Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kiva kiitos posti :)

Vierailija

Minulle oli tullut perjantaina postin mukana lappu jossa luki " sinulle on saapunut maxi kirje,nouda se postista"

No lähdin aamulla lasten kanssa kauppaan ruokaostoksille ja ajattelin ottaa sen kirjeeni postista sitten kotiin päin mennessä.

Olipas tosi MAXI KIRJE: äitiyspakkaus! :)

Siinä mä sitten roudasin kahta tenavaa,kauppakasseja ja sitä kirjettäni..jos oisin tuon tiennyt niin ois mies saanut paketin töistä tullessa napata mukaansa

Kommentit (7)

Vierailija

siinä pakettia ootellaan ja soitellaan millonka tulee ja täti sanoo on lähetetty ja tullut jo takaskin kun ei olla noudettu postista pakettia.

p.s.et olisi ottanut sitä maxi-kirjettä mukaan vaan hakenut myöhemmin

Vierailija

Minun piti noutaa paketti ja oletin sen olevan aivan älytön. Otin jopa kaverini mukaan jos en jaksa yksin kantaa. No tavallisen taimen kokoisiahan ne oli ja mahtui yhteen pikkulaatikkoon. Oli vähän hölmö olo.

No eipä olis kauheasti naurattanut sinun tilanteessasi ponnistella maxi kirjeen kanssa.

Vierailija

Olis pitäny tajuta kattoo lähettäjä, reima vai mikä nyt onkaan. ja siinä lapussa luki ainakin mulla että ÄITIYSPAKKAUS. jos on ollut joku uusi työntekijä? Mun mielestä ne kirjoittaa ne siellä reimalla jo ne laput koneella...ihme juttu.

Vierailija

Silloin pakettien hyllyttäjän olisi pitänyt kirjoittaa varakortti, maxikirjekortit ovat vain jakajilla, ja paketit eivät tule jakeluun vaan menevät yleensä suoraan konttoriin. Ovat kaksi täysin eri yksikköä. En kyllä keksi muuta kuin että joku uusi tyyppi postitoimistossanne on saanut maksikirjelappuja käsiinsä vahingossa. Harmillinen juttu.

Uusimmat

Suosituimmat