Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mita mielta olette tapauksista, jossa nainen tulee raskaaksi seurustelun alkumetreilla esim. parin kk:n seurustelun jalkeen? onko jarkevaa ...

Vierailija

mies hylkää naisen ja lapsen?

Sivut

Kommentit (53)

Vierailija

6 kuukauden kuluttua mies häipyi, eikä tullut synnytykseen, vaikka oli niin alunperin halunnut. Kun lapsi oli syntynyt, äiti kävi näyttämässä miehelle lasta muutaman kerran. Mies ei siis itse tullut katsomaan... Ja nyt olen kuullut huhuja, että mies on kaiken lisäksi naimisissa ja ennestään 3:n lapsen isä!! :-( Nainen nyt sitten yrittää pärjäillä yksinhuoltajana ja rankkaa tietysti on. Surullisinta tässä on, että se nainen todella rakastui tähän mieheen, joka osoittautui täydeksi k*sipääksi.

Vierailija

Mies hyväksyi tämän tuolloin, ja sanoi ettei hänkään pitäisi aborttia vaihtoehtona. Eli jos tosiaan vahinko sattuu, niin aborttia ei tulisi missään nimessä. Muiden abortteja en tuomitse (esim. nuori ikä, jne. syinä), mutta itseen siihen kykenisi koskaan.

Vierailija

Lasten hankkiminen on (tai ainakin sen pitäisi olla) AINA KAHDEN IHMISEN YHTEINEN PÄÄTÖS!!! Oikein sääliksi käy näiden huijaavien akkojen miehet... No, yleensä ne tuolla yöelämässä sitten pikkuhiljaa hankkivat parempaa seuraa (eli todellisia NAISIA), kuin kotona oleva korppikotka lapsilauman keskellä.

Vierailija

Kun saatiin kuulla että olen raskaana (sairaalassa, raskaustesti oli vielä tk:ssa ollut negatiivinen ja oli karseita vatsakaramppeja, vasta veritesti vahvisti raskauden), niin miehen ensimmäiset sanat olivat:

No, mä oon oikeestaan aika onnellinen.

Ja yhdessä ollaan vieläkin, ja meidän esikoisen 2,5 v pikkuveli 6vkoa nukkuu parvekkeella...

Vierailija

Mun tuttu tuli raskaaksi 3kk sen jälkeen kun ekan kerran tapasi miehensä. Nyt ovat olleet jo vuosia naimisissa, lapsia kolme ja onnellisia ovat. Heillä muuten myös mies useamman vuoden vaimoaan nuorempi.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat