Menettekö heti aamiaisen jälkeen 1.vuotiaan kanssa ulos?

Vierailija

Me ei mennä joka päivä, välillä jumiudun tähän koneelle ja taaperoinen leikkii omiaan. Mennään sitten iltapäivällä ulos. Kauhea mammako?

Kommentit (10)

Vierailija

meillä herätään ennen puolta kahdeksaa ja aamupuuro syödään kahdeksan aikaan. Joskus puoli 10 maissa tai aikaisintaan yhdeksän jälkeen lähdetään vasta ulos sillä aiemmin puistossa ei ole ketään ja siellä ei viihdy tyttö enkä minä.

Jos ulos ei mentäis niin tyttö menis unille jo kymmenen aikoihin ja kun nukkuu vain 1,5 tuntia (kork. 2) niin tulis pitkä ilta valvottavaksi.

Vierailija

Aamulla leikimme sisällä, siis lapsi leikkii ja minä teen kotitöitä. Sitten hän nukkuu p-unet ulkona vaunuissa, ulos menemme vasta n klo 17 aikoihin tai sen jälkeen. Varmaan nyt vaan täytyy muuttaa suunnitelmaa, kun illat alkavat pimentyä.

Tämä koskee siis niitä päiviä, kun olen vapaalla. Päivähoitopäivät ovat tietysti hoitopaikan rytmin mukaan.

Vierailija

Samoin kuin nyt, olimme vuosi sitten aamiaisen jälkeen sisäleikeissä n. tunnin, ehkä jopa pari jos oli aikainen herätys, ja sitten 10-11 maissa puistoon. Leikimme, teimme kotitöitä jne.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat