan, siis pitaa tyostaan ja haluaa olla hyva, on siedettavan nakoinen ja on sen verran kykeneva, etta on paassyt ammattiin, jossa tienaakin jonkin verran. Kaikki (sita perinnollista, syntymassa saatua perusulkonakoa lukuunottamatta) ovat sellaisia asioita, jotka sopivan luonteisella ihmisella ovat ok.

-isomunainen

Tassakin minimirajan ylitys rittaa, sanotaan 12 cm ja paksuudeltaan mielummin makkara kuin nakki.

-tunnettu

Outo kriteeri, mielummin ei-tunnettu, ei ainakaan julkkis. Jos on tunnettu esim. asiantuntijatehtavissa tv:ssa , ei haittaa.

Uusimmat

Suosituimmat