Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***Maanantaihin kesäkertut! ***

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

En ainakaan nähnyt, että kukaan olisi aloittanut uutta pinoa meille kertuille...

Kommentit (7)

Vierailija

Jännät paikat täällä meneillään kaikilla :) omaa napaa sen verran että 30/28 ois kp tänään, eikä menkkoja kuulu, sunnuntaina testasin hätäsenä ja ehkäpä apteekin testissä joku tosisuperhaalee viivanpaikka näkyi. Loppuviikkoon koitan sinnitellä ennen uutta testiä, joskos sitten viiva näkyis paremmin! Mitään oireita ei ole: viikonloppuna iltasella oli ällötysolo, mutta sitäkään en tänään pongannut enää. rinnat tuntuu ihan normaaleille...

laskin muuten toivotun la väärin tuonne oikee ois kai 18.6 mutta väliäkö tuolla niin suuresti ois, jotain sinnepäin kuitenkin jos raskaus varmistuu!!

Miille halitukset: varmasti se vauva teillekin tulee. Uskon kyllä sun epätoivon,mutta maltahan rauhassa odottaa :) turhaa etukäteen panikoida... vaikka turhaa noin on sanoa, samaa paniikkia täälläkin podetaan ja vasta ekaa yrityskiertoa mennään!!! ((halit))

Onnea kaikille plussanneille!! Toivottavasti iso joukko päätyy odotuspuolelle!!!

Vierailija

[color=00F5FF]Viikonloppu vihdoin ohi.. Meillä oli kyläilemässä viikonloppuna miehen serkku puolisoineen ja niiden kahden kuukauden ikäinen pikku prinsessa. Kyllä oli niin ihanan pikkuinen. Kai mulla tuo vauvakuume aika korkealla on , kun nenä alkoi heti vuotamaan kun otin neidin syliini. Tulevana lauantaina pitäisi meidän mennä samaisen pikku prinsessan ristiäisiin, saas nähdä mikä nimeksi tulee..

(.) täällä menossa kp 22/32-36 ja ovis maisia tuntemuksia ollut perjantaista lähtien, ainoa ero edellisten kiertojen nippailuihin, et nyt tuntuu nippailua myös kohdun seutuvilla!!? Olipa hienosti kerrottu..

Mut en vielä ala liikaa intoilla, yritän ainakin olla rauhallinen.

Meillä kyllä eskarilainen ilmoitti viikonloppuna vieraille, et tahtoisi pikkuveljen. Ei olla kylläkään kenellekään kerottu vauvahaaveista, ei edes lapsille. Mutta oli mukava kuulla ettei ainakaan vanhemmalla lapsella ole mitään vastaan, jos pikkusisar joskus tulisi..

Aurinkoista päivää kaikille ja ++tällekin viikolle!

Vierailija

Se olisi sitten kp29/n.28. Tädille määrätty lähestymiskielto on toistaiseksi tehonnut. Rinnat on jo niin kipeät, että huhheijaa. Ihan eri lukemissa, kuin viime kierron valeraskaudessa. Pienet töyssytkin pyöräillessä tuntui kipeältä rinnoissa. Tänään olisi vielä jumppa, saa nähdä, mitä siitäkin tulee. Jos en mä nyt ihan pöhköjä puhu, niin mielestäni nännien päät ovat hieman tummentuneet. Tänään aamuyöllä oli taas kohdussa reippaasti tuntemuksia, nyt on taas " lepovaihe" .

Toivottavasti Olavi saat pian selvyyden kummaan kiertoosi. Ruusupuskat vielä plussanneille ja plussaonnea meille ja muille jännääjille.

Vierailija

Tai ei se kai enää mikään huomen ole... =)

Me oltiin eilen kummitytön 1-vuotissynttäreillä, kun kotiuduttiin niin mä olin ihan masentunu kun jotenkin tuntu että me ei saada vauvaa ikinä. Sinänsä todella typerää vaipua moiseen epätoivoon, kun yritystä on takana vasta muutama viikko...... mut minkäs sitä tunteilleen mahtaa.

Meillä kyllä yritystä hiukan vaikeuttaa mun epäsäännöllinen kierto, siks pelkäänkin ettei tästä tuu ikinä mitään. En oo ikinä bongannu ovista, joten sitä sitten vaan yritetään laskeskella viikon tarkkuudella koska se on. =) SIt pitää pitkä aika touhuta suht taajaan, että jos sattuis osuu just siihen oviksen aikaan. Pöh.Mikä ihmeeen alakulo päivä mulla mahtaa olla, taidan lähteä pois ennenku menee ihan karmeeks valitukseks. Jotenkin vaan oon ihan varma, et se ovis oli jo, kun meillä oli kaks päivää ettei voitu touhuta. Mun tuurilla se oli just sillon, mä oon valmiiks ihan varma että täti tulee sieltä parin viikon päästä. Eipä sitten ehkä oo ihan niin iso pettymys, kun on henkisesti vaurautunut...

Vierailija

Mä oon nyt jotenkin ihan ihmeissäni tästä mun kierrosta. Siis yritystä ei oo mitenkaan aktiivisesti ollut, ehei... Joten jos oisin raskaana, niin viime kertaisestakin mahdollisesta hedelmöittymiskerrasta olis jo 3vkoa. Joten kaipa se testeissä näkyisi...

Kp 35/20-45

Jos viimeisimmästä puuhailukerrasta oliskin tärpännyt, niin siitä 10pvän kuluttua oli tosi kovat alavatsakivut ja hirveästi valkovuota. (Vuoto alkoi jo kolme päivää ennen kipuja.) Eli olisko ollut sitten ovis tai elättelin pitkään toiveita, että olis ollut kiinnittymiskipua. Siitäkin on nyt ens torstaina kaks viikkoa. Eli aivan varmasti ois jo pregent/acon näyttänyt vahvaa viivaa...?! Eikö?!

Aconillahan sain siihen viivan paikan tai hailakan haamun, ihan kuin vähän värillinenkin. Tämä siis viime torstaina jolloin oviksesta/kiinnittymisestä oli viikko. Mut pregentillä ei ainakaan tänään tullut vahvistusta asiaan, enkä raaski enää tän asian takia tilata aconejakaan.

Oireita silti on. Rinnat on viime torstaista asti ollut kipeähköt, tällaista ei normaalisti oo. Haju- makuaistit ihan ihmeen herkkinä ja alavatsassa tuntuu jotain, mut en osaa kuvailla tarkemmin. Tänään on ollut taas aika rankastikin tuntumaa alavatsalla. Mut menkkoja ei näy, eikä plussaa...

Että tällaista omassa navassa... :) Eihän tässä muuten kauheesti mitään, mut tylssä odottaa ei mitään, kun ei tiedä edes koska menkkojakaan ois tulossa, enkä pääse edes uuteen yritykseen...

Onkos kukaan tänään testaillu? :) Toivottavasti uusi viikko tuo paljon plussia! Sääkin on niin kurja, että olis kiva lukea edes muiden plussista! :)

Vierailija

voipi olla että oli varhainen km. Mustakin tuntuu, että tämä kierto vois olla sellainen. Siis kun mulla on niitä haamuja/viivan paikkoja ties mitä... Mut ne ei ota vahvistuakseen. Oiritakin on ja tota limaa en ainakaan kuvittele! (Ikävä tosiasia...)

Vierailija

Täällä kp 18/24-25. Ja tosiaan edelleen vaan jatkuu ovis-tuntuilu, nyt jo seitsemättä päivää?! Limoja piisaa ja munasarjakipuja, hermot menee.

Jos en olis tehnyt viime kierron jälkeen raskaustestiä voisin jopa ajatella olevani raskaana, siis jo viime kierrosta. Mulla oli silloin ihan selkeät raskausoireet jotka sitten loppuivat kaksi päivää sen jälkeen kun mulla alkoi jättimenkat silloin. Olenpa vaan ajatellut että mahtoikohan se olla varhainen km silloin? Ja tosiaan nyt tämä kierto on ollut ihan outo. Normaalistikin kyllä tunnen oviskivut mutta ne menee ohi 1-2 päivässä ja nyt tämä vaan jatkuu jatkumistaan.

No, viikko olis vielä siihen kun menkat pitäisi sitten alkaa. Yritystä on kyllä ollut tässä kierrossa tasaisesti joka toinen päivä, joten ei kylläkään yrityksen puutetta pitäisi olla jos ei onnistu tärppi.

t. mariadee

Uusimmat

Suosituimmat