Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä voi tilata tällaisen ristiäislahjan?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Kerran joku kertoi täällä tilanneensa jostain taulunkehyksen, jossa mukana kipsivaluaineet, josta voi valaa vauvan jalan tai käden jäljen ja tehdä siitä taulun. Olisi ihana ristiäislahjaidea, mutta olen unohtanut osoitteen josta sen voi tilata. Muistaisko joku?

Kommentit (5)

Vierailija

johon voi toiselle puolelle laittaa valokuvan ja toiselle sen kipsin. ja itekkin ostin kummitytölle aikanaan tälläisen. Itse ostin sen kulta-koruliikkeestä, ja siellä makso 30 e

Vierailija

Mutta luulen tietäväni mitä tarkoitat ja itse näin niitä ainakin Stockmannilla myynnissä. Eli paketti sisälsi kehykset, joissa oli koristeena punainen tai sininen nauha kehyksen ympärillä ja kaikki muu tarvittava massa taulun tekemiseen. Hinta oli muistaakseni jotain 50e!

Vierailija

eli www.bebes.fi, sieltä verkkokauppa -> lahjat ja sieltä löytyy tällainen: Hannas Omat jäljet -taulu (47 ¿)

" Pienen jalkapohjan tai kämmenen jälki on mukava muisto. Sen arvo vain kasvaa vuosien ja koon karttuessa. Tallenna vastasyntyneen kädenjälki tai pienokaisen ensiaskel-päivä. Pakkauksessa kaikki tarvikkeet, sekä yksityiskohtaiset ohjeet kipsin valmistukseen. Kipsin valmistus on helppoa ja kestää noin 10-20 minuuttia. Paketissa valmistusohjeet."

Uusimmat

Suosituimmat