miten on..

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

serkkuni kyseli multa eilen että joko olen saanut saunomiskiellon?!

onko totta että jossain vaiheessa raskautta ei saisi mennä saunaan?!

koskaan ennen en ole moista kuullut...

ja samaten pitkät matkat autossa?! missä vaiheessa nämä on kiellettyjä?!

ei mulle ole lääkäri eikä neuvolatäti mistään tälläsistä puhunu..

tarkotus ois mennä noin kuukauden päästä helsinkiin ja meiötä on sinne matkaa noin 150km..eli voinko lähteä reissuu..höh!

t.nekkuli ja masuasukki 27+3

Kommentit (4)

Vierailija

Eli noista syistä olen kuullut ettei saunaa joskus suositella, tai ainakaan yleistä saunaa ( pöpövaara). Pitkistä ajomatkoistakaan en ole kuullut olevan haittaa, muuten kuin että saattaahan se olla vähän epämiellyttävää istua satoja kilometrejä autossa viimisimmillään..

Vierailija

Viikonloppuna viimeksi istuin autossa 600km ilman mitään ongelmaa, ensi viikonloppuna istutaan 400km. Itsestähän se on kiinni, jos tulet kipeäksi tai alkaa kovasti supistella, sitten on syytä rajoittaa autoilua, ei muuten. Itselläni ei ollut ylimääräisiä tuntemuksia, joten ylimääräisiä taukojakaan ei pidetty yhtään sen enempää kuin ennen raskauttakaan.

Saunassakin saa olla, sehän vain rentouttaa kipeitä lihaksia ja ärtynyttä mieltä. Ei ole väliä, onko paikat jo kypsyneet tai ei, hiki ei nouse emätintä pitkin ylöspäin vaan valuu iholla tasan alaspäin. Omassa saunassa ei ees tarvitse pelätä mitään pöpöjä, ja niitäkin tosi huonosti lauteista saa. Sauna kun tahtoo olla liian kuiva ja kuuma edes bakteereiden/sienten/virusten menestyä. Kyllä lauteisiin pitää hinkkautumalla hinkkautua, jos sieltä aikoo jonkun hiivan, kondylooman tms itselleen saada :D Saunomista ei suositella jos verenpaine on korkealla, koska sitä saunominen nostaa. Eli toksemia-epäilyissä ilmeisesti olisi sauna pannassa...?

Kitty rv 34+4

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat