**PITKIKSET VKO 41**

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Lainaus:

[color=darkturquoise] Pitkiksillä eli pitkäkiertolaisilla on nimensä mukaisesti tavallista pidemmät kuukautiskierrot. Syitä pitkiin kiertoihin on monia, osalla kierto on mennyt sekaisin pillereiden tai synnytyksen jälkeen, joillakin kierto aina heitellyt. Olet lämpimästi tervetullut porukkaamme![/color]

[color=darkturquoise] [size=5]***Pitkikset***[/color] [/size]

[color=darkorchid]katjuska12[/color] [color=deeppink]minä kohta 22 ja mies 29 ja ensimmäistä kuumeillaan kovasti! Heinäkuussa jätin pillerit ja sitten kestikin 3 kk ennen kuin tulivat seuraavat menkat ja nekin teroluteilla! Kierrot sen jälkeen kp 46, 36 ja nyt meneillään kp 56! Eli todella pitkät ja epäsäännölliset kierrot ja se on piinaavaa![/color]

[color=darkorchid]KirPPuli[/color] [color=9BCD9B] Minä 21v, mies 23v, tyttö 12/2002, kierrot ollut sekaisin 8/2003 lähtien->23-80kp. Primolut 1/04 ja terolut aloitettu 2/05[/color]

[color=darkorchid]Kristiin@82[/color] [color=deeppink]Minä 23v, mies 27v, pillerit jätetty pois 10/04, jonka jälkeen kuukautisia ei kuulunut => Primolut-kuureja. 8/05 todettu pco => clomit+terot.[/color]

[color=darkorchid]Lilli78[/color] [color=9BCD9B]Ikä 26 ja mies 29. Yritys aloitettu 10/04. Kierrot huitelee 20. - 45 välillä.[/color]

[color=darkorchid]Mia79[/color] [color=deeppink]25-vuotias ensimmäisten odottaja, mies 28vee. Pillerit lopettanut 02/04, minkä jälkeen ei luomusti kuukautisia. Vauvatouhut aloitettu 10/04. 12/04 todettu pco. Lääkitys: metformiinia, teroja ja clomeja. Tärppi tuli kolmannesta clomikierrosta.[/color]

[color=darkorchid]Mikaela77[/color] [color=9BCD9B]Minä 27v, mies 29v (pian 30v), Tytär 02/2004 (yritystä ½v ennen häntä), ehkäisy jätetty pois 05/2004, jonka jälkeen terot. Nyt lapsettomuushoidoissa, clomit käytössä, kierrot ilman lääkitystä >40pv, hormoniavusteisesti n.28-31pv

[color=darkorchid]pikmin[/color] [color=deeppink]Olemme 28-vuotiaita ja esikoista olemme kuumeilleet 1/05 alkaen. Minulla on aina ollut pitkät ja epäsäännölliset kierrot. Terolutteja kokeilin alkuvaiheessa, mutta kierrot lyhenivät 20:n ja ovis jäi kokonaan pois. Nyt tukena vain ovistikut. Hoitoihin hakeutumista harkitaan vielä.[/color]

[color=darkorchid]JJ-82[/color] [color=9BCD9B]Olen 23v ja aviopuolisoni on 26v. Esikoista ollaan yritetty kesästä 2004. Käyty tutkimuksissa 04/05, jolloin minulle määrättiin clomit neljän kierron ajaksi.[/color]

[color=darkorchid]quiero3[/color] [color=deeppink]Olen 23 v. ja mies 24 v. Jätin pillerit pois joulukuussa, kun ei maltettu enää odottaa, että päästäis toteuttamaan vauvahaavetta. Eka kierto oli lähes normaali, eli 29. Nyt menossa toinen kierto ja kp35 eikä mitään kuulu...[/color]

[color=darkorchid]redhead81[/color] [color=9BCD9B]Ikä 24, aviomies 32, poika 2,5. Yritystä reilu vuosi, teroja popsitaan, muuten tutkimukset vasta aluillaan. Kierrot on aivan mitä sattuu, välillä myös terojen kanssa.[/color]

[color=darkorchid]Veera24[/color] [color=deeppink] Minä ja mies 25 v. meillä 2 kissaa. Pillerit jätetty 5/04. Kierrot 32-52...ja nyt yli 100, ei lääkitystä vielä[/color]

[color=darkorchid]vikli80[/color] [color=9BCD9B]Minä 24, mies 30, Olen 5-v tytön äitipuoli, Ensimmäisen yhteisen yritys aloitettu 7/04, Kierrot ennen pillereitä 28-72 ja pillereiden jälkeen 30-42[/color]

[color=darkorchid]haaveilija3[/color] [color=deeppink]olen 25v ja kuumeilen kolmatta. Ukko on 28v. kävin eilen lääkärissä ja tänään aloitin sitten terot. kp on tänään 76. Sain kolmen kuukauden satsit. Jospa sitten kierto tulis tasaisemmaksi tai parempi olisi jos jäisi sattuneesta syystä 9kk pois :). [/color]

[color=darkorchid]hankihippiäinen [color=9BCD9B]vähän alta 30-vee, ensimmäistä kuumeillaan, kierrot venähtivät pitkiksi (40-50) pillereiden lopetuksen jälkeen alkusyksystä. Ei lääkitystä vielä. [/color]

[color=darkorchid]Alexiana[/color] [color=deeppink]Minä 27, mies 26. Vauvahaaveita 2003 alkaen, 3/04 pillerit pois, 5/04 alkaen yritystä, 11/04 pco-havainto, vahvistus siitä 12/04, mutta lääkäri vain kehotti odottelemaan. 1/05 toiselta lääkäriltä lähete julkiselle tutkimuksiin, 4/05 eka käynti ja miehen tutkimuksia odotellaan ennen kuin alan syödä clomeja. Kierrot 2-3 kk pitkiä.[/color]

[color=darkorchid]Sonja_79[/color] [color=9BCD9B]Olemme mieheni kanssa molemmat 25-vuotiaita ja kuumeilemme pikkukakkosta (01/2005 alusta). Esikoinen syntyi 06/2004. Syksyllä minulla oli säännöllinen kierto 29-33pv, mutta nyt takana yksi 53 päivän kierto ja tällä hetkellä kp42. Suunnittelen lääkärille menoa, jos vaikka saisi Terolutit kiertoa tasaamaan.[/color]

[color=darkorchid]PIPSA1[/color] [color=deeppink]Ikää 25v, pillerit pois 7/2004, jonka jälkeen ei vuotoja 3 kk, 1 kk terot = vuoto, 3 kk ei vuotoa, taas terot, joilla vuoto ihan ok, tosi nyt jostain syystä kiertopäivänä 12 alkoi taas vuoto... Eläessäni olen " saanut" 6 normaalit kuukut 14 - 15 vuotiaana...[/color]

[color=darkorchid]mörötin-81[/color] [color=9BCD9B]Minä ja mieheni ollaan molemmat 24v. ja esikoista ollaan yritetty syyskuusta 2004 saakka. Kahden yrityskierron jälkeen kierrot muuttuneet epäsäännöllisiksi ja pitkiksi. Huhtikuussa 2005 tutkimuksissa huomattu pco-tyyppiset munasarjat, clomeista ei apua utukimukset ja hoidot jatkuvat elokuussa. [/color]

[color=darkorchid]Illuminatus[/color] [color=deeppink] on yhden lapsen äiti, nyt odottaa toista. Pitkäkiertolainen olen ollut " aina" , mutta nyt kierrot karanneet täysin käsistä. Viimeksi oli kp 41, nyt lähestytään kp 50. Myös tuhrutteluvuoto on uusi asia.[/color]

[color=darkorchid]Tulikivi[/color] [color=9BCD9B]Minä ja mies kummatkin 23 v. Yksi lapsi on ja toista yritetty pian kaksi vuotta. Ei ole käyty ainakaan vielä tutkimuksissa. Kierto 36-39 päivää.[/color]

[color=darkorchid]mimmu_78[/color] [color=deeppink]Minä ja mies 27v. Esikoinen täyttää kesällä 2v. Toista yritetty marraskuusta -04. Kierrot 25-x [/color]

[color=darkorchid]punatilhi[/color] [color=9BCD9B]76 syntynyt, noin kymmenen vuoden pillereiden (Diane Nova) syönnin lopettamisen 09/04 jälkeen ei menkkoja. Primolut 11/2004 kolmeksi kuukaudeksi. Eikä taaskaan menkkoja! Ensimmäistä yritellään![/color]

[color=darkorchid]Leppis78[/color] [color=deeppink]Minä 27 ja mies 30v. Ensimmäistä yritellään. Yritys aloitettu 06/04. Kierrot 31-42 [/color]

[color=darkorchid]tilulilu[/color] [color=9BCD9B]Eli ikä 25v. mies 31v.Nuvaringin jätin pois 03/05 jonka jälkeen seuraavakierto oli 53 päivää pitkä ja nyt tässä kierrossa mennään jo päivää 58...Ensimäistä yritellään.[/color]

[color=darkorchid]Brooke73[/color] [color=deeppink]Olen 31-vuotias ja mies yli 4-kymppinen. Ensimmäistä kuitenkin vasta aletan yrittelemään. Pillerit jätin pois joulukuussa ja kumit jätettiin vasta viime kuussa. Eka yrityskierto siis takana. Mulla on aina olleet kierrot pitkiä[/color]

[color=darkorchid]flaming[/color] [color=9BCD9B]minä 24v mies 34v tyttö 1v8kk. pco kierrot 28-56 olleet aina sellaiset. tyttö saatiin aikaan luomuna 20kk yrityksen jälkeen ja nyt yritystä luomuna takana 19kk tai heinäkuu on 19. kk. menkkoja taas odotellaan. niin joo ja kaarinasta me.[/color]

[color=darkorchid]MAYA79[/color] [color=deeppink]minä 25 v, mies 24v, ensimmäistä kuumeillaan espoossa. Pillerit lopetin 10/04, ja siit lähtein kierrot alkuun 32-35, mut nytte huidellaan kp 82!!!![/color]

