Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~*~*~*JOULUKSI KUNTOON VKO 41*~*~*~

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Kommentit (12)

Vierailija

Aloitin siis viikko sitten alusta laihduttamisen, ja menin painonvartijoihin. Alkupaino oli 77,1 ja nyt 74,9, voi että lisää motivaatiota noin iso pudotus, olkoonkin nestettä suurin osa ;) Ja sitten olen myös käynyt sauvakävelyllä pari kertaa viikossa, hölkällä kerran viikossa ja kuntonyrkkeilyssä kerran viikossa. Laskeskelin, että puolen kilonkin viikkovauhdilla pääsen jouluksi tavoitteeseeni, tosin välillä kyllä varmasti tulee plussaviikkojakin. No, suon kuitenkin itselleni - suokaa tekin minulle - tämä hetkellinen hehkutus.... =)

Vierailija

Osaan olla vain iloinen, että parin kuukaudne uurastuksella paino on sentään alle 70... Niin nihkeää - minullakin vähän tuo hanskat tiskiin -fiilis: jätän kertomatta kuulumiseni -tyyliin...

Pitäisiköhän ajatella aloittavansa uuden " kuurin" , niin saisi uudella aloituksella kilon pois ;)

Vierailija

Mullakin viime viikolla menkat, vetämätön olo flunssa, mummulavierailuja, mutta ehkä eniten vaikutti se, että ei vaan napannut tuo ruoan pihtaus...

Tämä viikko on alkanut ihan hyvin, joten toivon mukaan ensi maanantaina olisi taas miinusta.

Hauska kuulla, että muillakin on sellaisia " en edes viitsi ilmoittaa painoaan" -ajatuksia... Jospa vaan oltaisiin sitkeitä ja ilmoiteltaisiin ;-)

Vierailija

sanoo juuri korvapuustin jälkiruuaksi popsinut.. :)

Mutta viime maanantaista on painoa hävinnyt -800g. Eli mitat nyt 163cm ja 61kg.

Vatsamakkara on pienentynyt, mutta osin pudotus johtuu myös imettämisen lopettelusta, jota on jatkunut nyt kohta 3vk. Nyt rinnat alkavat näyttää " normaaleilta" eikä maito enää pakkaudu.

Olen jaksanut käydä kävelylenkilllä joka päivä 1-2 kertaa 1h ajan. Nyt kunto on jo ihan eri luokkaa kuin alkukesästä, jolloin aloitin kävelylenkit.

Lohduksi muille, joilla on alle vuoden ikäisiä valvottajia kotona. Minulla painonpudotus tuntuu onnistuvan vasta, kun saan nukkua kokonaisia unia. (Meillä vasta nyt, kun lapsi on 11kk!) Luin juuri Hesarista, oliko n. viikko sitten, että rasva palaa hitaammin jos joutuu valvomaan paljon. Valvominen aiheuttaa myös tarvetta syödä enemmän. Elimistö kompensoi unta ruualla.

Tsemppiä kaikille!

Vierailija

+-0 näyttää vaaka. En kyllä tiedä miten tässä mennään eteenpäin. Pitäis jostain löytää kadonnut motivaatio. Tiedän kyllä että pitäisi liikkua ja tarkkailla syömisiä mutta ei millään saa itsestä irti.

Kertokaa vinkkejä mitä voisi tehdä.

Vierailija

Täälläkään ei viime viikkoon muutosta eli paino yhä 65,3kg. Nyt kyllä pitäisi saada tehtyä asialle jotain...tähän asti olen usein aikaisemminkin päässyt, mutta tuohon maagiseen 65 kilon kohdalle olen lopettanut.

Nyt kyllä en anna periksi...ensi viikolla nähdään =)

Vierailija

seki parempi ku ei mitään. Nyt näyttää tasan 80, eli -300g. Viikko sitten alkoi ekat menkat sitten vuoteen (synnytin siis kesäkuun lopussa) ja sen kyllä näki viikossa...makeaa mahan täydeltä. Ei ihme kyllä tullu lisää. Mä en taida ihan tavotteeseeni päästä että jouluksi -7kg, mutta kunhan pääsen edes hyvään alkuun ni katse on ensi kesässä...siellä haluan kukoistaa ja olla taas hyvässä kunnossa :) lenkillä käyn, ku sais viel ton makean vain kertaan viikossa ni sit olis kaikki taas hyvin. Tänään olen pysynyt hollilla joten jospa se taas alkais..tsemppiä tarvii vaan ihan hirveesti. Mut mä päätin et en lopeta vaikka kuin välillä mentäis takapakkia...!!!! Niin se vaan on...hirveesti tsemppiä kaikille jotka vielä kulkee pinossa mukana, hyvä että edes muutama on viel täällä tsemppaamassa toisiaan!!!

Vierailija

Täällä +-0. (69,8 kg) Voi elämän kevät kun on nihkeetä!!

Motivaatio todella kadoksissa ja tekis mieli heittää hanskat tiskiin... :(

Toivottavasti muilla on menny paremmin!!

Vierailija

Viime viikkohan oli mulla plussa viikko, mut yt sain taas tsempattua! Jos en pysy pisteissä ei paino laske, eli pisteitä on pakko laskea jos meineen laihtua. Sain taas uutta tsemppiä kun paino taas lähti laskuun.

Vierailija

Tässä muutama viikko onkin mennyt sairastaessa ja reissussa, enkä ole käynyt vaaalla saatikka täällä ilmottautumassa. Lisäksi mies toi laivalta kasan karkkia, vaikka kielsin ja itsekuri on ollut täysin kateissa, joten suklaata ja salmiakkia on tullut puputettua ihan liikaa ja siihen päälle sitten litrakaupalla mehuja, että flunssa katoaisi. Niinpä vaaka näyttää nyt sitten taas n. 73 kg... eli muutamassa viikossa tuli hikiseen lähteneet pari kiloa takas.

Nyt sitten taas tiukka linja takasin päälle.

Helmerinna

Vierailija

Onneksi tuli miinusviikko. Ehti jo epätoivo iskeä.

Viime viikko meni urheillessa: 2xpunttisali, 3 lenkkiä ja 1 tunnin vatsa-selkäjumppa kotona.

Yritän vaan itselleni sanoa, että läski muuttuu lihakseksi - sen takia ei paino tipu. Kyllä lihakset alkavat jo löytyäkin.

Meillä on tehty hampaita taas koko viikonloppu ja nyt on sitten nuha pikkumiehellä ja mullakin, että kattoo vaan kuinka tällä viikolla urheillaan.

Tsemppiä kaikille!

Uusimmat

Suosituimmat