Kuulin perheestä jossa lapsia ei viedä hoitoon vaikka

Vierailija

neuvolassa suositeltiin. Äiti kotona vauvan kanssa ja muut lapset 3v, 4v ja 5v ja ei laita heitä hoitoon.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Toiset ovat arempia tai ujoja ja toiset taas ehkä rajumpia tai hyvin vilkkaita. Niinpä sopeutuminen isoon ryhmään voi olla vaikeaa. Eli siksi toisten on varmasti hyvä " harjoitella" päiväkodissa.

Vierailija

Onhan tietysti esikoulu ennen koulua, joten se varmaan riittää toisille. Mutta olen kuullut useasta perheestä, jolle on neuvolassa suositeltu vanhempien (yli 4v.) lasten laittamista päivähoitoon. Uskoisin, että mikätahansa päiväkerho tms. käy yhtä hyvin. Tarkoitus kai on, että lapsi tottuisi olemaan jossain ilman äitiä/isää ja oppisi ryhmässä käyttäytymistä yms.

Vierailija

Emme mekään vieneet lapsiamme päivähoitoon ja hyvin kasvoivat fiksuiksi nuoriksi naisiksi. Arvostan nykyaikana niitä äitejä, jotka uskaltavat ajatella omilla aivoillaan.

Vierailija

mieluummin kannustetaan siihen että lapset olis kotona. Nytkin mietittiin että laitetaan eskarilainen kokopäiväksi hoitoon kun hän itsekkin olisi vähän halunnut ja mulle oli hankala pienempien kanssa viedä ja hakea siihen aikaan kun olis pitänyt. Puhuin siitä neuvolassakin kun olin tosi väsynyt siihen rumbaan niin terkkari ei tykännyt yhtään ajatuksesta että eskarilainen olis enemmän kun sen 3-4h päivässä pois kotoa.

Vierailija

Tuon neuvolan takanahan on joku yksittäinen terveydenhoitaja ja kyllä me kaikki tiedämme, ketä kaikkia höpsöjä, yksinkertaisia ym. tätejä siellä voi olla

Vierailija

Kyllä terkka mullekin jatkuvasti sanoi, että voin kyllä lopettaa imetyksen jos koen sen rankaksi... Joops, lapsi jotain 7-8 kk enkä kokenut yhtään rankaksi! Ajattelin sitten jälkeenpäin, että HÄNHÄN kertoi kerran että hän itse koki imetyksen ja pumppailun niin rankaksi ja vaivalloiseksi. Ajatteli kai että mäkin sitten...

Omilla aivoilla on tosiaan hyvä ajatella. Itse olen aina tehnyt kaikki päätökset itse, neuvolan neuvoista huolimatta.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Neuvola ei suosittele pelkän seuran takia päiväkotia, mikäli lapsilla ei ole mitään muuta vikaa.

Ei lapsissa tarttee olla mitään vikaa. Voi olla, että hoitsu itse ei ole halunnut hoitaa lapsiaan kotona ja heijastaa omia tunteitaan tähän äitiin. Suosittelee ihan oman käsityksensä mukaisesti.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat