Karpit: mitä vikaa ruokavaliossani?

Vierailija

Syön mielestäni monipuolisesti, liikun ja käyn töissä. Minulla on perhe. Voin mielestäni hyvin, olen virkeä, jaksavainen ja iloinen. Nukun hyvin ja jaksan liikkua. Koen kaikin puolin, että elämässäni on asiat hyvin ja että vointini on hyvä. Olen 168cm pitkä ja painan 53kg, vaatekokoni on 36.

Päivittäinen ruokavalioni on kutakuinkin tällainen (eilinen ruokavalio):

-aamulla ruisleipää 2 viipaletta, 17% juustoa päälle, porkkanaa, kukkakaalia, banaani, maitoa

- lounaalla 2 keitettyä kananmunaa, 3 viipaletta ruisleipää margariinilla, kaurapuuroa ja maitoa

- välipalalla omena ja porkkana

- päivällisellä 2 perunaa, sianlihaa, porkkanalaatikkoa, kukkakaalia, maitoa

- illalla vohvelia, niiden kanssa kermavaahtoa+hilloa ja sipsejä

Miksi minun pitäisi alkaa karppaamaan? Tykkään ruisleivästä ja puurosta ja syön niintä tosi usein.

Kommentit (8)

Vierailija

ajan ajatuksiaan ja sanoo, että minunkin pitäisi alkaa karppaamaan. On koko ajan järjestelemässä ruokavaliotani. En tosin ymmärrä, että miksi....pitäisi varmaan kysyä suoraan häneltä :)

ap

Vierailija

Minä esimerkiksi en voi syödä aamulla kaurapuuroa, tulen siitä oikeasti huonovointiseksi. Mutta en kyllä nyt karppaakaan, kun en jaksa tehdä ruokaa... Karppaus on ahkerien ihmisten hommaa.

Mutta sinulle siis jos sopii tuollainen ruokavalio niin pysy siinä. Jokainen itse tietää parhaiten.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Päivittäinen ruokavalioni on kutakuinkin tällainen (eilinen ruokavalio):

-aamulla ruisleipää 2 viipaletta, 17% juustoa päälle, porkkanaa, kukkakaalia, banaani, maitoa

- lounaalla 2 keitettyä kananmunaa, 3 viipaletta ruisleipää margariinilla, kaurapuuroa ja maitoa

- välipalalla omena ja porkkana

- päivällisellä 2 perunaa, sianlihaa, porkkanalaatikkoa, kukkakaalia, maitoa

- illalla vohvelia, niiden kanssa kermavaahtoa+hilloa ja sipsejä

Miksi minun pitäisi alkaa karppaamaan? Tykkään ruisleivästä ja puurosta ja syön niintä tosi usein.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat