Apua tarvitseva! Vauvan liikkeistä rv 17+4

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Olen seuraillut eri keskustelupalstoja ja huomannut että todella monet tuntevat liikkeitä aikaisin. Itse tunsin viime viikolla " jotain" , voi myöskin olla suolistoperäistä mutta ainakaan sen jälkeen en ole tuntenut mitään. Alan jo pikkuhiljaa huolestumaan asiasta, pelottaa että jotain on vialla...Kohtuni on taaksepäin kallistunut ja istukka takaseinämässä ja kaikki oli ainakin np-ultrassa noin kuukausi sitten hyvin. Silloin pikkuinen oli jopa pari päivää edellä aikataulussa. Yritän kaikkeni jotta tuntisin jotain, makaan mahallani, yritän istua etukenossa mutta mikään ei auta..

Kohtu on myös kosketusarka, eli esim mahallaan oleminen on epämiellyttävää ja jopa hieman kivuliasta, onkohan tämä normaalia?

Sydänäänet kuulimme reilu viikko sitten pitkän etsinnnän jälkeen.

Onko syytä huoleen?

Kommentit (5)

Vierailija

Kävin rakenneultrassa viikolla 17+5 ja ultraaja sanoi että kohta alkaa liikkeet tuntua. Ekat potkut tuntui sit 19+4 ja sitä ennen oli jotain " ilmakuplia" joita ei varmoiksi liikkeiksi voinut sanoa.

Vierailija

Mulla kans liikkeet alko tuntua jotain 18+, mutta ei niitä joka päivä tuntunut. Usein illalla oikein havahduin, että tänään ei muuten mikään ole mahassa liikkunut! Siitä ne viikkojen kuluessa sitten lisääntyivät niin että liikkeitä alkoi tuntua edes joka päivä, sitten niitä alkoi tuntua pitkin päivää eikä vain tarkasti keskittymällä esim. illalla ja nythän liikkeitä ei voi olla havaitsematta kun koko maha rytkyy puolelta toiselle jo. Ei hätää, kyllä se siitä kun viikot lisääntyy! =)

Kitty rv 34+4

Vierailija

kovin yksillöllistä on tuo. Mulla vielä ihan normaali kohtu ja istukka takaseinässä, joten minkään ei pitäisi haitata. Sitten kun niitä alkoi tuntea ja tunnistaa niin joka päivä onkin tuntunut ja enenevässä määrin :o)

Vierailija

Eli on aivan tavallista, että liikkeet tuntuu vasta joskus reilustikin rv 20 jälkeen.

Olen aika varma, että moni täällä liikkeistä hirmu aikaisin puhuva on tuntenut oikeasti jotain ilmavaivoja tms. Niitä liikkeitä odottaa niin innokkaasti, että tulkitsee helposti väärin. Kyllä niitä voi joku varmasti aikaisinkin tuntea, mutta jos ei tunne niin EI TODELLAKAAN SYYTÄ HUOLEEN. Vieläpä on niin, että henkilöt joiden raskaudessa on jotain epätavallista, esimerkiksi tavallista aiemmin kokee liikkeitä, siitä helpommin kirjoittaa kuin ne joilla menee vähän pitempään. Se on ihan inhimillistä.

Vierailija

Mä tunsin ekat liikkeet rv 20 vai oliko jopa 21. Ultrassakin sulla ollut kaikki hyvin, joten ei kannata huolestua. Kyllä ne liikkeet sit pikkuhiljaa alkaa tuntua enemmän ja enemmän. =)

gerda

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat