Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

* * *~ TP:t viikko 41 ~* * *

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

[color=hotpink][size=5] ♥[/size][/color] [color=orchid][size=3][b] Plussanneet TP:t

[color=orchid][size=3][/b] eli tämä pino on tarkoitettu meille kaikille, jotka tahdoimme pikukakkosen ja nyt haaveemme on toteutumassa!

[color=plum][size=2][I] Kaikki halukkaat pistäkää tietojanne niin voidaan tehdä lista meistä!

[color=darkviolet][size=5] ♥[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♠[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♥[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♠[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♥[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♠[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♥[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♠[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♥[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♠[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♥[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♠[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♥[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♠[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♥[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♠[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♥[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♠[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♥[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♠[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♥[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♠[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♥[/size][/color]

[color=green][size=1]Babyred~ 32v, mies 38v, tyttö 04/02, LA 1.12., LKS

Bojo~ poika 03/03, LA 17.12.

[color=dodgerblue]BOOri5~ 29v, mies 30v, poika 02/04, LA 12.12., SatKS

[color=green]Catey84~ esikoinen 6,5kk, LA 28.11.

dasse-78~ poika 10kk, LA 16.6., PHKS

Dotty-73~ 31v., mies 31v, poika 05/02, LA 16.12.(?)

grontti~ vm-82, mies vm-77, tyttö 04/03, LA 3.11 ,OYS[/color]

hamu~ 33v, mies 33v, esikoinen 02/02, LA ??.7.,

[color=green]Hanes81~ 23v., mies 23v., tyttö 08/04, LA 30.11., TAYS

[color=deeppink2]Helmihippunen~ vm-83, mies vm-80, poika 02/04, LA 21.11, PHKS

[color=green]hopoliini~ 28v., mies 28v., esikoinen 12/02, LA 7.11., Kättäri

iida4~ 31v, mies 31v, tyttö 06/03, LA 13.10., NKL

iiva~ 33v., tyttö pian 2v., LA 22.11.

Inkivinki~ LA 10.9., K-PKS

[color=dodgerblue]Jeela~ 32v., mies 37v., poika 01/04, LA 27.11., Kättäri

[color=deeppink2]Joeela~ 32v., mies 32v., esikoinen 07/02, LA 20.11., Kättäri

[color=green]Kölli~ tyttö 12/03, LA 18.1., KSKS

Lokaäiti-05~ 27v, tyttö 1v7kk, LA 12.10.

maire73~ vm73, mies vm71, poika 02/04, LA ??.9., K-SKS

Mangusti~ 31v, mies 36v, poika 07/03, LA 30.11., KSK-S

matami28~ 30v, mies 35v, esikoinen 02/04, LA 2.2.

[color=deeppink2]matten~ poika 1,5v, LA 8.2.

[color=green]Mellamaari~ 32v, mies 32v, poika 06/03, LA 13.12.,

Miina ~vm ¿77, mies ¿77, tyttö 05/04, LA 25.01 PS

Minsku.S.~ 25v, mies 26v, poika 05/04, LA 22.11., K-HKS

Muffinsi~ 28v., mies 28v., poika 09/03, LA 25.11., PHKS

Nande~ vm-84, mies vm-79, poika 03/01, LA 21.1.

[color=deeppink2]Nemesis278~ 22v, mies 23v, poika pian 5v., LA 7.9.

[color=green]Nimba~ 32v, mies 33v, esikko 02/04, LA 7.11., Jorvi

[color=deeppink2]Nompparelli~ vm-76, mies vm-72, poika 12/02, LA 2.12., KYS

[color=green]Oksaska~ vm81, mies vm81, tyttö 11/03, LA 17.12. KSKS

pikku.myy~ vm-80, mies vm-76, esikoinen ??/00, LA 16.1., KOKS

[color=deeppink2]Puhinanalle~ 25v, mies 27v, poika 03/04, LA 20.9., KYS

[color=green]Pupu:Tupuna~ 28v, mies 26v, poika 06/04, LA 26.11.(?), Jorvi

Pörrimöykky~ 30v, mies 29v, tyttö 03/04, LA 14.12., TAYS

rölli-peikko~ 25v, mies 26v, tyttö 09/03, LA 31.12., TAYS

_Sajja_~ poika 8kk,

sannielias~ 28v, mies 34v, tyttö 1v, LA 13.3., Jorvi

skorpion~ vm-81, mies vm-76, poika 04/03, LA 8.11., KOS

[color=deeppink2]SKM~ 33v, mies 34v, poika 03/03, LA 29.11.(?), TAYS

[color=green]Sonnette~ 31v, mies 35v., poika 03/03, LA 11.12. KOKS

Suffeli~ 29v, mies 36v, poika 04/04, LA 17.1., TAYS

Tillinäiti~ vm -77, mies vm-77, tyttö 08/04, LA 14.3.

Tilpehööri~ LA marras-joulukuun vaihde

[color=dodgerblue]-tintti- ~ vm ¿77, mies ¿77, poika 09/03 LA 14.2 TYKS

[color=green]Tirris_05~ 28v., esikoinen 1v3kk, LA 8.11., TYKS

Tuuliina~ 20v, mies 22v, LA 14.2., KOKS

Tuutikki06~ esikoinen reilu 1v, LA 23.2.

[color=deeppink2]Vanttuli~ vm-78, mies vm-77, poika 11/03, LA 18.11. ,TAYS

[color=green]varis71~ lapsi 5v. LA ?.11.

vesipisara ~vm-75, mies vm-75, tytär 06/03, LA 26.11., NKL

[color=dodgerblue]viivi_ ~ 24v, mies 25v, tyttö 05/02, LA 13.11. , Kät

[color=green]vitanova~ 31v, mies 33v, esikoinen 02/04, LA 29.12., VKS[/color]

Zinde~ lapsi 1,5v., LA 18.11., K-P KS

Zoy@~ 23v, poika 07/04, LA 8.12., KOKS

[color=deeppink2]äitiliini29~ 29v., mies 37v., tyttö 08/01, LA 2.12., SeKS[/color]

[color=plum][size=2]Eli punaisella olevat odottavat tyttöä, joko ultran tai omien tuntemuksiensa mukaan ja sinisellä olevat poikaa. Muut ovat vielä neutraaleja. Ilmoitathan myös oman veikkauksesi/tietosi siitä kumpaako sukupuolta odotat, vai onko tuntemuksesi vielä neutri!!!

[/color]

[/quote]

[color=pink][size=4] ♥[/size][/color] [color=deeppink][size=3] ♥[/size][/color] [color=pink][size=4] ♥[/size][/color] [color=deeppink][size=3] ♥[/size][/color] [color=pink][size=4] ♥[/size][/color] [color=deeppink][size=3] ♥[/size][/color] [color=pink][size=4] ♥[/size][/color] [color=deeppink][size=3] ♥[/size][/color] [color=pink][size=4] ♥[/size][/color] [color=deeppink][size=3] ♥[/size][/color] [color=pink][size=4] ♥[/size][/color] [color=deeppink][size=3] ♥[/size][/color] [color=pink][size=4] ♥[/size][/color] [color=deeppink][size=3] ♥[/size][/color] [color=pink][size=4] ♥[/size][/color] [color=deeppink][size=3] ♥[/size][/color] [color=pink][size=4] ♥[/size][/color] [color=deeppink][size=3] ♥[/size][/color] [color=pink][size=4] ♥[/size][/color] [color=deeppink][size=3] ♥[/size][/color] [color=pink][size=4] ♥[/size][/color] [color=deeppink][size=3] ♥[/size][/color] [color=pink][size=4] ♥[/size][/color] [color=deeppink][size=3] ♥[/size][/color] [color=pink][size=4] ♥[/size][/color] [color=deeppink][size=3] ♥[/size][/color] [color=pink][size=4] ♥[/size][/color]

[color=orchid][size=2][/b]PLUSSANNEET TP:T:

[color=deeppink2]Tyttö:[/color][size=1]

[color=dodgerblue][size=2]Poika:[/color][size=1] hamu 1.7.2005, rv39+4; 3,5kg 52,5cm

[/color]

[/quote]

[color=pink][size=4] ♥[/size][/color] [color=deeppink][size=3] ♥[/size][/color] [color=pink][size=4] ♥[/size][/color] [color=deeppink][size=3] ♥[/size][/color] [color=pink][size=4] ♥[/size][/color] [color=deeppink][size=3] ♥[/size][/color] [color=pink][size=4] ♥[/size][/color] [color=deeppink][size=3] ♥[/size][/color] [color=pink][size=4] ♥[/size][/color] [color=deeppink][size=3] ♥[/size][/color] [color=pink][size=4] ♥[/size][/color] [color=deeppink][size=3] ♥[/size][/color] [color=pink][size=4] ♥[/size][/color] [color=deeppink][size=3] ♥[/size][/color] [color=pink][size=4] ♥[/size][/color] [color=deeppink][size=3] ♥[/size][/color] [color=pink][size=4] ♥[/size][/color] [color=deeppink][size=3] ♥[/size][/color] [color=pink][size=4] ♥[/size][/color] [color=deeppink][size=3] ♥[/size][/color] [color=pink][size=4] ♥[/size][/color] [color=deeppink][size=3] ♥[/size][/color] [color=pink][size=4] ♥[/size][/color] [color=deeppink][size=3] ♥[/size][/color] [color=pink][size=4] ♥[/size][/color] [color=deeppink][size=3] ♥[/size][/color] [color=pink][size=4] ♥[/size][/color]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

varmaan outoa kun tietää etukäteen koska vauva syntyy ja on tollanen päivämäärä jo kalenterissa, että koska kaiken pitää olla valmiina!

mutta toisaalta helppoa!

täällä ollaan lähdössä ostoskierrokselle.. ikeassa pitäisi käydä ostamassa vähän kalusteita uuteen kotiin ja parissa muussakin kaupassa käydä. jo valmiiksi ahdistaa tän päivän rahanmeno, mutta eipä niitä huonekaluja tule niin usein osteltua.

joululahjojakin pitäisi kai alkaa jo miettiä, kun en sit teidä miten tulee pikkuvauvan kanssa lähdettyä ostoksille, tai miten itse jaksaa...

mä alan olla aika kyllästynyt olooni ja päätin että kun mies tulee huomenna tanskasta niin sitten alan tekemään kaikkeni että vauva tulisi. lääkäreidenkin mielestä hänen olisi jo ihan hyvä syntyä, mitään estettä siis ei ole sille. ja oma oloni on niin kamala jo, kivutkin alkaa todella jo viedä otteen ajatuksistani... no onhan noita symfyysikipuja ollut jo noin 20 viikkoa! enää en muista mitä on kivuton elämä...

viivi ja vaavi 35+6

Vierailija

Alkoi sitten viimeinen raskauskuukausi eli 10. ja rv:t 36+0. Mä vain olen päättänyt nyt, että vasta laskettuna aikana eli 4 viikon päästä saa ruveta vasta toivomaan, että syntyispä jo... Kun oikeasti syntyy kuitenkin vasta n. 6 viikon päästä. Pikkuisen kyllä kyllästyttääkin jo tämä ;-) Minä olen ihme kyllä nukkunut nyt jopa melkein hyvin, jos ei vessareissuja lasketa. Tuo vain edellyttää kyllä sitä, että kukun jonnekin puolille öin sitten.

Saunomisista joku kyseli. Minä saunoin esikoiselta ihan loppuun asti ja niin teen nytkin. Eihän siellä pitkään jaksa olla, mutta kuitenkin. Sohva-asioissa en osaa auttaa, kun ne, mitä olen itse katsastellut maksaa ihan liikaa ;-) Ja ollaan päätetty, ettei uutta sohvaa hankita ennenkuin nämä pikku nassikat ovat vähän isompia...

Hohhoijaa, kun väsyttäisi toisaalta, mutta ei viitsisi enää mennä nukkumaan. Kun tuo esikoinenkin kuitenkin kohta ylös pinkaisee (nukkunut jo kohta 3 tuntia!!!)

nimba ja ne rv:t 36+0

Vierailija

Miten musta onki tullu näin laiska kirjottaja?!? Ekaks paljon onnea Zatu!!!!!!!

Sitten pikaisia kuulumisia masusta. Elikkä meidän vauveli päätti aikaistaa syntymistään, on perätilassa, käännöstä yritetty eikä kääntynyt, joten sektioaika varattu parin viikon päähän! Kokoarvio oli 2,8kg. Tuleekin lokavauva marrasvauvan sijaan. Tässä iskee viime hetken paniikki miettien että kohta pitää kaiken olla valmiina, mitäköhän pientä tarviketta pitäis vielä hommata.. :)

Hyvää viikonloppua!

H 36+6

Vierailija

[color=violet]Varovaisesti tosiaan ilmottaudun mukaan! Eilen plussasin ja ei tätä meinaa todeksi uskoa!

Mulle saa sitten kertoa kaikista alkuraskauden vaivoista, kun nyt tulee mietittyä onko tämä normaalia entäs tämä.

Pelot hyppii silmille, mut toivottavasti nyt on enkeleitä mukana ja kaikki menee hyvin.

Jos tämän sitten alkaa uskomaan, kun pahoinvointi alkaa. Tänään hiukkasen öllötti ja kahvi ei oo muutamaan päivään juuri maistunu, mut mietityttää millon pöntön kaulailu alkaa.

Vierailija

eilisenkin olin koko päivän remontoimassa ja iltapalalla silmät vaan seisoi päässä kun olin niin poikki, uni vaan ei siltikään tule, en ymmärrä miksei?!

kyllä on kuulkaa synnärin vaihtaminen hankalaa... luovun kohta koko jutusta kun suututtaa niin!! toisesta paikkaa sanotaan että mun pitää pyytää paperit sinne, toisesta taas että sairaalan pitää pyytää ne jne. neuvolastakaan en saa ketään kiinni (remontti), joka voisi laittaa lähetteen sinne porvoon sairaalaan. haluavat sieltä porvoon sairaalasti mut vielä sinne äippäpolille käymään, ja tod. näk. mennään sit samalla miehen kanssa sinne tutustumis käynnille.

no täytyy taas yrittää soittaa neuvolaan... ja sit päiväunille!

viivi rv 36

Vierailija

Täällä kans huonosti nukuttu yö. Ne lyhyet hetket jolloin unta sai, kattelin sitten kamalia painajaisia.

Ähinää ja puhinaa riittää tuon mahan ja tukalan olon kanssa.

Sisko jo kyseli, että joko oon kassin pakannut. No en todellakaan, oikeastaan ei ole tullut vielä mieleenkään että tarvis. Taitaa vaan siskoa itseä jännittää lähtö enemmän kuin minua. Se kun on virka-aina hälytettävä nr 1. esikoisen hoitajaksi.

Onko muilla loppu suoralaisilla esikoiden hoito jo suunniteltu? Meillä hälytettään joko äitini (jos ei ole töissä) tai siskoni ja sitten tarpeen vaatiessa vaihtavat vuoroja välillä.

Eilen teki puhelin sitten lakon, tai tänään pitää raahautua katselemaan uutta. Minkälaisia puhelimia muilla on? ja mitä suosittelette?

grontti 36+3

Vierailija

Hei jälleen!

Kiva oli lukea äitiliinin edellinen viesti, kun hän sanoi nauttivansa hetkistä kun esikoinen on tarhassa. Minä olen myös yksi nauttijoista. Nyt kun olen saikulla, ihan neuvolatädin ohjeiden mukaan, vien parina päivänä viikosta pojan tarhaan. Ja sitten kun vauva on syntynyt, myös silloinkin omien voimien mukaan poika on tarhassa. Tietenkin meillä, kun mies on vuorotöissä, tulee jopa kokonainen viikko, kun poika saa olla kotona. Olemme sopineet niin, että miehelleni kuuluu " päävastuu" isommasta, kun minä kuitenkin olen vauvassa enemmän kiinni. Toki haluan antaa aikaani myös esikoiselle, ettei hän aivan tunne oloansa " hylätyksi" äidin suunnalta. :) Mutta siis nyt vielä kun vauva asustaa masussa minä nautin itsekkäästi parista päivästä viikossa YKSIN KOTONA!!!! En muista milloin viimeksi näin olisi ollut? Luultavasti ennen kuin esikoinen syntyi. Siis reilusti yli kaksi vuotta sitten.

Saunomisesta? Minä ainakin saunoin oikein KUNNOLLA. Olen aina ollut himo saunoja ja rakastan kuumia löylyjä. MAHTAVAA!

Sohvaryhmästä en minäkään osaa sen enempää sanoa kuin, että me ostimme uuden sellaisen Tampereelta Kodin Onnesta, mutta tuskinpa tuota liikettä muualta Suomesta löytyy?!

Hei, sitten ihan hömppä kysymys - Mitä piditte eilen alkaneesta sarjasta: Täydelliset naiset? Oliko se kaiken sen alkukohun arvoinen?

En muista nyt kuka kirjoitti, että sitten palstautuisimme tuolla vauva puolella kun kakkoset on saatu maailmaan. Kiva ajatus. Minähän tätä myös jo kyselin.

Tampereella ei aurinko paista, mutta siitäkin huolimatta toivotan hyvää tiistai päivää kaikille!

Vierailija

Hei kaikki, palasin juuri lekurilta ja sain loput kaksi viikkoa sairauslomaa. Eli en palaa enää töihin takaisin. JEEEE!!! Kerroin lääkärille, että olen fyysisesti aivan puhkipoikki ja tarvitsen hengähdystaukoja! Hän ei oikeastaan muuta kysynyt kuin, että onko raskaus sujunut muuten hyvin. Siinä kaikki. Tällä kertaa aloitan " äippäloman" sitten hieman aikaisemmin. Tätä olenkin jo odottanut. Vielä tarvitsee töissä käydä sen verran, että palautan avaimet.

:) Meillä kaikilla taitaa tuo masu jo olla aika iso. Inhottavaa tietysti on kun ei pysty kunnolla nukkumaan tai sitten jos turvottaa tai kuten Viivillä on, flunssa kaiken kukkuraksi. Itse en oikeastaan kärsi muutakuin huonoista yöunista. Tietysti huomaan olevani väsyneempi kuin tavallisesti, enkä oikein jaksa iltaisin muutakuin vaappua edestakaisin. Erityisen raskaaksi koen illat näin kun mieheni on iltavuorossa ja joudun yksin selviytymään kaksi vuotiaan poikamme viihdyttämisestä. Tänään veimme hänet tarhaan, joten luultavasti suurin energiapaukku on tänään käytetty.

Aivan fantastinen ilma tänään. Aurinko paistaa. Lähden koiran kanssa pian pienelle kävelylenkille. Pakko päästä vähän ulos.

Aurinkoisia syyshetkiä kaikille

Vierailija

Maanantai taas...voi kun teillä paljon raskausviikkoja jo,no miksei niitä itellekin ole kertynyt mutta näillä vaivoilla ja jättimahalla on niin tukalaa että tuntuu ettei laskettu aika tule ikinä,vaan tuleehan se=)

eilen illalla oli aivan kamalaa,vauva painoi tosi ylös ja hengitys oli mulla vaikeaa ja ähinää,selkä oli kuin tulessa,närästi,oksetti,supisteli,melkein säikähdin olotilaani,lähes itkua väänsin,oli niin paha olo.Onneksi se meni ohi vaikka kesti monta tuntia.Liivitkin painoi ja tänäaamuna piti todeta että ainoat sopivat rintaliivit ovat todella D-kupin imetysliivit,jestas(mulle ex-pienirintaiselle).

Nyt vauva painaa tuonne alas ikävästi..mä joudun käymään yöllä vessassa 1,5-vajaa 3tunnin välein..välillä siis useasti ja vähän harvemmin sitten.tai no tuntuu että tosi usein pitää käydä.päivisin n.tunnin välein.....(asun vessassa heh)

kirjoitellaanko TP.pinossa sitten vauvapuolella kun synnytys on koittanut?vai onkohan tästä ollut jo puhetta ennemmin?mullako dementia?

eipä kummempaa,en ole koneella enää niin paljon nyt kun äiti muutti samaan kaupunkiin.

äitiliini ja masukulta rv 32+3

Vierailija

Kyllä mä sitten soitin sinne neuvolaan ja se oli että tietysti tulet kuunteleen sydänääniä jos vähänkin siltä tuntuu. Niin menin sitten iltapäivällä. Kyllä se vauva sitten päivän mittaan jo enemmän potkuttelikin, että en ollu enää niin huolissani. Ja hyvinhän kaikki oli, sykkeet normaalit ja vauva potkikin sitä laitetta pari kertaa napakasti =) Sykkeet tosin oli matalammat kuin koskaan aiemmin, 120-140 enimmäkseen siellä 120 päälle, mutta sehän on ihan normaalia siis. Tytöstä ei koskaan ollu noin matalat sykkeet, aina päälle 150!

No, hyvä kun tuli tarkistettua, ja th sanoi että aina saa soittaa ja tulla jos siltä tuntuu, aina löytyy jostain kohti päivää aikaa tarkistaa että kaikki on hyvin. Kyseli muutenkin vointia ja kerroin että maha nyt ollu tosi kireenä pari päivää, tuntuu ettei se kiristys mene ohi ollenkaan varsinkaan töissä, niin meinas alkaa varailla lääkärille aikaa ja sanoi että jaksatkohan töissä olla, ei pitäis supistaa tuolla lailla. No, sanoin että huominen töitä, sitten viikon loma ja ens viikolla onkin lääkärineuvola niin voihan sitä tilannetta sitten kattoa. En oo osannu ees aatella, että tää jatkuva kiristäminen ois pahaks, mutta eihän se kivalta tunnu. No, ens viikolla sitten viisaampia.

Kölli

Vierailija

SIIS ZATU IHANAA!!!ONNEA PLUSSASTA JA TERVETULOA TAKAISIN!=)

piti huutaa tuo ilahduin niin kovasti,toivotaan että nyt kaikki menee hyvin!

mä lähden kohta äidille typyn kanssa kun mun siskokin Turusta tuli tänään sinne,kunhan Muumit loppuu telkusta=)

mutta tulen taas kun ehdin.omassa masussa kaikki Ok,selkä vaan on niin tuskaisen kipeä mutta ajatuskin vauvasta...on tää sen arvoista.

hyvää viikonloppua!!!!

äitiliini ja veeruska rv 33+0

Vierailija

tosiaan, itsekkin olen valittanut alusta asti, joten te jotka menette pienemmillä viikoilla niin antaa tulla vaan!!

Köllille (vai olikos se kölli, kuka siitä puhui...?) tosta liikkeiden vähäisyydestä. kannattaa tosiaan ottaa ihan tosissaan se, joten soita vaan! itse en ollut niin huolissaan, mutta kyllä se neuvolantäti sai sitten mutkin pelästymään kun sekin niin pelästyi ja passitti heti sairaalaan. nyt pitäisi tehdä liikelaskentaa joka ilta... eilen en tosiaan kyllä jaksanut, mutta liikkui kyllä (tosin paljon paljon vähemmän kuin aikaisemmin).

vietiin äsken mies lentokentälle, tyttö itki ja minä itkin! oli varmaan kivat fiilikset lähteä... no nopeasti on jo sunnuntai (yritän positiivista ajattelua... ) mä en millään jaksaisi tota esikoista nyt... olen itse niin väsynyt + tyttö on kiukkuinen kun ei ole kotonaan ja ei oikein usko mitään. samalla pelkään koko ajan että vauveli päättääkin syntyä nyt, kun isi ei ole mailla halmeilla.

nyt täytyy yrittää saada tyttö päiväunille, koska mä olen NIIIIIIN poikki!

huomasittekos muuten että zatu (joka oli meidän pinossa keväällä) on plussannut? oli tuolla toisessa pinossa, jossa käväisin lukemassa. oon niin iloinen heidän puolestaan!

viivi ja vaavi 35+4

Vierailija

Kaikki on kyllä jo niin pitkällä, että kehtaako tässä omia vaivojaan valitellakaan...Ne kun alkaa tosiaan nuo vaivat olla ihan eri luokkaa sitten loppuaikana. Tsemppiä kaikille loppusuoralaisille!

Mulla on tosiaan nyt jotenkin tukala olo. Maha on koko ajan kireenä, ei laukea ollenkaan ja välillä vihlasee ilkeesti. Meinaa huimata vähän. Oon ollu tän viikon ihan tosi väsy, voisin vaan nukkua mutta eihän se onnistu kun töissä käy ja on tuo esikoinenkni olemassa...No, jospa tää tästä! Tiedän kyllä, ettei tää vielä mitään, pahemmat ajat edessä...Onneksi selkä on kunnossa vihdoin!

Töissä motivaatio vaan huononee....Mulla on siis kaks työpistettä, ja toisessa oli eilen kriisipalaveri, työsuojelu puuttuu tiettyihin asioihin siellä ym. Ja toisessa jäi lähin esimies jäi pitkälle sairaslomalle, ja sijainen ei tajua mistään mitään. No, tää sairaslomalainenkin oli sijainen, joten alkusyksyn on menny häntä perehdyttäessä hommiin, ja nyt kun alkoi jotenkin sujua, tulee taas uus...Ja kun itekin olin kuukauden sairaslomalla, joten tää yhdistelmä on nyt aikamoinen...Mä en jaksais nyt tämmösiä, mut minkäs teet. Ihan varmasti, jos muuten kaikki menee hyvin, jään marraskuun lopussa viimestään sairaslomalle, eli 2 viikkoa ennen ä-lomaa....Oon luvannu itelleni, että sinne asti täytyy vaan jaksaa...

No juu, eipä tässä kai muuta, en jaksa valittaa enempää...

Kölli rv 26

Vierailija

Tulin nopeesti lukemaan kuulumiset, mutta Zatun onnellinen uutinen laittoi kirjoittamaan muutaman rivin :) Siis ihan mielettömästi onnea Zatulle ja koko perheelle, muistan sinut hyvin ja olen niin onnellinen teidän puolesta! Ja heti kertomaan/päivittämään teidän kuulumiset tälle puolelle.

Viikko ä-lomaa takana ja aika ihanaa on! Vaikka ohjelmaa riittää!

Tyttö oli tarhassa vain 2 päivää ja se tuntui hyvälle vaihtoehdolle. pari päivää hoitelen omia juttuja ja muuten touhuttiin yhdessä.

Oma olo aika tukala, mutta en silti toivo, että baby vielä syntyisi, koska aika paljon hommaa vielä. Vaatteita kävin jo vähän läpi, mutta kaikki muu vielä hoitamatta. Oma gyne ens viikolla, joten kiva tietää mitenpäin se masuasukki siellä on... sillä neuvolahan vain arvaillut asiaa ja veikannut perätilaa!?!

Nyt nukkumaan!

j (huomenna rv 36...)

Vierailija

Viiville ja kaikille muillekin oloonsa tuskastuneille! Muistan varsin hyvin loppuajat esikoiselta, ja jos muisti alkaa tökkiä, voin vain avata raskauspäiväkirjani ja katsoa muutamia rivejä, joiden musteeseen on kyynelneste sekoittunut: selkä oli helvetillisen kipeä ja kyljet kuin tulessa monen kuukauden ajan. Huh, onneksi taisivat venyä silloin (toivon siis kovasti näin!!!) niin paljon, ettei kipuja ole ainakaan vielä tuntunut siinä määrin tämän raskauden aikana. Vaan vielähän tässä on reippaasti viikkoja, joiden aikana ehtii tapahtua kaikkea kivaa...

Sohva-asiassa en mäkään osaa auttaa, mutta ihmettelen tässä juuri, tuleeko omasta soffastamme enää kalua: poika otti ja ruikki sen täyteen tässä iltapuhteikseen - ja sitä siivotessani sihtasi vielä muutamaan muuhun kohteeseen. Ja vaippaan ei tietenkään tullut enää mitään. En ymmärrä, mikä sen mahaa noin väänsi ja painoi...

Oma olo on kai verrattain ok. Vaan saahan näitä tuskia tähänkin sepustukseeni listattua: kohjut ovat ihanat vasemmassa jalassani. Hirmuyskää on pidellyt runsaan viikon, ja kyljet ovat rykimisestä kipeät. Aina yskiessä tirahtaa pissaa pöksyihin. Ja lauantaina iski himoväsy. Onneksi tuli äite ja vei pojan ulos, niin sain levätä. Ja kun mies vihdoin kotiutui opinnoistaan, oli sekä se että meikä niin väsyneitä, että saimme riidan aikaiseksi. Kyllä tää joskus jurppii... Vaikka itse opettajana mun tulisi tukea aikuisopintoja ja noin, niin on tää vaan hemmetin raskasta koko perheelle, kun mies on KOKO ajan töidensä jälkeen kiinni opinnoissaan viiden vuoden ajan, huoh. Onneksi sunnuntaina tapasimme erittäin symppiksen ja kovia kokeneen vanhan naisen, joka jotenkin osasi oivasti vaikeuksistaan kerrottuaan antaa meille elämänohjeita. En voinut kuin itkua tihruuttaa, ja kotona aamukävelyltä palattuamme halasimme toisiamme lujasti ja rakastimme taas niin vahvasti, ettei ikinä. Ja vain päivä aiemmin olin ollut lopen tympääntynyt koko äijään! C' est la vie...

Mitäs vielä... Toivon tuon alapääni pysyvän sen verta kunnossa, että vauva ehtisi kehittyä kunnolla ennen syntymää. Täytyy tunnustaa, että sitä ajattelen joka päivä. 20.10 on seuraava neuvola, jossa saavat kyllä tarkistaa tilanteen, ihan vaikka sen takia,e ttä itse hiukan rauhoittuisin. Nyt kun on niin vaikea tietää, mistä se avautuu yhä enemmän, ja mikä taas rasituksena on harmitonta. Pötkähdän nyt toiselle sohvalle lueskelemaan, kun tuo toinen on pesusta litimärkä.

Mukavia iltatunnelmia!

Vitanova rv 28+4

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat