Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vauva 3viikkoa, ei kai maidontulo jo lopu?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Eli nyt rakkaat ihmiset apuja kaipailisin! Vauva siis tosiaankin 3viikkoa. Sairaalassa maito nousi nopsaan eikä siis lisämaitoa tarvinnut antaa lainkaan.Sain rintatulehduksen kun vauva oli hieman alle 2 viikkoa ja antibiootti kuurin siis sain. Koko ajan olen imettänyt normaalisti ja olen kuvitellut, että maitoa tulee hyvin! Nyt kuitenkin 4 päivää sitten alkoi vauva vääntelehtimään ja ähisemään, ei nuku kunnolla, syö n. 2 tunnin välein entisen 4 tunnin sijaan... Ensin ajattelin sen johtuvan D-vitamiinista ja siirryinkin antamaan Jekovittia DeVitalin sijaan. Sekään ei kuitenkaan auttanut! Tänään aamulla sitten ajattelin, et kokeilenpa korviketta, jos auttais... Tyttö söi kohinalla ison satsin (vaikka olin just imettänyt) ja nukahti! Ja nyt siis nukkunut jo pitkän tovin ilman ähinöitä ja vehtaamista!

Voiko olla niin et maitoa tuleekin jo vähemmän? Ja mitä pitäis tehdä, että maitoa alkais taas tulemaan enemmän?

Olisin oikein kiitollinen jos joku viitsis ottaa kantaa!

-Alpukka ja Pinsku

Kommentit (1)

Vierailija

ensimmäinen tiheän imun kausi. Eli vauva tilaa lisää maitoa ja siksi imee useammin ja enemmän. Kestää yleensä vajaan viikon.

Uusimmat

Suosituimmat