[color=darkorchid]tuplis2[/color] [color=9BCD9B]Minä 30 ja mies 29v, meillä entuudestaan kaksoset 12/00 ja kolmatta yritetty reilu vuosi nyt[/color]

[color=darkorchid]kaipuu[/color] [color=deeppink]Oon 39 v, mieheni 50 v. Kierrot pitkiä ilman lääkitystä, lääkkeillä 31. Lasta toivottu 04/94 alkaen...[/color]

[color=008B45] [size=3] Plussanneet pitkikset [/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2] Pips[/color] [color=FF6A6A] la 30.10. [/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2] Illuminatus[/color] [color=FF6A6A] la 18.12. [/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2] Mia79[/color] [color=FF6A6A] la 18.12. [/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2] vikli80[/color] [color=FF6A6A] la? [/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2] Sonja_79[/color] [color=FF6A6A] la? [/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2] Pomppis03[/color] [color=FF6A6A] la? [/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2] Alexiana[/color] [color=FF6A6A] la 20.2.[/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2] Mikaela77[/color] [color=FF6A6A] la 24.2.[/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2] mimmu_78[/color] [color=FF6A6A] la [/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2] KirPPuli[/color] [color=FF6A6A] la 28.4. [/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2] katjuska12[/color] [color=FF6A6A] la [/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2] Leppis78[/color] [color=FF6A6A] la 5.5. [/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2] suklaavohveli[/color] [color=FF6A6A] la [/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2] haaveilija3[/color] [color=FF6A6A] la [/color] [/size]

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

Todella hienoa, että taas saatiin pinostamme yksi plussauutinen. Onnea ja toivottavasti kaikki menee hyvin ja viiva siitä vahvistuisi!

Omaa napaa... Toinen clomi + tero-kierto meneillään. Viimeisen tero-pillerin otin sunnuntaina ja nyt kp26. Nyt sitten aletaan jännäämään, että alkaako parin päivän sisällä kuukautset vai ei. Itselläni ei ole oikestaan, minkäänlaista tuntemusta asiasta. Toisaalta siihen on nyt taas " tottunut" , että vuoto tulee, niin sitä vaan jotenkin olettaa/pitää itsestään selvyytenä, että niin käy tälläkin kertaa. Joten en usko, että kovinkaan suuria pettymyksen tunteita tulee vaikka kuukautiset alkaisivatkin. ...Hyvä se tietysti vielä on niin sanoa...

Pitää mennä nukkumaan, jotta huomenna jaksaa paikia töitä!

Vierailija

Kiitos tervetulotoivotuksesta, mielelläni tähän listaan liityn. On kiva kuulla täällä " kohtalotovereiden" kokemuksista. Meillä sikäli jännä historia, että ensimmäinen sai alkunsa aivan sattumalta. 3 kk olin ollut ilman pillereitä ja ilman menkkoja. Vielä ei edes lasta yritetty ja kun yhden kerran oltiin ilman muuta ehkäisyä, niin yllättäen heti tärppäsi. Synnytyksen jälkeen kuukautiset eivät koskaan alkaneet ja aloin syömään vaan minipillereitä (ja niilläkin kuukautiset pysyivät poissa). Nyt nuvaringin jälkeen (kesäkuu 05) tosiaan luomusti menkkoja ei ole tullut kertaakaan ja teroilla on saatu kaksi kertaa aikaan. Nyt ajattelin tikutella tässä kierrossa, jos vaikka sattuisi ovuloimaan. Ei vaan ole mitään tietoa, minä kiertopäivänä kannattaisi aloittaa tikuttelu...

Vierailija

Lainaus:

[color=darkturquoise] Pitkiksillä eli pitkäkiertolaisilla on nimensä mukaisesti tavallista pidemmät kuukautiskierrot. Syitä pitkiin kiertoihin on monia, osalla kierto on mennyt sekaisin pillereiden tai synnytyksen jälkeen, joillakin kierto aina heitellyt. Olet lämpimästi tervetullut porukkaamme![/color]

[color=darkturquoise] [size=5]***Pitkikset***[/color] [/size]

[color=darkorchid]katjuska12[/color] [color=deeppink]minä kohta 22 ja mies 29 ja ensimmäistä kuumeillaan kovasti! Heinäkuussa jätin pillerit ja sitten kestikin 3 kk ennen kuin tulivat seuraavat menkat ja nekin teroluteilla! Kierrot sen jälkeen kp 46, 36 ja nyt meneillään kp 56! Eli todella pitkät ja epäsäännölliset kierrot ja se on piinaavaa![/color]

[color=darkorchid]KirPPuli[/color] [color=9BCD9B] Minä 21v, mies 23v, tyttö 12/2002, kierrot ollut sekaisin 8/2003 lähtien->23-80kp. Primolut 1/04 ja terolut aloitettu 2/05[/color]

[color=darkorchid]Kristiin@82[/color] [color=deeppink]Minä 23v, mies 27v, pillerit jätetty pois 10/04, jonka jälkeen kuukautisia ei kuulunut => Primolut-kuureja. 8/05 todettu pco => clomit+terot.[/color]

[color=darkorchid]Lilli78[/color] [color=9BCD9B]Ikä 26 ja mies 29. Yritys aloitettu 10/04. Kierrot huitelee 20. - 45 välillä.[/color]

[color=darkorchid]Mia79[/color] [color=deeppink]25-vuotias ensimmäisten odottaja, mies 28vee. Pillerit lopettanut 02/04, minkä jälkeen ei luomusti kuukautisia. Vauvatouhut aloitettu 10/04. 12/04 todettu pco. Lääkitys: metformiinia, teroja ja clomeja. Tärppi tuli kolmannesta clomikierrosta.[/color]

[color=darkorchid]Mikaela77[/color] [color=9BCD9B]Minä 27v, mies 29v (pian 30v), Tytär 02/2004 (yritystä ½v ennen häntä), ehkäisy jätetty pois 05/2004, jonka jälkeen terot. Nyt lapsettomuushoidoissa, clomit käytössä, kierrot ilman lääkitystä >40pv, hormoniavusteisesti n.28-31pv

[color=darkorchid]pikmin[/color] [color=deeppink]Olemme 28-vuotiaita ja esikoista olemme kuumeilleet 1/05 alkaen. Minulla on aina ollut pitkät ja epäsäännölliset kierrot. Terolutteja kokeilin alkuvaiheessa, mutta kierrot lyhenivät 20:n ja ovis jäi kokonaan pois. Nyt tukena vain ovistikut. Hoitoihin hakeutumista harkitaan vielä.[/color]

[color=darkorchid]JJ-82[/color] [color=9BCD9B]Olen 23v ja aviopuolisoni on 26v. Esikoista ollaan yritetty kesästä 2004. Käyty tutkimuksissa 04/05, jolloin minulle määrättiin clomit neljän kierron ajaksi.[/color]

[color=darkorchid]quiero3[/color] [color=deeppink]Olen 23 v. ja mies 24 v. Jätin pillerit pois joulukuussa, kun ei maltettu enää odottaa, että päästäis toteuttamaan vauvahaavetta. Eka kierto oli lähes normaali, eli 29. Nyt menossa toinen kierto ja kp35 eikä mitään kuulu...[/color]

[color=darkorchid]redhead81[/color] [color=9BCD9B]Ikä 24, aviomies 32, poika 2,5. Yritystä reilu vuosi, teroja popsitaan, muuten tutkimukset vasta aluillaan. Kierrot on aivan mitä sattuu, välillä myös terojen kanssa.[/color]

[color=darkorchid]Veera24[/color] [color=deeppink] Minä ja mies 25 v. meillä 2 kissaa. Pillerit jätetty 5/04. Kierrot 32-52...ja nyt yli 100, ei lääkitystä vielä[/color]

[color=darkorchid]vikli80[/color] [color=9BCD9B]Minä 24, mies 30, Olen 5-v tytön äitipuoli, Ensimmäisen yhteisen yritys aloitettu 7/04, Kierrot ennen pillereitä 28-72 ja pillereiden jälkeen 30-42[/color]

[color=darkorchid]haaveilija3[/color] [color=deeppink]olen 25v ja kuumeilen kolmatta. Ukko on 28v. kävin eilen lääkärissä ja tänään aloitin sitten terot. kp on tänään 76. Sain kolmen kuukauden satsit. Jospa sitten kierto tulis tasaisemmaksi tai parempi olisi jos jäisi sattuneesta syystä 9kk pois :). [/color]

[color=darkorchid]hankihippiäinen [color=9BCD9B]vähän alta 30-vee, ensimmäistä kuumeillaan, kierrot venähtivät pitkiksi (40-50) pillereiden lopetuksen jälkeen alkusyksystä. Ei lääkitystä vielä. [/color]

[color=darkorchid]Alexiana[/color] [color=deeppink]Minä 27, mies 26. Vauvahaaveita 2003 alkaen, 3/04 pillerit pois, 5/04 alkaen yritystä, 11/04 pco-havainto, vahvistus siitä 12/04, mutta lääkäri vain kehotti odottelemaan. 1/05 toiselta lääkäriltä lähete julkiselle tutkimuksiin, 4/05 eka käynti ja miehen tutkimuksia odotellaan ennen kuin alan syödä clomeja. Kierrot 2-3 kk pitkiä.[/color]

[color=darkorchid]Sonja_79[/color] [color=9BCD9B]Olemme mieheni kanssa molemmat 25-vuotiaita ja kuumeilemme pikkukakkosta (01/2005 alusta). Esikoinen syntyi 06/2004. Syksyllä minulla oli säännöllinen kierto 29-33pv, mutta nyt takana yksi 53 päivän kierto ja tällä hetkellä kp42. Suunnittelen lääkärille menoa, jos vaikka saisi Terolutit kiertoa tasaamaan.[/color]

[color=darkorchid]PIPSA1[/color] [color=deeppink]Ikää 25v, pillerit pois 7/2004, jonka jälkeen ei vuotoja 3 kk, 1 kk terot = vuoto, 3 kk ei vuotoa, taas terot, joilla vuoto ihan ok, tosi nyt jostain syystä kiertopäivänä 12 alkoi taas vuoto... Eläessäni olen " saanut" 6 normaalit kuukut 14 - 15 vuotiaana...[/color]

[color=darkorchid]mörötin-81[/color] [color=9BCD9B]Minä ja mieheni ollaan molemmat 24v. ja esikoista ollaan yritetty syyskuusta 2004 saakka. Kahden yrityskierron jälkeen kierrot muuttuneet epäsäännöllisiksi ja pitkiksi. Huhtikuussa 2005 tutkimuksissa huomattu pco-tyyppiset munasarjat, clomeista ei apua utukimukset ja hoidot jatkuvat elokuussa. [/color]

[color=darkorchid]Illuminatus[/color] [color=deeppink] on yhden lapsen äiti, nyt odottaa toista. Pitkäkiertolainen olen ollut " aina" , mutta nyt kierrot karanneet täysin käsistä. Viimeksi oli kp 41, nyt lähestytään kp 50. Myös tuhrutteluvuoto on uusi asia.[/color]

[color=darkorchid]Tulikivi[/color] [color=9BCD9B]Minä ja mies kummatkin 23 v. Yksi lapsi on ja toista yritetty pian kaksi vuotta. Ei ole käyty ainakaan vielä tutkimuksissa. Kierto 36-39 päivää.[/color]

[color=darkorchid]mimmu_78[/color] [color=deeppink]Minä ja mies 27v. Esikoinen täyttää kesällä 2v. Toista yritetty marraskuusta -04. Kierrot 25-x [/color]

[color=darkorchid]punatilhi[/color] [color=9BCD9B]76 syntynyt, noin kymmenen vuoden pillereiden (Diane Nova) syönnin lopettamisen 09/04 jälkeen ei menkkoja. Primolut 11/2004 kolmeksi kuukaudeksi. Eikä taaskaan menkkoja! Ensimmäistä yritellään![/color]

[color=darkorchid]Leppis78[/color] [color=deeppink]Minä 27 ja mies 30v. Ensimmäistä yritellään. Yritys aloitettu 06/04. Kierrot 31-42 [/color]

[color=darkorchid]tilulilu[/color] [color=9BCD9B]Eli ikä 25v. mies 31v.Nuvaringin jätin pois 03/05 jonka jälkeen seuraavakierto oli 53 päivää pitkä ja nyt tässä kierrossa mennään jo päivää 58...Ensimäistä yritellään.[/color]

[color=darkorchid]Brooke73[/color] [color=deeppink]Olen 31-vuotias ja mies yli 4-kymppinen. Ensimmäistä kuitenkin vasta aletan yrittelemään. Pillerit jätin pois joulukuussa ja kumit jätettiin vasta viime kuussa. Eka yrityskierto siis takana. Mulla on aina olleet kierrot pitkiä[/color]

[color=darkorchid]flaming[/color] [color=9BCD9B]minä 24v mies 34v tyttö 1v8kk. pco kierrot 28-56 olleet aina sellaiset. tyttö saatiin aikaan luomuna 20kk yrityksen jälkeen ja nyt yritystä luomuna takana 19kk tai heinäkuu on 19. kk. menkkoja taas odotellaan. niin joo ja kaarinasta me.[/color]

[color=darkorchid]MAYA79[/color] [color=deeppink]minä 25 v, mies 24v, ensimmäistä kuumeillaan espoossa. Pillerit lopetin 10/04, ja siit lähtein kierrot alkuun 32-35, mut nytte huidellaan kp 82!!!![/color]

[color=darkorchid]tuplis2[/color] [color=9BCD9B]Minä 30 ja mies 29v, meillä entuudestaan kaksoset 12/00 ja kolmatta yritetty reilu vuosi nyt[/color]

[color=darkorchid]kaipuu[/color] [color=deeppink]Oon 39 v, mieheni 50 v. Kierrot pitkiä ilman lääkitystä, lääkkeillä 31. Lasta toivottu 04/94 alkaen...[/color]

[color=darkorchid]krista-75[/color] [color=9BCD9B]minä 30v ja mies 35v.meillä 10v tyttö.menkat oli vuoden pois.porimolut kuuri ja lugestrone kuuri menkat oli 7pv.nyt lugestrone kuuri huomenna loppu.[/color]

[color=008B45] [size=3] Plussanneet pitkikset [/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2] Pips[/color] [color=FF6A6A] la 30.10. [/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2] Illuminatus[/color] [color=FF6A6A] la 18.12. [/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2] Mia79[/color] [color=FF6A6A] la 18.12. [/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2] vikli80[/color] [color=FF6A6A] la? [/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2] Sonja_79[/color] [color=FF6A6A] la? [/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2] Pomppis03[/color] [color=FF6A6A] la? [/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2] Alexiana[/color] [color=FF6A6A] la 20.2.[/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2] Mikaela77[/color] [color=FF6A6A] la 24.2.[/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2] mimmu_78[/color] [color=FF6A6A] la [/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2] KirPPuli[/color] [color=FF6A6A] la 28.4. [/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2] katjuska12[/color] [color=FF6A6A] la [/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2] Leppis78[/color] [color=FF6A6A] la 5.5. [/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2] suklaavohveli[/color] [color=FF6A6A] la [/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2] haaveilija3[/color] [color=FF6A6A] la [/color] [/size]

Vierailija

Hyvä että saatiin pitkiksille taas pino, Viime viikko oli kyllä maailman hiljasin!! Tulkaa nyt ihmeessä kertomaan kuulumisia!!!

Mulla viime viikko oli kyllä huono viikko, oli jonkin näkönen piinaviikko ja nyt sit la:na täti tuli täysin puun takaa. Jos jotain positiivista pitää hakea niin ei tarvittu teroja, mut silti kierron pituudeks tuli 40. Olin jotenki varma että olis tärpänny, sillä(ihanaa itsekeskeistä puhetta)mun nännit on suurentunut,varsinki toinen. Ja siis mullahan ei mitään ns.nännejä oo ollu ja oon ihan lattarinta. ja nyt kun tuun suihkusta niin oikeen pelästyn kun kuljen peilin ohi...Tosiaan nyt on kp3 ja menkat näyttäis hiipuvan tyystin. 5min sitte varasin sille mun gynelle ajan ja sain sen jo torstaiks. saa nähä mitä se tällä kertaa sanoo, ajattelin nyt yrittää keskustella clomeista ja toivon että se innostuu asiasta.

Ai niin jotain ihanaaaa: varattiin miehen kanssa 2viikon matka brasiliaan vuoden vaihteessa ja suuntaan mun vauvaenergian sinne tyystin ja ehkä olis hyväki jos siellä ei olis raskaana, ni vois syödä kaikkia herkkuja;)

LÄmmintä alkuviikkoa kaikille!!!!!

-maya-

Vierailija

terveystarkastuksessa, ja kysyin siellä voisiko näille mun pitkille kierroille tehdä jotain tai tutkia mistä johtuu. Sain gyne ajan vajaan kuukauden päähän. Jospa tämä homma nyt alkaisi minunkin osaltani etenemään!

Hankihippiäiselle onnea jälleen, kyllähän tuo nyt jo näyttää oikein hyvältä!

Mukavaa loppuviikkoa myös kaikille muille, nyt pitää kiiruhtaa töiden pariin.

Brooke (kp 5/30-53)

Vierailija

Lilli, toivottavasti lääkärit kertovat parhaat keinot teidän auttamiseksi. Mulla papakokeen jälkeen on aina tullut himan veristä/vaaleanpunertavaa vuotoa. Kuulunee asiaan..

Hankihippiäinen, joko haamu on vahvistunut? Minäkin testasin ekaks niin hailakan haamun etten uskaltanut uskoa sitä ollenkaan todeksi, mutta sit jo parin päivän päästä sain kunnon plussan ja olo oli piiiitkän aikaa niiiin uskomattoman epätodellinen:)! Onnea!

Mia, kyllä varmasti alkaa jo kohta selkä ja muutkin paikat rasittumaan, onhan sulla melkoinen kantaminen kahdessa pikkuisessa:). Ihana kuulla et sinun kaksosraskaus on sujunut niin hyvin, nyt alat jo olemaan turvallisilla viikoilla..

Minä ehkä uskallan kohta huokaista hetkeksi helpotuksesta. Tänään kuulin papusen sydänäänet. Viikko sitten niitä ei viel saatu kuuluviin, ja pelkäsin pahinta.. Vatsaa on kipuillut ja kramppaillut aika paljon ja selkääkin jomottelee ikävästi.. mut onneksi tänään sain just tietää et eka ultra on jo ensi viikolla. Sitä odotan innolla ja jännittäen..

Ihanaa aurinkoista syksyä kaikille:)

KirPPuli rv11+5

Vierailija

Kyselit teroista. Olen antanut itseni ymmärtää, että jos vuotoa ei tule pelkillä clomeilla, tällöin otetaan käyttöön myös terot. Mun lääkäri (lapsettomuuspuolen) kysyi multa aina että tuleeko vuoto pelkillä clomeilla, ja mulla tuli aina. 14vrk oviksesta alkoi aina vuoto. Eli aina näin ei käy, ja tällöin vuodot käynnistetään teroilla.

Luin täältä joskus, että jos teroja syö ennen ovista, se jotenkin " estää" sen, tai kiinnittymisen tai jonkun. Mutta moni on myös tullut raskaaksi heti aloitettuaan terot. Mun gyne ei oikein osannut sanoa juuta eikä jaata asiaan, sanoi vain, että on siinä kai jokin totuus. Että kannattaa aloittaa terot n. 3pv oviksesta. En siis tiedä mitään varmasti, tässä vain mun tietoni asiaan.

Mutta hyvä jos kokeilet ensin pelkillä clomeilla. Sitten näkee, että tuleeko vuoto niiden kanssa. Mulla ainakin tasoittui kierrot hienosti clomeilla.

ONNEA MATKAAN!! Mulla tärppäsi 5. clomikierrosta. En tosin syönyt niitä peräjälkeen, koska tehtiin tutkimuksia (verikokeita ja hssg) aina taukokierroilla, jolloin söin teroja vuodon aikaansaamiseksi.

t. Mikaela rv20+4

Vierailija

Toivottavasti se haamu sieltä vahvistuu, pidän peukkuja! Hienoa, jos Clomit toimi noin hienosti. Itsellänikin tärppi tuli silloin ekasta Clomikierrosta.

Omasta tilanteesta sen verran, että olen kauhusta kankeana. Eilen WC käynnin yhteydessä tuli vähän kirkasta verta ja ajattelin,että mulle on tullut peräpukamia, jotka vähän vuotelee. No vuotoa ei sit tullut enempää edes pyyhkiessä kunnes illalla huomasin valkovuodon seassa verisyyttä ja tajusin, että vuoto onkin siis emättimestä. Tänään aamulla edelleen rusehtavaa vuotoa. Soitin äitiysneuvolaan ja se yhdistyi terveyskeskukseen kun kaikki äitiysneuvolat on tänään kiinni koulutuksen takia. Päivystyksen sairaanhoitaja sit vaan sanos että seuraile rauhassa. Jos tulee kipuja, kuumetta tai runsaampaa vuotoa niin voin kuulemma käväistä näytillä.

Mä tiedän, että varmaan ylireagoin kun haluaisin kaikki mahdolliset ultrat ja lääkärin tarkastukset, mut oon vaan tosi peloissani, että jos jokin onkin pielessä! Pitäis lähteä töihin ja olla ajattelematta asiaa, mut vaikeeta on...Toivottavasti tihuttelu loppuu. Ensi viikolla vasta seuraava neuvola ja rakenneultra 2 viikon päästä.

Mimmu ja masuasukki rv 17+6

Vierailija

Onpa kiva, että meidän pinossa taas tapahtuu!!

Ihmettelin viikonloppuna kun kävin katselemassa keskusteluita,että missä ihmeessä on pitkisten pino? Ilmeisesti viime viikolla ei ollutkaan pinoa. Itse en osaa edes laittaa tuota listaa alkuun, enkä siksi oikein ole viitsinyt aloittaa pinoa.

Omaan napaan ei taas kuulu mitään. Lapsettomuustutkimukset ovat alkaneet, mutta nyt vasta tehdään testejä. Ovulaation pitäisi olla tässä muutaman päivän sisällä. Kai sitä täytyy vaan taas toivoa parasta, vaikka toivo onkin aika kadoksissa.

Mukavaa viikonloppua pitkiksille ja kaikille muillekin!!!

Vierailija

Gynereissulta palasin jokin aikaa sitten Clomireseptin kanssa!!!Jeee, eikä tarvinnu ees kinua:)Se määräs mulle 3 kuukauden satsin 50mgx1 päiväs kp3-7. Eli nyt vaan ootellaan et seuraavat menkat alkais(nyt vasta kp6).

Mitään seurantaultria se ei halunnu, koska annos on kuulemma noin pieni. Jatkossa jos ei tärppää ja annosta joudutaan nostamaan, ni se halus lisää verikokeita sun muuta seurantaa. Mut nyt eletään tää 3kk ja sit meen taas sinne.

Se teki mulle taas ultran(ilmaseks!!)ja kun en tajunnu ekalla kerralla kysyä mun rakkuloiden määrää, ni jotain 8/puoli näyttäis olevan. Luulin et olis ollu enemmän.

Sitte ku pääsin oikeen puhevauhtiin ja kyselyyn(kiitos teijän!!!), niin kysyin teroista tai lähinnä clomien ja terojen syömisestä samassa kierrossa. Ni eikös se sanonu, et siitä ollaan tulossa pois, koska kuulemma ilman teroja raskautuminen käy paremmin ja terot ei olis hyväks.eli pelkkiä clomeja. En kyllä ymmärrä, mut en viittiny ruveta väittelee sen kanssa.

Mitäs te clomien syöjät, ootteko tikutellu ovista?? Ite en oo koskaan, mutta suositteletteko?ja mitäs sivuoireita niistä tuli??ei kyllä tarvi luetella, voin ettiä vanhoista ketjuista.

Että sellasta sepostusta tällä kertaa, hyvällä mielellä taas hetken!

-maya-

Vierailija

Juu, mukavaa kun pino on taas eka sivulla, jospa viime viikkoisen siestan vetämisen jälkeen pitkikset olisi taas ahkerampia pinoutujia. Kävin kyllä muutaman kerran kurkkimassa, enkä itsekään jaksanut uutta pinoa meille aloittaa kun ei ollut oikein mitään kerrottavaa.

Käyhän Maya sitten kertomassa gynekyylumiset torstaina.

Arvatkaapa mitä?! Minä testasin tänään ensimmäisen clomikierron päätteeksi selvän haamun. Olo on hölmistynyt, tuntuu kuin olisin nähnyt unta. En kiljunut enkä hyppinyt, vaan tuijotin suu auki toista viivaa. Acon 10 oli testitikku. Oireita ei ole, paitsi lämmöt on aika selvästi koholla, ja jonkinlaisia menkkatuntemuksia on koko ajan...toivottavasti se ei ole huono merkki. Jotenkin tuntuu että miten minulla voi kerrankin käydä näin hyvä tuuri...! Nyt toivon vain että vastoinkäymisiä ei tulisi! Vuosi yritystä tuli siis juuri täyteen ja pco on, ja tämä siis eka clomikierto (50mg x1). Nyt kai lopettelen metut saman tien?? Miten muut ovat tehneet? Jostakin olen lukenut että voisi olla hyötyä jatkaa metuja pidempään, mutta oliko niin että asiaa ei ole vielä tutkittu tarpeeksi.

Viesti (taas!) aika omanapapainotteinen, mutta juuri nyt ei oikein muunlaiseen suoritukseen pysty :) Tämmöisiin tunnelmiin päätämme täältä, kuulemiin!

Vierailija

Eli tervehdys vaan kaikille. Onnea hankihippiäiselle ja muillekin, jos joku on sattunut plussaamaan.

Omat uutiset on lyhyesti kerrottu, raskaana en ole, 10kk yritystä takana.

Eipä tässä muuta. Ehkä joulu-tammikuussa lähdemme hoitoihin. En koe erityistä kiirettä asian suhteen. Katsotaan alkuun perustutkimukset, jos näyttää heti löytyvän isompaa vikaa aion ilmoittautua adoptiojonoon. Lapsi meille tulee, tavalla tai toisella. Välillä on huonoja hetkiä, pääsääntöisesti kuitenkin hyviä. Vauvapalstoja en ole jaksanut seurata, sattuneesta syystä. En vaan halua verrata itseäni muihin enkä halua katkeroitua tms. Koska aina on olemassa niitä, joilla on asiat paremmin ja niitä joilla on huonommin. Kaiken kaikkiaan elämä on ihan mukavaa ja ehkä silläkin on vaan tarkoituksensa, että nyytti ei ole vielä ilmoittanut itsestään. Välillä on kyllä ollut raskaskin olo, milloin on meidän aikamme?

Syksyisin terveisin.. :)

Vierailija

Onnea haamusta!! Mikä kp sulla on? Mä testasin kanssa samalla testillä haamun. Ultran mukaan rv oli silloin 3+5 tai 3+6 en just muista mikä viikonpäivä tein testin. Siitä se haamu vahvistui selväksi plussaksi viikon sisällä. Kannattaa testata sillä samalla merkillä, niin on vertailupohjaa haamun tummenemiselle. Hih, varmasti on pöllämystynyt olo, kun ekasta clomikierrosta onnistaakin :) Pidähän meidät ajantasalla!

Me käytiin tänään rakenneultrassa. Kaikki oli kunnossa. Saatiin mukaan kuva, jossa näkyy vauvan kasvot ja vilkuttava käsi :) Ultraaja sihtasi kovasti jalkoväliin, mutta vauva piti tiukasti jalat yhdessä. Sen verran mitä raotti jalkoja, ei siellä kyllä mitään näkynyt. Hih, tahtoo näemmä pitää asian salaisuutena ;) Mutta ekaa kertaa tuli sellainen olo, että voidaanhan me tosiaan saada toinen tyttökin! On ollut NIIN vahva poikaolo läpi raskauden. Kumpi vain on kyllä sydämellisesti tervetullut.

Tulehan Maya tosiaan kertomaan gynekuulumiset!

Pidetään toisemme ajan tasalla!

t. Mikaela rv20+0

Vierailija

Onpas meidän pinossa oltu aktiivisia! Pahoittelut Kristiin@. Positiivista kuitenkin on että sulla clomit toimii ja tuottaa mahtavan kokosia follikkeleita, eli ihan varmaan tärppikin on vielä luvassa.

No siitä viivan vahvistumisesta.. Eli ekan testinhän tein kp 24, eli 10-11pv oviksesta. Ja silloin oli se haamu, kuitenkin selvästi näkyvä violetti viiva. Sitten tilasin lisää aconeita kun tuo oli viimeinen, ja testasin tänään uudelleen(kp 27), ja kyllä se viiva selvästi tummunut on, mutta ei vielä yhtä tumma kuin kontrolliviiva. Uskon että ihan kelpo viiva kp:n nähden. Testaan vielä viikonloppuna että joko olis yhtä tumma kuin kontrolliviiva. Pakko kai tähän on pikku hiljaa alkaa uskoa...:)

Pakko jatkaa töitä, ajattelin vaan pikaisesti tulla kertomaan, kun niin moni oli kysellyt viivan vahvistumisesta. Hauskaa kun porukka elää niin toistensa vaiheissa mukana!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat