rv 8 ja jo tosi iso maha

Vierailija

Minulla on rv 8 (+2) menossa ja mahani on jo tosi iso. Näkyy ihan selvästi päällepäin, että olen raskaana. Tämä raskaus ei voi olla paljon tuota edelläkään, sillä kiertoni on tosi säännöllinen ja tikutin oviksen kierron puolivälissä.

Minulla on reilu kaksi vuotias lapsi, ja olen kuullut, että toisessa raskaudessa maha kaskaa äkkiä mutta että näin äkkiä... olen aika pieni ja hoikka noin muutoin. Kuulostaako tämä ihan epänormaalilta. Voisiko olla mahdollinen kaksoisraskaus?

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Ja kauhistelijoita riitti...

Tämä nyt siis toinen raskaus ja tuntuu, että ei se silti näin aikaisin voi tulla esiin vaikka isoon mahaan olen kyllä muuten varautunut ;-)

10

Vierailija

mutta en mä tiedä kannattaako sitä aikaistaa. Mitä sille oikein tehdäkään voi, kyllä se sitten selviää... Tai voithan sä kokeilla soittaa sinne jos kovasti mietityttää!

-Se toinen iso-maha-

Vierailija

vauvahan on tuossa vaiheessa vain muutaman millin. Vaikka vauvoja olisikin kaksi tai enemmän, niin ei ne vielä rv8 paljon tilaa vie. Vaikka kuinka laiha olisi.

Vierailija

Kyllä tätä massua ovat muutkin kummastelleet.., ei kai se auta kun odottaa neuvolaa ja kysyä mitämieltä " täti" on asiasta. Ihanaa tämä odottaminen kuitenni on=)

Vierailija

Aattelin vaan että itestäni tuntui toisen raskauden kohdalla ihan samalta. Illalla makasin sohvalla (rv. noin 8) ja ihailin suurta mahaani johon mies totesi että eihän sitä ees näy :)...heräsin todellisuuteen ;)

Vierailija

viikolla 8 oli jo kovassa käytössä äitiysvaatteet. ja mahan kyllä muutkin huomasi. loppuraskaudessa maha oli todella iso (lääkäritkin kummastelivat!) sanoivat lantion olevan sellainen, että maha tulee esiin. en ole koskaan ollut hoikka, lyhyt ja pyöreä enemmänkin. esikoista odotin, eikä ollut kaksoset (vaikka kaikki sitä veikkasivatkin), siis yksi lapsi ja 3,5kg ettei ollut isokaan.

Vierailija

ja maha on iso. Eli samaa täällä pähkäillään... Tässä vaiheessa jo ei mene mitkään housut jalkaan! Eikä ole mennyt viikkoon-pariin!

Mietin, että oisko raskaus pidemmällä, mutta en usko koska eka testi tästä oli tosi haalea viiva, luulisi että olis ollut selvä jo siinä vaiheessa.

Mäkään en usko, että kaksosraskaudessa olisi jo heti alussa isompi maha, nehän on joka tapauksessa vielä tosi pieniä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat