AV-mammat, kommentoikaas tätä;

Vierailija

Mun kaveri seurusteli 13 vuotta maailman ihanimman ja kunnollisimman ja rikkaan ja ahkeran herra X:n kanssa. Herra X halusi lapsia, kaverini sai hepulin ja huusi ettei koskaan halua lapsia! Ei kenenkään kanssa koska inhoaa lapsia. Herra X kärsi vauvakuumeesta ja kaverillani meni hermo, jätti herra X:n, koska kaverin mielestä herra X painosti häntä eikä hän jaksanut kuunnella. Kaverini oli 3 viikkoa yksin, löysi baarista tunnetun panomiehen,köyhän ja juopottelevan rekkakuskin herra Y:n ja muutaman viikon tapailun jälkeen rupesivat seurustelemaan. 2kk:n seurustelun jälkeen kaverini oli raskaana,herra Y:lle. Nyt heillä on vuoden ikäinen lapsi ja toinen tulossa, ja herra Y pettää kaveriani ja kaveri on aina yksin lapsen kanssa kotona. Lapsi on kiukuttelija.Herra X on vieläkin niin rikki että käy psykiatrilla.

Mitä mieltä olette tästä?

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

vaikka ei itse hänen kanssaan halunnut tulevaisuutta rakentaa ja tällä hetkellä herra X sitten hoitaisi heidän lapsia kotona ja akka itse juoksisi kiihottavien rekkamiesten perässä???

Vierailija

mitä mieltä tästä nyt sitten pitäisi olla, että kyllä sinä ap olisit tuossa tilanteessa toiminut ihan oikein, tietänyt kaikki asiaan vaikuttaneet ja tulevaisuudessa vaikuttavat seikat.. HYVÄ AP!! Tarjoa olkapäätäsi herra x:LLE

Vierailija

No aluksi haukoin henkeäni ihmetyksestä, mutta sitten tajusin sen niinkuin joku tuossa jo sanoikin; kaverini ei halunnut lapsia herra X:n kanssa, vaikka väitti inhoavansa lapsia eikä muka halunnut niitä kenenkään kanssa. Sekä kaverini että herra X ovat ystäviäni. Herra X on ymmärtänyt vihdoin sen ettei kaverini halunnut lapsia hänen kanssaan, ja se on hänelle todella kova paikka. Mutta kaverini väittää vieläkin herra X:lle ettei halunnut kenenkään kanssa....Että lapset olivat muka vahinkoja. Minulle ei kaverini ole koskaan moista väittänyt. On tosin sanonut että esikoisen teko oli virhe. Tuon sanomisen jälkeen olen ottanut esikoistaan hoitoon usein.Joskus on mieli tehnyt sanoa että olisit miettinyt tarkkaan kenen kanssa teet lapsia, mutta olen tajunnut pitää suuni kiinni. Herra X rakastaa kaveriani edelleen ja ottaisi hänet takaisin koska vaan; sekin surettaa ettei herra X pääse asiasta yli.

Vierailija

jos vieläkin käy eron takia psykiatrilla. Miehistä viis, harmittaa, että lapsi on tähän maailmaan syntynyt ilman rakastavia vanhempia.

Vierailija

Herra X selviytyköön ilman minun olkapäätäni.

Ja olen sitä mieltä että jos rakastuu, sille ei mitään voi. Itse olen parisuhteessa mutta meillä ei ole lapsia (yritys on kyllä kova!). Ja olen sitä mieltä että noin voisi käydä kenelle tahansa, myös minulle. Koskaan ei tiedä mitä elämässä tapahtuu.

Kovasti kyllä rakastan nykyistä miestäni enkä tietenkään tahdo rakastua mihinkään renttuun...

Vierailija

En usko että on onnellinen. On vaan niin itsepäinen ihminen ja sellainen luonne ettei myönnä virheitään, eikä varmasti valita! Kaverini on tosi väsynyt kaikkeen. Ja pitää herra X:ää näkymättömässä talutushihnassa; sen takia Herra X ei pääse eroon kaveristani....

Kaverini on niin ylpeä ettei voisi palata herra X:n luo, vaikka haluaisikin. Minulle sanoo rakastavansa herra Y:tä. En tiedä totuutta enkä kehtaa sitä udellakkaan.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat